Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Mooie buikjes debsje en dootje!

Draag ze met trots haha

2. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

goede morgen meiden!

zo hier een lekkere koude nacht gehad hahaaha
    nee hoor niks van gemerkt! lag lekker warm in dromeland...

nu baal ik trouwens wel dat ik niet z`n doppler heb want heb nu al bijna 2 dagen ukkie niet gevoelt,..... maar ja ze zeggen dat je het ook nog niet elke dag hoeft te voelen dus daar houden we het dan ook maar op :D

als ik der morgen nog niet heb gevoelt ga ik denk wel ff bellen aar de gyn :D

@jent een ruzie schaad je kindje heus niet hoor!
    ik zou niet weten op wat voor manier! :D

@marb gefeliciteerd! geniet nog ff lekker van je vakantie!

@joanita beterschap met je man! doe hem maar lekker vertroetelen na z`n flinke klap .

@rianne1984 balen dat je misselijk bent! ik heb vanmorgen wel dat ik weer extreem aan het kokhalzen ben :S
    en fijn dat alles goed was bij de gyn :D

@madelon wij ook niet hoor! maar als we patat of iets ongezonds eten neem ik wel een knorr vie erbij daar zit alles in wat je nodig heb kwa groente en fruit.... okeej wel neus dicht knijpen en doordrinken want ik vind het vies hihihihihihi gisteren hebben we nog heerlijk een pizza gegeten :D

zo verder reageren ff geen puf voor hoor hihihi
    ben echt wel moe kon me bed niet uitkomen vanmorgen hahhaahhaa

3. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Jeetje iedereen heeft al een mooie buik :D
    Gaaf hoor!

Bij mij is nog steeds weinig te zien. Kan ook nog gewoon al mijn kleding aan :D

4. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    hihi op de vroege ochtend als ontbijt cola met chocolade :) Vraag is of je dan pure of melk chocolade moet eten haha

5. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    haha ja het is zo schattig! moet eerlijk zeggen dat ik geen moment spijt heb gehad dat ik dat ding heb gekocht. Voel me elke keer weer een stuk beter als ik het hartje gehoord heb :)

Onze kleintjes zijn wel een stel acrobaten hoor haha. Doe het ze niet na in zo'n krappe ruimte een trap geven :)

6. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Joyce kan me goed voorstellen dat je bang bent dat het slecht is voor je beepje.. maar het zal wel wat meevallen denk ik hoor.. Zolang je stressniveau niet te hoog wordt en daardoor je bloeddruk niet verhoogd hoef je je geen zorgen te maken zover ik weet.

Ik denk altijd maar ... veel vrouwen zijn zulke emo bommen tijdens hun zwangerschap.. veel huilen, daardoor ook stress.. het hoort er toch allemaal wat bij nietwaar? Het lichaam is er wel tegen bestand en vooral nu het kindje al een stuk groter is.

7. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

idd heb er ook helemaal geen spijt van...en als ik het niet hoor/hoorde schoot ik gelukkig ook niet gelijk in de stress....bereid me er elke keer op voor dat ik het ook niet kan horen....en als dat gebeurt...leg ik hem weg en luister ik de dag erna nog een keertje....maar tegenwoordig vind ik hem vaak binnen notime al..echt zoeken hoef ik nie meer alleen als tie flink aan de fitness is..hahah..dan moet ik aan de schuif met het apperaat :D

8. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    dank je wel!

jolan: hier lag de uk ben 11 week ook stil. en maak me daar ook nog steeds wat zorgen over. na wat gedruk. bewoog ie wel eventjes. maar elke keer als ik naar vk om hartje te horen zegt ze dat het goed beweegd.. de vorgie echo hadden we heel vroeg in de ochtend. tja ons ukkie is gewoon geen ochtend mens (heef tie van mama) en de 20 weken echo hebben we ook weer vroeg. dus ik hoop dat ie van slaap ritme is veranderd.
    ik wil nu een bewegelijk kindje zien haha al zou ie nu niet zo meer heen en weer hupsen zoals ze dat bij 11 week doen denk ik

dootje: wow he mooie buik al!

