Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    @Marloes, :rolleyes:
    You know what I mean ;) :)

xx Anna

2. mickey28

mickey28 Nieuw lid

21 dec 2008
    3
    0
    0
    Hallo..

Ben ook uitgerekend in Juni. Wordt ook mij eerste kindje..
    13 Juni is de uitgerekende datum.
    Spannend! We zullen wel zien hoe het allemaal loopt.
    In ieder geval heel veel zin in!

Groetjes Monique

3. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    gefeliciteerd! een jongen en een meisje erbij!
    Ik moet nog 3 weken wachten tot de geslachtbepaling...ben zo nieuwsgierig!

4. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    nou de foto's staan in mn album hoor! Ik heb niet alle foto's gedaan, want ze lijken best veel op elkaar en ze zijn niet allemaal even duidelijk!

ik ben nu al zooooooo trots! :oops:
    Morgen lekker naar de stad en iets kopen voor onze zoon :)

ow en mn placenta ligt ook aan de voorkant...dus nou weet ik eigenlijk ook niet eens zeker of ik vandeweek wel wat heb gevoeld...maar ja...dit was geweldig om te zien!
    Hij is nu 20 cm en zn voetje 2,53 :D Zo lief!

Op die zwart wit foto zie je heel duidelijk het piemeltje :) :oops: ook al zo schattig....hahaha :oops:

heb gelijk zitten brainstormen voor het kamertje en mn vriend heeft gelijk allemaal namen sites opgezocht...ben benieuwd waar ie mee komt!

Sorry dat ik nergens op reageer hoor...maar ben gewoon zo blij nu...en dus een beetje ego... :oops:

@Natja... GEFELICITEEEEEEEEEEEERD! \:D/

5. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    dank jullie allemaal voor reactie ..doet me goed.. was toch echt gespannen erover.. kan nu veel geruster verder door mijn zwangerschap gaan want weet nu toch dat dat voelen wel gaat gebeuren.. :D
    is alleen echt afwachten

idd.. denk ik wel ja 2 jongens in de aanbieding hehehe...
    heb al mijn spaar pot klaar om vanaf volgende week los te gaan in winkels ;)

@jolan.. ja hier had ik dus hetzelfde probleem ze konden niet zeggen wanneer ik wel op wachtlijst mocht. ze zeiden in de zomer weer te proberen. maar denk toch dat gastouder de betere optie is aangezien ik onregelmatig werk

@mac & jolan & marloes jullie al een ophaalkaart? ik nog niet.. raar

@bandenpijn. hier ook last van ..bijna constant.. ook tijdens slapen dus

@tinkerbell en rianne.. mooie gegroeide buikjes hoor ;)

@Sarah GEFELICITEERD MET JE JONGENTJE OP KOMST!!!! mooi fotos zeg!

@Natja GEFELICITEERD MET JE DOCHTERTJE OP KOMST!!!

@mickey28 welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap :D

ik duik mijn bed in :D tot morgen.

6. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    @Micky, welkom! en natuurlijk van harte gefeliciteerd :D

@Sarah, wat een super gave en mooie foto's zeg! Kan me voorstellen dat je onwijs trots bent en super blij :D
    Mijn placenta ligt ook voor, maar ik voel de kleine nu al twee weekjes.
    Op de plek van mijn placenta voel ik kriebeltjes, maar meer naar onder en aan de zijkanten voelt het al echt alsof hij duwt. Dus grote kans dat je je zoon al echt gevoeld hebt :D :D

Vandaag na het eten werd de kleine ineens heel druk en voelde echt overal wel wat. Alsof ie aan het gymnastieken was :)
    Ook voelde ik hem een soort van draaien of iets (het voelde als een constante druk op dezelfde plek) misschien was ie zich wel lekker aan het uitrekken. Wie heeft nog meer ervaringen van wat je precies voelt?
    En voelen jullie het heel vaak op de dag of moet je er echt voor gaan zitten?
    Ik moet er echt voor zitten en vaak na het eten en als ik op bed lig voel ik de kleine.

xx Anna

7. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    ik dacht ook echt wel dt dat m moest zijn...was zo'n vreemd gevoel! idd ook een beetje aan de zijkant! Heel apart..soort gepor... :oops:
    En ik ben trouwens toen ik iets voelde heel rustig gaan liggen en heb me echt geconcentreerd erop...anders zou ik het denk ik niet gevoeld hebben!

Toen we begonnen met de echo legde ze allemaal uit hoe ze meestal liggen enzo..en hoe je dat dan op de echo ziet!
    Ligt ie gewoon van links naar recht...een echte dwarsligger al! :)

en ik ben nou gewoon een beetje zenuwachtig voor de meiden die nog gaan voor de geslachtsbepaling! Ik ben erg benieuwd!

