Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    Ja, ikke!

2. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

mooi kamertje Inger..:D

volgende week 20 weken echo...:D spannend meis...willen jullie dan ook weten wat het is of blijft dat een verrassing tot het eind ;)

3. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

@esmee: gefeliciteerd met jullie jongen! ook een duidelijk piemke gezien? :)

@inger: mooi kamertje! ik heb ook de grijs/zwarte mura 3 besteld! hoeveel was jij kwijt?

mijn 20 weken echo heb ik pas over 5 weken, ik ben dan al 21 weken :(

@misselijk: sinds de 12 weken voorbij zijn is het helemaal maar dan ook helemaal over! jippie! wel is mn geur nog steeds heel sterk, maar ik word niet meer overal misselijk van.

@babyfoon: geen idee nog!

@schopjes: wat lijkt me dat heerlijk, kan niet wachten tot ik hem voel schoppen! (ps, leuk om nou hem en hij te kunnen zeggen, en "ons zoontje" klinkt helemaal cool 8) )

4. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Dank je Debsje,
    we zeggen dat we het niet willen weten maar stiekem toch wel ;)

Oh, ik heb er zin in! :)

5. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    GEFELICITEERD MET JE ZOONTJE OP KOMST :D

6. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

7. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

ja kan. ik zag net op de site dat ie voor 424 euro erop stond. dan heb je de reiswieg er los bijgekocht? voor iets van 180 euro dus dat klopt wel.
    heb er helemaal niet aan gedacht om de aanbieding bij de juni-mama's te zetten. had er namelijk wel een topic over geopend bij baby-uitzet. of het een goede aanbieding was. ik heb hem namelijk nergens goedkoper gezien dan bij babyonline, waar ik hem vandaan heb.
    prijs= 499 euro incl reiswieg, dekentje, adapters, regenhoes etc.
    nou moeten we dus nog wel de maxi-cosi kopen.
    bij babypark zijn er een aantal 95 euro.
    maar ik twijfel nog over tweedehands.

8. McGyver

McGyver Niet meer actief

er zijn sommige vrouwen die het hun hele zwangerschap blijven houden, hopelijk ben jij niet een van die vrouwen.

9. McGyver

McGyver Niet meer actief

zo net weer heerlijk terug van het wandelen in de sneeuw, ruim een uur wezen wandelen, heerlijk en wat heeft de hond toch weer lekker genoten!

xxx

10. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    AAHHHHH ik moet er niet aan denken :) Dan zou ik echt een pechvogel zijn. Ik blijf gewoon hopen dat het snel voorbij is.

En wat betreft het genieten, dat doe ik wel hoor. Zodra ik de kleine voel ben ik al die misselijkheid vergeten :)

11. McGyver

McGyver Niet meer actief

fijn dat je de kleine dan voelt!

ik zit hier ook op de bank en gijsje is lekker actief
    heerlijk gevoel!

12. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    @Mac: ik las op de verloskundige topic dat er bij jou ook melk uit de tepels komt. Ik heb dat sinds zaterdag ook. Dus ik vraag me ook af of het niet een beetje te vroeg is. heb jij het elke dag?

13. McGyver

McGyver Niet meer actief

@smiley
    ik kwam er gisteravond achter toen ik in mn borsten kneep, vanmorgen onde de douche kneep ik er weer in en kwam er weer wat melk uit, paar druppels, maar kan geen kwaad en is normaal, komt vaak voor hoor, dus maak je geen zorgen, fijn toch dat de bv aangelegd is voor straks, weet je in ieder geval dat het werkt! mits je natuurlijk bv gaat geven, ik wel in ieder geval.

14. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Zolang er maar beetje uitkomt is het geen probleem. ja het is idd wel fijn dat het nu in aanlegging is (weten we in ieder geval dat dat straks geen probleem is :) )
    Maar ik ga ook bv geven.

15. McGyver

McGyver Niet meer actief

en anders als ze blijven lekker wattenschijfjes of zoogcompressen in je bh....

16. McGyver

McGyver Niet meer actief

wanneer zijn de 2 meetingen ook alweer?

17. McGyver

McGyver Niet meer actief

zit hier heerlijk boer zoekt vrouw terugblik te kijken. zoooo leuk!

18. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Voel me weer ietsje beter, dus even bijlezen.

Bedankt voor alle beterschapwensen, erg lief!

@Madelon: Ik vind lila/paars toch wel echt iets voor een meisje.

@Mac: Wat leuk dat je de kleine ook al van buiten voelt. Ik voel heel af en toe een plopje en kriebeltje in de verte, maar echt nog niet zo hard dat ik het met mijn hand kan voelen! En mooi buikje heb je al :D

@Debsje: Volgens mijn vk niet, kan allerlei onschuldige redenen hebben, als je twijfelt gewoon lekker even naar je vk bellen!

@Smiley: Ik hoorde laatst in de wachtkamer bij de vk dat die zetpillen erg goed werken, heb je ze wel geprobeerd? Heeeel veel beterschap iig en hopelijk ben je er snel vanaf!

Gefeliciteerd Esmee :D

@Rianne: Ik twijfel ook of ik wel voor Zwitsal moet gaan, heb ook een droge huid en snel last van uitslag e.d. bij geparfumeerde spullen. Denk dat ik voor Natusan ga, lijkt me een stuk vriendelijker voor een babyhuidje! En wij kopen geen babyfoon, wonen op een appartement en horen de baby dus overal.

@Inger: Wauw, mooi kamertje zeg!

19. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik zit net naar jouw datums te kijken Mac, we doen het precies omgekeerd met de vk en de 20 weken echo ;). We zijn wel precies even ver! :D

20. McGyver

McGyver Niet meer actief

idd even ver en de afspraken net andersom.
    gezelli.

thanx dat je mn buikje mooi vindt, hihi

Deel Deze Pagina