klinkt me heel bekend in de oren. als ik met kleding een foto zal maken denk ik. nou dat is nog niet een grote buik omdat ik zwanger ben maar een grote buik om dat ik zwanger ben geweest hahaha

dizzy: wij hebben nog alles vd eerste.. maar goed. ook bij mij eerste zwangerschap ha dik nog niets gekocht rond deze tijd.. vond het nog veel te vroeg. let er wel op dat er op meubels. en kinderwagen wel levertijd kan zitten

marb: getrouwd> gefeliciteerd!

rianne: helaas geen echo.. fijn dat je het hartje weer gehoord hebt bij de vk!@ ik kijk ook wel uit naar de 2 e echo (20 week)

basmalah: grappig. je man is er dus echt mee bezig. nou hier nog niet hoor. hij moet het eerst kunnen voelen.. en dan is ie nog niet zo;n aanzitter... heb hem de vorige keer echt moeten dwingen dat ie eens ging voelen. je wilt het gevoel zo graag delen

smiley": jemig nu al pijnlijk schoppen? volgens mij loop jij gewoon 10 week voor hahaha

jent: soms een ruzietje op zijn tijd hoort erbij hoor! en zal misschien wel eens vaker gebeuren als er een kindje is. jij zit anders in je vel dus reageer je misschien anders. maar tegelijker tijd is het voor je vriend/man ook allemaal heel onwerkelijk en spannend. (mannen uiten dit wat minder)
    het zal de beebie vast niet schaden.. maar snap wel dat je gelijk aan de beeb denkt..
    dat heb ik nu. ben al 4 dagen ziek. hoest me de longen uit mijn lijf en denk dan ook gelijk. ojee is dit wel goed voor de beeb?
    ik hoop voor je dat je niet meer onzeker bent daar over. en anders bijje volgende afspraak eens aan de vk vragen

nathalie: spannend!

groente en fruit: groente krijg ik bijna wel elke dag. en fruit is iets minder.. maar dan is het ook maar 1 stuk..
    ach maak me er niet zo druk om.. als je alles moet eten wat goed is voor je in een zwangerschap zal je volgens mij die 9 maanden elke dag helemaal volgegeten zijn

zo dit waren de reacties.. haha

nog 13 daagjes tot de 20 week echo.. (tiktak)

9. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    ging wat verkeerd....

10. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    mam85: hij wordt er door mij door gedwongen om er mee bezig te zijn hoor.. hihi :) ik trek gewoon mijn pyama oid omhoog en roep dan : "kus voor de baby!" en dan doet ie het ook braaf hihi gisteren vroeg ik of ie niet een slaapliedje voor de baby wilde zingen.. en ja hoor... slaap kindje slaap, daar buiten loopt een schaap.. (SMELT BIG TIME). Ik vind het gewoon een leuk idee dat de baby zijn stem ook leert herkennen en zou al een tijdje kunnen dus vandaar...

in het begin keek ie me wel vreemd aan hoor.. zo van daaggg! Hij hoort me toch niet! maar hij weet dat ie mij er vooral een groot plezier mee doet hihi.

11. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    vind het ook prettig om even te checken voordat we bijvoorbeeld naar het echoburo gaan of naar de vk.. denk dan steeds.. ben ik tenminste op het ergte voorbereid als er iets mis is...

12. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    basmalah: WOEF! hahaha. braaf hoor dat ie dat ook nog doet.. hihi (ik heb een beeld voor me nu?)

13. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    haha het komt nu net over alsof ik een pinnige tante ben die mijn man onder haar duim heeft hahaha. dat is ook niet zo hoor :) de rollen zijn bij ons eerlijk verdeeld hihi. Mijn man is alleen wel een goedzak en zal alles doen om de andere gelukkig te maken. dus hij doet veel dingetjes voor me om mij gelukkig te maken en omgekeerd doe ik dat ook voor hem. ooh zwijmel zwijmel wat zijn we toch een lief stel haha

14. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    basmalah: hihi.. ik geloof dat jullie heel wijs met elkaar zijn. hahaha.. mooi zo! en houden zo!
    kan je man een beetje van dat aan mijn man geven? soms zou ik wel willen dat ie er iets meer mee bezig was

