Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hoi hoi meiden,

alles goed hier?
    lees van alles over kamertjes en navelstreng etc. haha.

Wat ik me afvroeg: hoe is het bij jullie met de kwaaltjes? Nog veel last van misselijkheid of pijnlijke borsten? Zijn er ook meiden die eigenlijk helemaal nergens last van gehad hebben?

Enne ik vroeg het net ook al in een ander berichtje:
    meiden met een angelsound? Hoe hoor je dat het kindje beweegt? Wat hoor je dan? Bij mij is het wel zo dat ik het hartje hoor en dan langzaam weer verdwijt. Hoor ondertussen ook wel allerlei andere geluiden, maar wanneer weet je dat het beweegt?

En laatste vraag: Wanneer is het beste om geslachtbepaling te doen? Wil nu toch wel heel graag al eerder een echo hebben :D

2. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    en Demi en giraf .zijn vier meiden tot nu die het niet willen weten

3. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ja ik las het net haha, zover was ik nog niet :D

Nu nog maar 3 dagen tot de 20 weken echo!

4. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    zo ik moest weer aardig wat bijlezen!

zwitsalbuikbalsem reageer ik ook verkeerd op.

ik ben vanmorgen keihard gevallen met de fiets! ik heb heel erg last van mij bekken en door die klap doet het nu nog zeerder. morgen moet ik weer naar de therapeut en dan ga ik even over leggen of het verstandig is om iets minder te gaan werken.

5. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    jullie gaan hard met kletsen hoor!

esmee: geen idee of ik het al had gedaan. maar bij deze gefeliciteerd!

girafje: hier ook nog geen dikke buik hoor. als ik op me rug lig verneem ik hem wel maar als ik sta dan hangt er van alles overheen hahaha :)

zoon lief ligt weer in bed ,,,, nog steeds koorts (dag 4) vanmiddag wa sie koorts vrij gelukkig.. arme scheet
    ik zit aan de vicks snoepjes (deze moegen toch wel?)
    en heb wat droppies gekocht (oke niet te veel van eten)
    honing voor inde thee (geen idee of ik dat ga lusten)
    en voor de rest mag ik vd huisarts alleen maar een paramolletje nemen

*hatsjoe*

6. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    wat vervelend dat je zoon ziek is! mijn dochter is al 3 weken aan de diaree nu moet ik van de huisarts appelsap en banaan enz geven, als het deze week niet over gaat moet haar ontlasting op kweek gezet worden.

7. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    oei diaree. dat vin dik altijd zo iets gevaarlijks ivm uitdroging.. drinkt ze wel goed?
    wil ze wel banaan?
    ik heb een lekker eigenwijs kind wat echt niet iets gaat eten.. hij heeft vandaag weer beetje gegeten.. maar daarvoor al 3 dagen niets meer.
    ik hop voor jullie dat de diaree snel ophoud..
    hoest met jou? erg last vd val?

8. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    @mandy oh wat naar dat je gevallen bent. kwam dat door gladheid?
    ook vervelend dat je kindje diaree heeft. hopelijk snel over

9. demi26

demi26 Niet meer actief

Hier niet gevallen, maar wel lichte bekkenpijn sinds oud en nieuw... hoop dat het gewoon even tijdelijk is met de groeiexplosie nu en dat het weer weggaat :cry:

Wij willen het inderdaad ook niet weten.... ;)

Esmee proficiat met je zoon!

Beterschap voor de zieken onder ons! Als mijn zoon aan de diarree is geef ik inderdaad ook elke dag een banaan en beschuit/witbrood... Indien uitdrogen op de loer ligt even iets ORS erbij en dan houden ze het wel even vol... maar 3 weken is wel erg lang, komen de kiezen/snijtanden er door?

10. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

jolan: als je naar mijn geluid van het hartje luistert hoor je een soort plok en zoef voorbij komen.
    dat zijn schopjes de plok en de zoefff is dat tie aan ut bewegen is ;)

vond de 17 weken echo van iemand hier erg mooi...dus ik zou voor de 17 weken gaan ;)

Mandy: ik hoop dat het snel beter gaat met je kleintje...en dat je niks ernstig over gehouden hebt aan je harde val....dat zal schrikken geweest zijn zeg.

11. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ok, zal de volgende keer eens luisteren of ik da t ook hoor. Hoor wel allerlei geluiden tussendoor, meer zoefend geluid idd, maar dat plok geluid kan ik me eigenlijk niet inbeelden hahaha.

12. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    @mam jij ook beterschap met je zoontje

13. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hey meiden,

getsie heb even een onzeker avondje..... vanmiddag nog zo vrolijk....

Heb filmpjes bekeken vn 12 weken echo's en je zag de kindjes daar super goed bewegen. HOe was dat bij jullie? Ook constant in beweging?
    Ons frummeltje lag eerst stil en later begon he wel met de armpjes en beentjes te bewegen, maar niet helemaal duikelen ofzo..... Bij jullie? Getsie voel me ineens heel erg onzeker.
    Hoop veel antwoorden te krijgen ;) haha, zodat ik me weer wat zekerder voel (of niet :( )

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    onze uk lag met 11 weken lekker te rusten hoor...

vorige week tijdens het luisteren naar het hartje zwom hij steeds weg

15. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Ok dus ook geen duikelende baby? Pff weet niet waar die onzekerheid ineeens vandaan komt :(

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    nee hij lag op z'n kop... maar verder heel rustig.
    De eerste was ook zo rustig en nu nog steeds...

17. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Hoi Jolan,

Schoppen herken je meteen, dan hoor je namelijk keihard (echt hard, je schrikt er gewoon van) kedoeng. Bij draaien hoor ik een bloeb en soms hoor je het vruchtwater zelfs bubbelen. Toen ik bij de vk het hartje luisterde hoorden we deze geluiden ook duidelijk en zei de vk wel drie keer: "ach kind toch, wat een geschop en gedraai". Haha, ik moest er wel om lachen toen (nu ook hoor :))

18. debsje1977

zoo heb nieuwe buikfototje in albumpje geplaatst :D
    begint echt al op een kamerolifantje te lijken hahah dus is niet gek dat manlief dat als koosnaampje gebruikt nu ;)

19. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Haha kamerolifantje! Mooi hoor!

Ik heb ook ff een buikfoto van vorige week geplaatst. Deze week nog geen foto gemaakt, is volgens mij een beetje hetzelfde!

20. debsje1977

soo super sexy foto meis :D..mooi hoor!
    mooi buikje trouwens hoor!

als ik zo ga staan dan ziet het er niet uit.( heb ook net foto van bloot buikie gemaakt maar bbbrrr)..heb echt blubber zitten...na ja na de zwangerschap maar flink aan de fitness ;)

Deel Deze Pagina