Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    wij gaan zo op kraamvisite... baby is 2 weekjes..

enne over de harde buiken... ik weet ook niet hoe het voelt, heb ze de vorige zwangerschap helemaal niet gehad. Klinkt gek misschien..maar echt waar.
    maar ja... een natuurlijke wee ofzo, kreeg ik ook niet.

pixie... we zijn weer een dagje verder ; )

2. Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Marloes, leuk kraamvisite!

Harde buiken heb ik best wel vaak vind ik. Zeker 3 keer op een dag. Is dat erg?

En dames, Jullie hebben het over de baby voelen duwen enzo? Ik dacht dat je eerst plopjes moest voelen.. Ik lag meal die tijd dood te concentreren op plopjes, maar heb wel al meerdere keren het gevoel gehad dat mijn baarmoeder wand even flink weggeduwd werd zeg maar.. Vooral in de zijkanten (heb waarschijnlijk de placenta aan de voorkant)

Zou dat de baby al kunnen zijn?

3. Emme

Emme Niet meer actief

Gefeliciteerd, een jongen en een meisje erbij :).

Ik heb net weer echo gehad en alles was goed! We hebben zelfs een stukje in 4D gezien, dat was zo mooi... Het kindje zwaaide al met de armpjes en trapte met de beentjes. De gynaecoloog heeft nog gekeken of het een jongen of meisje was, maar dat kon hij nog niet met zekerheid zeggen. Nog even afwachten dus ;).

Mijn uitgerekende datum is trouwens wel verschoven naar 28 juni. Bijna de hekkensluiter dus, hier...

4. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Waar voelen jullie harde buiken? Ik heb wel soms ongi krampen en het gevoel of er een ballon wordt opgeblazen van binnen.

Ik heb nu al 2 nachten achter elkaar een hele erge pijn op mijn linker nier, zo voelt het, achter op de rug, richting de zij. Weet iemand wat dat is? Zo'n zeurderige pijn .. niet normaal. Ik merk niks aan mijn urine/blaas. Hoop niet op een nierontsteking. En waar voel je als je last heb van je bekken? Kan dat eht zijn?

Hoop dat iemand iets weet.

Ben nu aan het werk, super druk ... gauw weer verder.

Joepie, 18 weken :)

5. Niet meer actief

Ik voel de bekken klachten echt bij mijn stuitje..

6. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Hmm mijn pijn zit een beetje links hiervan, echt op de plek waar je nier zit. Heb geen constante pijn, heb het nu 2 keer gevoeld snachts, werd er gewoon wakker van. heb toen elektrische deken heet gezet en toen trok het weg na een paar minuten ..

7. Niet meer actief

Ik zou niet weten wat het zou kunnen zijn...

8. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    die pijn heb ik vorige week 3 dagen aan de rechterkant gehad. Nu is het over.... weet niet wat het is...

9. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Sarah gefeliciteerd met jullie zoon en natja gefeliciteerd met jullie dochter. nou het gaat goed met het aantal jongens en meisjes, maar 2 verschil dat valt wel mee he?

Welkom mickey hier.

Veredr gaan hier alles zijn gangetje. Ik voel nog niets bewegen. heb ook het idee alsof mijn buik even stilstaat met groeien. Over kleine twee weekjes krijg ik eindelijk de 20 weken echo, dan zullen wij pas zien wat het wordt. Spannend zeg. Ik denk zelf al van het begin af aan dat het een jongen wordt. Ik ben benieuwd of ik gelijk heb. hihi.

xxx Joyce

10. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    @ tinkellbell:
    jij hebt ook al last van je bekken toch?
    heb jij het gevoel dat het erger wordt?
    wat doe je er nog meer aan om je bekken sterker te maken, heb allerlei oefeningen gehad van de bekkenfysio, maar de ene keer helpt het en de andere keer doet het zo verrekte zeer, ik probeer me er dan doorheen te zetten maar dat lukt gewoon echt niet.
    wordt er beetje depri van eigenlijk, ben nu door me fysio ook doorgestuurd tijdje geleden en toch ook een hoop stress factoren en het niet kunnen accepteren dat ik wenig meer kan, ik werk mezelf elke keer voorbij zal ik het zo zeggen, werk nu nog maar 2 uur therapeutisch en de ene keer gaat dat goed andere keer is dat belabberd.

