Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    hij leek mij juist zo leuk...das dan weer jammer... :cry:

Pix...volgens mij staat er 1 op de site van babydump...of prenetal heb vanmiddag op die sites gekeken en weet zeker dat ik m bij één van de twee heb gezien!

2. McGyver

McGyver Niet meer actief

pixie krijg link niet open

3. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    nu?

4. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    nou ik heb op prenatal gekeken inderdaad en vond het best prijzig. kijk nu toch naar tweedehands dan met standaard. kan dan in de box (los) maar idd ook handig voor buiten

5. McGyver

McGyver Niet meer actief

6. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

Jan 5, 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Heej meiden,

ff ego-berichtje.
    Ik had gister de hele dag last van een vervelende druk in mijn onderbuik. Het voelde gewoon niet fijn/goed. 's Avonds de verloskundige gebeld, omdat ik me zorgen maakte. Zij stelde me wel wat gerust en het konden 2 dingen zijn: een blaasontsteking of harde buik / bandenpijn. Maar mijn buik was de hele dag gewoon lekker zacht, dus de huisartsenpost gebeld en gisteravond om 11.00 uur urine gebracht. Zat wat bloed bij, maar geen bacterien. Moest vanochtend dus weer urine inleveren. Daar zaten wel wat bacterien in, maar niet genoeg voor antibiotica. Nu heb ik een soort kweeksetje meegekregen en moet dit morgen vullen en dan afgeven bij het ziekenhuis. Ook nog ff urine naar de huisarts brengen om nog eens te controleren op bacterien.

Nou, gisteravond en vanochtend weer janken natuurlijk en toen zei mijn mannetje:"we gaan nu naar de kijkshop, zo'n echo-apparaat halen" Haha, hij bedoelde dus de angelsound. Vanmiddag gelijk geprobeerd en hoppa daar was ze hoor! En schoppen en draaien, zooooooooooo druk! Nu weet ik ook gewoon 1000000% zeker dat alles wat ik daar beneden voel de kleine is. We hebben al een aantal echo's gehad waarop ze telkens goed druk is, maar omdat mijn placenta aan de voorkant ligt was ik onzeker of hetgeen ik voelde toch niet iets anders was. Nou, niet dus! Ze duwt echt flink en eist gewoon alle ruimte op. Ik voel ze lekker op mijn blaas butsen, maar ze is ook echt een gevecht aangegaan met mijn darmen. Dus waarschijnlijk is dat gewoon het 'vervelende' gevoel wat ik gister de hele dag had en vandaag met vlagen. Het is gewoon een pittige tante! :)

Zooo, hehe, ff mijn hart gelucht (diepe zucht)

Weltrusten, knuffel dootje

7. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @mac bedankt ik ga het vanmiddag gelijk even proberen.
    @dootje wat vevelend voor je ik hoop dat het niets is, wel fijn dat je de kleine gelijk gehoord hebt!

hier voelde ik vanochtend in bed 3 echte trappen haha echt leuk! geen kriebeltjes meer maar echt trapjes. ik leg trouwens al iedere keer mijn hand op mijn buik het gaat gewoon automatisch.

8. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

goeiemorgen allemaal!

Wie wonen er vandaag in winterwonder sneeuw land :D...ik nie tin iedergeval :(

Afspr met Vk is verzet naar a.s woensdagochtend..ze belde vanmorgen dat ze met een bevalling bezig was dus kon de afspr helaas niet doorgaan...begrijpelijk maar wel jammer nu moeten we nog 2 daagjes vol nieuwslappigheid wachten om te weten of onze kleine een lief manneke of lief vrouwke is ;)

9. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    1,117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Hi dames,

ik ben er ook weer even... vanaf mijn werk weer want manlief heeft onze UPC af laten sluiten per 1 januari en een andere provider aangevraagd maar die aansluiting begint pas per 8 januari... Kreeg dus al echt afkickverschijnselen.