Spannend heh Pixie! k had zelf ook echt het gevoel dat het een jongen zou zijn!

8. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Hoe voelt een harde buik? 's Avonds is mijn buik ook hard, maar volgens mij gewoon omdat ik 'vol' zit van het eten. Maar als ik lekker ga douchen, dan ontspant alles weer en is mijn buik ook minder hard. Het doet verder geen pijn ofzo en ik denk eigenlijk dat het vooral mijn maag/darmen zijn.
    Maar ben toch wel benieuwd wat een harde buik nou precies is!

9. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Ik zie ook verschil hoor meis! Ik had dat zelf ook tussen week 14 en 15. Ik weet nog dat ik een beetje zat te 'zeuren' waar blijft die buik nou....en ineens in een paar dagen tijd, poppoppopop daar was ie dan! En ik moet zeggen dat ie sindsdien alleen maar meer is gegroeid :D

10. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Jeuhhhhhhhh! Gefeliciteerd! Geniet van je blauwe wolk! Hele mooie foto's, wauw!

11. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Gefeliciteerd met je meisje! En wat schattig dat je zoon graag een klein zusje wil, hij zal wel blij zijn :D Geniet ervan!

12. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Hahaha, wat een grap! :)

13. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    @natja: gefeliciteerd met jullie meid :)
    @sarah: gefeliciteerd met jullie zoon :)
    @dootje: je vroeg hoe een harde buik voelt. je baarmoeder reageert met samentrekken op een andere situatie in je buik, zoals een volle maag of een volle blaas. Na een poosje ontspant de baarmoeder weer en dan is dat gevoel weer weg. je buik voelt in ieder geval keihard aan, net of het een bowlingbal is. Na een bad of een douche wordt het idd weer normaal, dat heb ik ook. Mijn gyn. adviseerde om sowieso niet teveel gaan lopen en wat vaker lekker op de bank liggen. Het is een teken dat je het rustig aan moet doen.

Hier is verder alles goed, ons kleine meisie was gisteravond ontzettend druk bezig met schoppen. En mijn man heeft haar schopjes gisteren voor het eerst gevoeld :) *hij helemaal in de wolken* :) En vandaag 17 weken :) ;) :)

14. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    @Sarah, lekker even elke avond voelen en gelukkig gaat het allemaal veel duidelijker worden :D

@Pixie, wat fijn dat je weer gerustgesteld bent na het bezoek aan de VK (had niet alles teruggelezen :oops: ).
    Het blijft denk ik spannend tot de dag dat je je kindje in je armen houdt.

@Dootje, ik heb ook soms zo'n opgeblazen gevoel zoals jij omschrijft. Ga er nu toch beter op letten om dan ook gelijk te voelen of baarmoeder dan niet heel hard is.
    ...euhhh...goeie grap.... :oops:

@Smiley, wat GAAF! dat je man dit ook al heeft kunnen voelen. Zie je ook een beetje beweging in/op je buik?
    Gefeliciteerd met je 17 weken \:D/

xx Anna

15. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    ik kan nu al niet meer wachten tot woensdag dan hebben we de geslagsbepalings echo om 21.00 uur in de avond.
    wij denken allebij dat het een jongen wordt, maar een meid is natuurlijk ook stik welkom, ga zo maar de bovenverdieping even goed schoonmaken, is dat ook weer gebeurd,
    nou dames
    tot snel
    morgen ben ik er waarschijnlijk niet
    vriendlief is morgen jarig
    du zal weinig internet worden

liefs joanita

16. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ik wil ook iets voelen! en een buik hebben! Vraag me af hoe lang het nog duurt.....

17. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Natja gefeliciteerd!

Ik ga kapot van de hoofdpijn :x
    Heb echt op 1 plek op mijn hoofd dat het zelfs gruwelijk pijn doet als ik er met een vinger over aai :( En de rest van mijn hoofd is 1 grote pijnlijke plek :cry:

Vriendlief waagt zich hier al aan voorspellingen wanneer ons kleintje geboren gaat worden... Hij gaat helemaal voor 2 juli :) En mijn gevoel zegt 27 juni :D Heb het op de kalender gezet, ben benieuwd of 1 van ons tweetjes gelijk gaat krijgen.

18. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    hhaha goed idee ga ook even met vriendlief weddenschap maken..

EDIT: pfff... hij speelt niet mee.. doet raar van tja hoe zit dat in je familie, hij kan niks over zeggen.. of eerder of later zegt ie.. grr..

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    maar ik heb hem helemaal door :thumup:

20. Niet meer actief

Wow :) Kom maar op dan met die buik!

Deel Deze Pagina