Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

Jan 5, 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Thanks 8)

En ach ja, je moet maar zo denken; dat laagje vet wordt dalijk mooi verdeeld als je buik dikker wordt, geen haan die er naar kraait!
    En na de bevalling zien we wel weer verder toch? Dan hebben we wel wat anders aan ons hoofd dan een strakke buik :)

Weltrusten allemaal!

2. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

Apr 23, 2008
    2,758
    1
    36
    @ Jolan bij de twaalf weken echo bewoog ie volop en bij de 16 weken echo was het eigenlijk alleen maar stil met af en toe een handje dat bewoog. Heb ik wel mooi alle vingers kunnen tellen haha.

@ Dootje wat leuk die buikband met kerst! Mijn buik begint er nu ook een beetje zo uit te zien als die van jou alleen 's ochtends is het allemaal weer vrij plat. :) Heb ook nog steeds mijn oude broeken aan.

Hebben jullie trouwens allemaal al alles gekocht? Ik schaam me kapot maar ik heb alleen nog maar (ja Debs van Brbry) 2 paar slofjes een muts en my first bikkembergs en twee spenen. Ik wil heel graag nog eerst de 20 weken echo afwachten en daarna zal het wel inslaan worden. Mijn vriend reageert ook telkens zo mat als ik ergens naar wil kijken... bij kinderwagens bijvoorbeeld kreeg ik een: ja, maar dat hebben we toch nog lang niet nodig? Nou, ik vind het eigenlijk best wel tijd om alles een beetje te gaan regelen niet dan?

3. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Hoi allemaal, even een berichtje van het verre Bali. Heb absoluut niet bijgelezen, maar nu heb ik tenminste een goed excuus :)

De bruiloft was geweldig! Als we terug zijn zal ik eens kijken of ik wat foto's in m'n album kan zetten. Verder genieten we erg van de vakantie!

De baby voel ik nog steeds niet echt... :( Maar wel af en toe dat ik bijna zeker weet dat dat m is...

Hopelijk gaat met jullie alles goed!

Oh ja, ik zal meteen even de hyve zichtbaar maken. ;)

4. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    he getrouwde Marb! Gefeliciteerd meid

5. Lien84

Lien84 Lid

Jul 9, 2008
    91
    21
    8
    niks om je druk over te maken. bij mij was de één heel druk, aan t duikelen en de ander lag mooi rustig, af en toe ff een beweging. t kan dus allebei. mijn zoontje die toen mee was zei al, die rustige wordt een meisje en die drukke een jongentje :) :)

6. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    Goeiemorgen! Net bij de vk geweest, helaas alleen hartje geluisterd, dat kan ik thuis ook haha. Mijn bloeddruk was ondanks stress wel goed. Nu pas 26e echo. Kan niet wachten om mijn kleine meisje weer te zien. Lekker nog een dagje vrij vandaag.

7. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    1,117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Ben blij dat ik niet de enige ben... Ik kan ook echt geen warm eten meer eten de laatste tijd! Brood gaat prima! Maar verder ben ik geen ster in eten of eten koken de laatste tijd... Rijst gaat ook nog wel..
    Voel me vet schuldig... weet dat ik elke dag goed groente en fruit moeten eten.. en dan vooral voor de kleine...(ben ook nog eens vegetarisch). Ik koop dus de laatste tijd maar elke keer braaf van die flessen verse vruchtensap om op die manier in ieder geval aan mijn fruit te komen.. maar groente is echt drama... :(

8. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    1,117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Ik ben niet echt steeds aan het overgeven, maar misselijk ben ik wel veel.. snel vol en kan echt niets hebben.... ben ook bang dat het de rest van mijn zwangerschap gaat duren (is ook pas rond 11 weken ofzo begonnen)

9. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    1,117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    @ Sarah: ja dat is normaal ook zo... heb ook een ticker op mijn bureaublad thuis staan die iets anders loopt.. maar Debsje en ik liepen steeds gelijk tot afgelopen week ineens ik een dag achter liep.. best raar dus...

@Esmee: Gefeliciteerd met je zoon! Superleuk!

10. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    He bah, ben kotsmisselijk ! Pil helpt dus niet vandaag! Heb al een eierkoek gegeten, neem er nog maar 1.

11. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    1,117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Herkenbaar! Bij mij gaat het net zo :) Lig 's avonds op bed pas echt te genieten van mijn buikgroei.. Laatst zou mijn man een kusje geven op mijn buik voor de baby (*smelt*). Zegt ie.. jeetje! Je buik is helemaal hard hihihi.