Dus alsnog een heeeel gelukkig nieuwjaar en op naar allemaal prachtige gezonde babietjes in mei en juni (en misschien ook nog wel juli :))

Voor alle dames die het geslacht al hebben mogen ontdekken van hun kids... gefeliciteerd meiden! Geniet van al het inkopen doen hihi. Ik kan niet wachten tot vrijdag! Dan mogen wij!

Heb niet heel veel bij kunnen lezen maar zag dat veel mensen al bezig zijn met de babykamer.. ik wil ook zooo graag.. maar we hebben gewoon echt te weinig ruimte om goed uit te pakken. Hopelijk vinden we op korte termijn een mooie nieuwe woning waar we een prachtige babykamer kunnen maken.. kan nu al niet wachten haha..

Ons beepje laat me ondertussen ook regelmatig voelen dat hij of zij er is. Vind het zo bijzonder! Vorige week had ik even met de angelsound geluisterd en wow! kon 'm eerst niet vinden maar toen hoorde ik een paar borstkrollen waarna hij vlak onder mijn navel zat. was net alsof ie er voor ging liggen :) zo van luister maar ff dan krijg ik daarna weer rust haha

10. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    1,117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    aah jammer Debsje! had je er zo op verheugd! nog even volhouden dan maar... om het goed te maken moet ze nu wel even gaan kijken toch? ;)

11. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    1,117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    @Dootje: wat schrikken zeg! Gelukkig heb je het hartje mooi kunnen horen. Wat lief van je mannetje dat ie meteen een angelsounds is gaan halen.

12. debsje1977

idd beetje jammer maar begrijpelijk..kon er zelfs niet van in slaap komen vanacht hihi....ach die twee daagjes houden we wel uit....en miss dat mijn moeder mee gaat (ze kan een keer) dus als dat zo is en ik zou geen echo krijgen dat vraag ik er 1 speciaal omdat mijn moeder erbij is hahaha.

13. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    1,117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Hey trouwens: waarom staat jouw ticker ineens op 17 weken en 4 dagen en die van mij op 17 weken en 3 dagen? :(

14. debsje1977

geen idee...we zijn vandaag toch echt 17 enm 4 dagen hoor meis.,,....dus HOP snel ff aanpassen ;)

15. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    1,117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    hihi ga ik zo meteen doen hoor! Raar! Die van mij loopt gewoon achter haha

16. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    1,117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    zo gepiept! moest mijn uitgerekende datum wel een dag naar voren zetten.. maar ach.. :)

17. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    Even een ego stukje:
    Ondertrouwq hebben we af moeten zeggen, ik ben doodziek. Moet de hele ochtend al overgeven :(. We hebben een nieuwe afspraak gemaakt voor woensdagmiddag, hopelijk voel ik me dan weer beter!

Als ik me strakjes wat beter voel lees ik even bij en zal ik op jullie reageren.

18. debsje1977

hoe kan dat nou dan :confused:
    vind het maar vreemd hoor dat tie van jou een dag versprongen is...en ook nog dag naar ac hter te moeten zetten....hebbie al us op die site geprobeert waar ik mijn banner vandaan heb.of je dan ook dag moet verschuiven?

Jeetje mama1987...wat vervelend nou meis...hoop dat je snel beter bent en woensdag alsnog in ondertruow kan! beterschap!

19. Sanne

Sanne Fanatiek lid

Sep 18, 2005
    3,691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Hee dames,

Wat weten al veel meiden wat ze krijgen... leuk
    Wij moeten nog een paar weken wachten

Ben eens speelgoed aant opruimen van onze dochter, jeetje wat iemand op bijna 2 jaar tijd toch allemaal bij elkaar heeft gekregen haha echt veel, heb plaatsgebrek haha

20. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    1,117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    ja ik vind het ook heel raar.. maar ach.. maakt ook niet zo heel veel uit, als ik maar op dezelfde lengte als jij blijf toch?

Share This Page