heb al allerlei hendigheidjes geprbeerd maar misschien da jij nog iets weet om je nog wat beter op de been te houden?
    liefs joanita

11. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hey meden wat leuk dat zoveel mensen willen weten wat het wordt! wij wilen het toch ook weten maar ik weet niet of ik het hier zeg omdat we het voor onszelf willen houden.
    ik ga even poberen een foto van mezelf te plaatsen.

12. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hij geeft error aan als ik de foto wil verkleinen dat doet ie iedere keer!

13. Niet meer actief

De oefeningen durf ik niet goed te doen, omdat ze pijnlijk zijn!
    Verder zit ik in de ziektewet nog steeds dus werk niet.. Doe ook erg weinig op een dag. En merk dat het daardoor wel minder is geworden.
    Dus echt gewoon weinig doen hoor meis!

Ik kijk er nu al tegenop dat ik vandaag het huis schoon moet maken.
    Mijn vriend slaapt een week bij zijn ouders, maar komt gelukkig morgen overdag langs.. dan kan hij lekker stofzuigen. Dan hoef ik dat niet te doen.

Gewoon luisteren naar je lichaam en niks te veel doen.

14. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Natja gefeliciteerd met jullie meisje!
    Sarah gefeliciteerd met jullie jongen!
    Hartstikke leuk!

Ik heb ukkie ook gevoeld! Helemaal fantastisch had vorige week al zoiets van dat is hem maar wist het niet zeker, maar nu wel hoor! Wat een druktemakertje, vooral s ochtends en s avonds als ik rustig ben. Voel af en toe een plopje of een soort van duwtje. Moet zeggen dat ik het beter in mijn zij voel want mn placenta ligt er voor.

is toch wel heel erg bijzonder hoor om dit te voelen.

Verder alles goed met iedereen. Las wat over harde buiken weet ook niet precies wat dat nu is. Heb af en toe wel last van buik maar denk dat dat eerder mijn banden zijn. Hoe krijg je eigenlijk een harde buik?

15. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38

Ja je zit nu ook een beetje beweging op mijn buik :) grappig gezicht hoor ;)

16. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Ja, wij hebben 3 zoons van 11, 9 en 4 jaar.
    Ik kan het eigenlijk nog niet geloven, gelukkig heb ik over 2 weken de 20 weken echo en dan vraag ik het nog een keer.
    Groetjes, Natasja

17. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Waar hebben jullie de geslachtsbepalende echo laten doen?
    Groetjes, Natasja

18. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    das het probleem tinkerbell, vriend lief werk meer dan 50 uur per week, en kan niet van hem verwachten dat hij hier het hele huishouden ook nog doet, hoeft voor mij ook niet doe het gewoon in fases vind dat dat het enigste nog is wat ik kan, dus dan doen we dat maar gewoon.
    ik doe er dan wel hele dag over maar dan is me dag ook weer zo voorbij hoor,
    ik moet nu officieel van me fysio ongeveer 2 uur per dag even gaan liggen voor een andere houding, moet ook wel zeggen doe dat niet altijd hoor, maar dan slaap ik echt en dan ben ik helemaal nietm eer om te genieten das dus het probleem als ik ga liggen, dan slaap ik echt vast maar ben als je me wakkeer maakt niet om te genieten.
    verder ja niet te veel doen, en als het gaat wel wat bewegen want anders gaat alles stijf worden en zow

19. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Na al jullie verhalen heb ik zo'n zin in mijn echo maar dat duurt nog 3 weken pffff.

20. Niet meer actief

Lautje die van mij duurt nog... uhm... 12 dagen :D

Deel Deze Pagina