12. joanita

joanita Fanatiek lid

Oct 7, 2008
    2,027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    hallo dames,
    alles goed hiero,
    hahah nou hier weer een zieke hoor, manlief is ziek sinds gsiteren,
    was met zijn achterhoofd op de grond gevallen kei grote bult,
    auuwwiee
    het is hier wel verschikkelijk koud buiten hoor jeetje mina,
    moest ff naar de toilet en daar stond het raampje open, auww gauw dicht gedaan was niet te harden ahahaha

verder weinig plannen vandaag
    beetje wandelen met de hond denk ik
    liefs joanita

13. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    1,117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Zoals debsje al schreef het klinkt soms gewoon als gezoef en wat mij vooral opvalt is dat het hartje dan ineens weg is.. en dan ga ik aan de andere kant van mijn buik luisteren.. zit 't daar ineens.
    Laatst hoorde ik het hartje heel ver weg (links onder in mijn buik).. en toen ineens helemaal weg.. luister ik verder op.. lag ie vlak onder mijn navel en hard dat ik het hartje hoorde! Wow! Het was net alsof ie er voor ging liggen zo van luister maar even en laat me dan weer met rust ma :)

Ik zag gisteren iemand die had met ongeveer 16 weken een geslachtsbepaling laten doen. veel echoburo's doen het ook ongeveer vanaf 16 weken. wij hebben vrijdag de echo ik ben dan 18 weken.. maar dat komt eigenlijk vooral omdat de feestdagen ertussen zaten en er niet eerder plek was :(

14. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    Hallo dames,

Hoe is het hier? met mij gaat het wel oke :) Vanochtend gelukkig niet overgegeven, jeeeee :) (ben er achter gekomen dat ik het na een paar dagen wel allemaal weer inhaal) *baal, baal, baal*

Vanochtend werd ik wakker door onze kleine herrieschopster ;) Zooooooo druk, ben benieuwd hoe het over een paar weekjes zal zijn. Af en toe geeft ze een schopje dat het echt gewoon pijn doet. Straks loop ik met inwendige kneuzingen, hahaaha :)

@dames met afspraken: heel veel succes!

15. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Leuk is dat he bas....soms lijkt het wel of tie verstoppertje aan het spelen is met je :D

gisteravond lag manlief ffies te luisteren en ineens een giga schop tegen dat ding aan.( zo van je hebt het gehoord nu en nu wegwezen met dat ding :)).dat ik het zelfs heel goed voelde in mijn buik....manlief schrok ervan hihih....hij had niet verwacht dat tie al zo hard kon schoppen ;)

16. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    1,117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Oh jolan.. kan me je onzekerheid zo goed voorstellen! Ik had precies hetzelfde! iedereen hier vertelde ook over hun wuifende babietje en rondzwemmende kleintje.. maar die van mij lag maar gewoon te liggen... zo wat voelde ik me onzeker daarna zeg! ik ga er maar vanuit dat de kleine gewoon lekker lag te slapen want zie mijn verhaal hierboven over het zwemmen als ik naar het hartje probeer te luisteren... Het valt allemaal wel mee hoor meid! Volgende keer als je een echo hebt moet je misschien even op en neer springen zodat ie wakker wordt hihi... ik ga vrijdag in ieder geval wel even kijken hoe we 'm zo goed mogelijk kunnen laten bewegen. wil die bevestiging ook wel even.

17. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

chocola eten of cola of beetje energy drank drinken had ik begrepen ;)

de onze lag de vorige keer ook te slapen idd...dus ben van plan morgenochtend maar ff aan de chocola te gaan voor ik heen gan hihihi ;)

18. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    1,117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Mevr. Marb! GEFELICITEERD! Hoe voelt het nu om lekker mijn man te kunnen zeggen? Ben nu al heel erg benieuwd naar je foto's. Geniet nog van je vakantie!

19. jent

jent Fanatiek lid

Jul 12, 2007
    1,850
    0
    0
    Limburg
    Ik voel me op dit moment ook een beetje onzeker en dat kom meer doordat ik en mijn man zondags fklinke ruzie hebben gehad, wat we gelukkig maar zelden hebben, maar het maakt me zo onzeker. ben zo bang dat het de beeb schaad.
    Verder voel ik nog niets enzo en moet nog tot volgende week vrijdag wachten dan krijgen we de 20weken echo pas. En ik heb geen doppler daar wordt ik onzeker van ben ik bang, maar kunnen jullie me toch een beetje geruststellen?

xxx Joyce

20. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Goedemorgen!

Hoe is het hier met iedereen?

Ik heb net heerlijk 2 weken vakantie gehad. Helaas is dat alweer voorbij :D

Gisteren een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo, deze is op 26 januari. Vind het echt super spannend!

Share This Page