Hi meiden, ff weer eens een berichtje van mij. Ik ben echt ruim 2 weken ziek geweest en niet veder dan mijn bed en bad gekomen. Maar gelukkig sinds gisteren leef ik weer... Hoe gaat het hier met iedereen? Ohja de beste wensen nog voor 2009! Dat het maar een heeeeel mooi jaar mag worden voor ons! Ik probeer van de week alles bij te lezen. x Inger
hoi inger. wat naar zo ziek. ben je nu helemaal weer opgeknapt? succes met bijlezen is echt veel jij ook de beste wensen voor het nieuwe jaar
Dank je pixie! Kan je me anders niet ff bijkletsen? Sinds gisteren hou ik me eten binnen dus we gaan we de goede kant op, dank je! Liefs Inger
ik weet niet hoe ik dat voor 2 weken kan doen maar er zijn momenteel veel meiden die geslachtsbepalingen hebben. je kan dan op de lijstje gaan kijken wie al weet wat ze krijgen.
inger : welkom terug! mamavbrittje: oei best heftig, ben benieuwd of je thuis gaat bevallen mijn vorgie zwangerschap: ik liep net geen 2 week over tijd (1w+6 dagen) het was vrijdag en moest naar het zh om een afspraak te maken voor het inleiden.. daar nog aan ctg gelegen maar niks te zien. zelfs nog inwendig onderzoek gehad.. maar alles zat pot dicht.. we zouden maandag erop worden ingeleid. savonds toch mega krampen maar prima mee te leven.. savonds om 11 uur vk gebeld. toen toch naar zh.. ik wilde daar graag bevallen.. ik had 4 cm ontsluiting eenmaal in zh was hartslag van zoontje veel te hoog tijdens een wee. en het bleek dat ie nog helemaal niet ingedaald was. dus vliezen breken had geen zin. nog enige uurtjes aan weeopwekkers gelegen. maar niks had zin. geen vordering in ontsluiting. ik werd klaar gemaakt voor ks... hele aparte ervaring maar zal het zo weer doen..
Hey dames, Sorry van het niet antwoorden op iedereen maar jullie gaan me nu even te snel.. Heb ik iets belangrijks gemist? Hoe is het verder met jullie? Liefs
jawel hoor... ik vond het een grondige en uitgebreide echo. Alles wordt echt heel goed nagekeken. Ze hebben een hele lijst die ze langs gaan. Verder wordt de hoofdomtrek, de buikomtrek gemeten en ook het botje in been. Aan de hand van die metingen, kunnen ze zien hoe groot de baby nu is. Bij ons kwam er bij de 20 weken echo uit, dat baby zo groot was als een gemiddelde baby bij 23 weken. Ze kijken naar de placenta, waar die zit. Verder naar de navelstreng, hoeveel bloedvaten die heeft. Hoeveelheid vruchtwater ook...
Heb weer even proberen bij te lezen... Zie dat er al weer een hoop zijn die het geslacht weten, leuk! En gefeliciteerd allemaal! (heb niet alle namen onthouden) Leuk om te lezen dat er al verschillende bezig zijn met de kamertjes! Wij zijn zelf op het moment bezig met wat meer stopcontacten aan te leggen (er zaten er maar 2) en dan wordt er het volgende weekend gespachtelputz en dan kan het leuke werk eindelijk beginnen! Maargoed, morgen eindelijk weer eens naar de vk! Eigenlijk is het een gewone controle, maar ik hoop dat ze ons toch even laat kijken.... neem mijn moeder mee namelijk.. [-o< Verder verschillende positiekleding gekocht van de week, was nodig! Tjee, wat groeit die buik ineens snel!
zooooo eerst ff echoberichtje: hier alles oke! Voel sinds vandaag Gijsje! ik dacht met 13 weken al wat te voelen, maar dat was bedrog, maar nu is het echt, echt super gaaf is dat zeg! Gijsje is lekker actief! zo en nu eerst ff rtl 5 afkijken, meisje met 8 armen en benen en dan ga ik hier ruim 10 pag. bijlezen! xxx
owja trouwens een groene buikband besteld met de naam: Gijsje erop! laten maken bij buikbanden.com verrassing voor mn man hihi ben benieuwd als ie binnen in maak ik er een foto van! xxx
Mac, leuk! Lekker genieten ervan he? Meris: ik heb de vorige keer geen 20-wekenecho gehad, wel iets wat erop leek bij 23 weken omdat ik er toen net achter was dat ik zwanger was. Ze deden toen bijna hetzelfde als wat Marloes heeft gehad, bij mij keken ze alleen niet naar de navelstreng volgens mij. Maar het is alweer ruim 5 jaar geleden dus weet niet meer alles sorry Mam85: jouw bevalling klinkt mij anders ook behoorlijk heftig in de oren hoor! Ik denk dat ik in jouw situatie nog meer zou twijfelen over een thuisbevalling, al hoeft het natuurlijk niet nog een keer zo te gaan. Inger nog beterschap! En de rest die ik misschien vergeet, sorry Zo, nu afsluiten voor vandaag, morgen weer een forumdag
hey das een weekend ik werk dat weekend, dus ik zal er sowieso niet veel zijn als ie wel in de lucht was, maar in een weekend uit de lucht is wel apart!
mooie tussenstand, wij volgend vrijdag, ook mijn man is er uit en die wil het ook graag weten! dus we gaan bij de pretecho ook voor een geslachtsbepaling!