Moet ik dan nog iets doen of kan ik jullie gewoon weer vinden? Groetjes, Natasja P.s. Hoe krijgen jullie die mooie roze of blauwe letters?
volgens mij hoef je niks te doen hoor... ze gaan alleen offline die dagen om alles over te zetten. Maar op onze lijst (zie link onder mijn naam) staat een tijdelijk forum. Voor de kleurtjes: druk op nieuw antwoord: en dan krijg je een nieuw scherm waar je een stukje kunt typen. Selecteer het gedeelte dat je gekleurd wilt hebben en daarna kun je bij Letter Kleur een kleurtje kiezen... of de grootte van de tekst
Hoi allemaal, hoe gaat het met jullie? Ik ben al een hele tijd niet geweest i.v.m. werk, ziektebed van oma en verbouwing. Het is een hectische periode geweest, maar nu keert de rust weer een beetje terug. Ik lees al veel over groeiende buiken. LEUK ! Hier begint het ook te komen. Mijn dochtertje is 1e kerstdag een jaar geworden en vindt het maar gek die buik. Wel geeft ze er elke keer kusjes op. Alsof ze precies weet wat er aan de hand is... die wijsneus. De zwangerschap verloopt redelijk. Momenteel erg veel buikpijn. Het voelt anders dan bandenpijn, het lijkt net of ik de hele tijd met een gespannen buik loop. Volgende week weer naar de vk, dus hoor ik meer. Mam85 voor je verkoudheid mag je een paracetamol innemen, bij de ha een neussray aanvragen en tijmsiroop nemen voor je keel. Sterkte! En verder... EEN SUPER GOED 2009 ! Dikke knuffel, Aisca.
@Sarah, gefeliciteerd met jullie ZOON! heerlijk een mannetje erbij @Natja, gefeliciteerd met jullie DOCHTER! wel leuk een klein zusje xx Anna
Mijn stiefzoon van 8 zou ook het liefst een zusje willen hoor. Zoo lief... Hoop dus stiekem op een meid.
hallo dames, alles goed hier, nou hier wel hoor vandaag de boel hier helemaal schoon gemaakt zooo ben nu helemaal kapot en kan geen kant meer op oww joa luister nou eens naar je lichaam zegt vriend lief hier, ik ben en blijf eigenwijs, nou net gadver de smaak nog in me mond, bij mij komt er echt al melk uit me boobs, moet ook zeggen dat ze ontzettend gegroeid zijn, van een E naar een G cub gadverdamme dat die kids dit lusten zeg, vroeg aan vriendlief of hij ook wilde proeven maar die sloeg het aanbod maar gauw af hahahahaah nou dames hier lekker op tijd naar bedje maar denk ik liefs en een fijn weekend allemaal liefs joanita
Maar jullie denken beide dat het een jongen wordt Hoop het voor je, want het is volgens mij super om "grote broer" te zijn 8) van een klein zusje. xx Anna
Nou sinds 2 weken ben ik ervan overtuigd dat het een meid is. Dacht eerst echt een jongen. We zullen zien.. De 15 weten we het waarschijnlijk.
Gek he, dat je ineens kan omslaan. Ik dacht eerst echt dat ik een meid zou krijgen en rond de 10 wkn werd ik steeds meer naar een jongen getrokken en op het laatst was ik ook echt overtuigd dat het een jongen zou worden...en dit is ook zo Nog even geduld hebben tot de 15e en vergeet niet 5 minuten van tevoren even wat chocola te eten of een beetje cola te drinken, dan wordt de beeb actief, en is de kans groter dat de beentjes uit elkaar zijn. xx Anna