15. debsje1977

hahah dat doe jij dus ookal hihih...hier ook...elke avond voor afspr met vk liggen we ff te luisteren of alles het nog doet :oops:

hihi zie het al helemaal voor me grote sterkte man zit met z'n gezicht bij buikkie slaap kindje slaap te zingen :D:D

16. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Kreeg net mijn berichtje met informatie over de zwangerschapsperiode (18 + 19 weken) daarin staat dat je beter niet op je buik kunt gaan liggen slapen.. nu lig ik altijd op mijn buik want anders kan ik niet zo goed in slaap vallen.. het lukt nu nog net zeg maar.. ook al voelt het alsof ik met een bal in mijn buik slaap.. zou het echt zo schadelijk zijn?

oh en ik las dat je je zwangerschapsverklaring in moet leveren op het werk. hebben jullie dit al gedaan?

17. debsje1977

zwangerschapsverklaring?
    van wie moet ik die krijgen dan?

ik lig op mijn zij maar wel met rechter been over mijn andere...dus heup gedraaid zeg maar...deels dus ook op mijn buik....merk ook dat het niet echt super super lekker meer ligt lijkt wel voetbal tussen te liggen...maar idd anders kom ik ook nie in slaap...wordt nog wat dadelijk als we echt dikke toeters hebben

18. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    ik heb m wel een beetje zo gemaakt denk ik hoor mam... hij is namelijk helemaal niet zo gevoelig. maar relativeert alles ontzettend! maar ik ben vanaf het begin altijd heel lief voor 'm geweest zeg maar ... dat heeft 'm een beetje verweekt zeg maar hihi.. hij komt namelijk op anderen altijd over alsof hij een koele kikker is maar ik merk daar dus ondertussen niets meer van thuis.

19. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    haha ja schattig he? toen ie 4 regels gezongen had zag ie wel in dat het voor niets was haha... zei ie: nou ik stop hoor want hij slaapt toch al hihi

20. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

hoe vaak luisteren jullie met de angelsound? wij zo'n 2 x in de week, ik durf niet vaker, mn vriend en ik zijn toch een beetje bang voor dat het schadelijk is zo vaak. of zijn er meiden die dagelijks luisteren?
    en suist die van jullie ook zo hard? het gesuis is bijna nog harder dan het geluid van het hartje..
    ben er wel heel erg blij mee, vooral omdat ik de beeb nog niet voel. als ik dan luister ben ik helemaal verliefd :D

@jolan: over de kwaaltjes; misselijkheid is bij mij helemaal over sinds de 13de week. maar de pijn in mn borsten is nog steeds killing, vooral als ik de kou inga!
    geslachtsbepaling; ik heb het met 15 en halve week laten doen en kijk maar in mijn album, heel duidelijk hoor! en hij liet het ook meerdere malen zien. ik had wel een half uur vantevoren een twix gegeten, het scheen te helpen om chocola te eten! nou hij bewoog goed!

@Dizzy:wij hebben de kinderwagen en de kinderkamer-meubeltjes al gekocht, verder nog niks. ook nog helemaal geen kleertjes. maar nu ik weet dat het een jongen wordt ga ik zo s even de stad in :)

@marb: nog veel plezier in Bali! wel goed insmeren he, straks kom je terug met een zwangerschapsmasker :oops:

@basmalah: gelukkig ben ik niet de enige! tja, ik ben wel blij dat ik multi's slik want anders kwam het helemaal niet goed.
    ik vind koken echt vreselijk, en dan vooral het verzinnen!
    ik weet niks van een zwangerschapsverklaring inleveren op het werk. heb er nog niet van gehoord.

@joyce: ik heb regelmatig (sinds ik zwanger ben) de grootste ruzie met mijn vriend, ik ben nogal lichtgeraakt en kan weinig hebben (bekende bijwerking) en dan maak ik me veel te druk, heb al veel geschreeuwd en gehuild, me diep ongelukkig gevoeld terwijl het achteraf NERGENS over ging. ik kan het niet helpen.. maar het gaat nog steeds goed met de kleine man!

Deel Deze Pagina