Hallo allemaal leuk te lezen dat er al veel mensen het gelacht weten. Wij willen het niet weten. Althans mijn man wil dat het echt een verassing is, ik zou het wel willen weten. Ben nog steeds veel ziek. Ben nu 3 kilo lichter dan de eerste keer dat ik me heb gewogen bij de verloskundige. Heb ook me urine weggebracht vandaag het was zo donker en plas weinig dus ff kijken of ik geen blaasontsteking heb. Word straks gebeld ben benieuwd. Voel me vandaag voor t eerst weer een beetje goed sinds 2 weken. Hoop zo dat t zo blijft! Heb me voor t eerst in 2 jaar tijd gisteren ziek gemeld en vandaag en daar werd echt raar op gereageerd. Dat omdat ik er niet ben de jaaropening nu moet worden uitgesteld en dat is heel lastig en bla bla bla. Of ik echt niet kon komen. Voel me nu best schuldig dat ik thuis ben! Wat leuk dat ook al veel van jullie de baby voelen, ik nog niet helaas. @ tinkerbell wat fijn dat je helemaal happy bent! Mooi geluid he! @ inge s mooi dat alles goed was, heb je echo gehad of voelen ze waar de placenta ligt? Fijne dag iedereen!
mijn dochter drinkt wel goed dus ik ben niet bang dat ze uitdroogt. banaan wilt ze niet, ze is eigenlijk altijd een moeilijke eter. ik zelf ben vanaf vanacht steeds aan het speugen het gaat nu iets beter. mijn val van gister kwam inderdaad door de gladheid ik dacht dat ik wel voorzichtig kon fietsen. daardoor heb ik nu een pijnlijke schouder, maar dat gaat wel weer over. ikga nu even 5 pagina's bijlezen.
@marb gefeliciteerd he! @joanita heeft je man geen hersenschudding? @jent wat vervelend dat je ruzie had met je man, ik hoop dat alles weer in orde is! ik zie hele mooie buiken zeg!
Ja hij heeft een zware hersenschudding, dus ff rustigjes aan doen, hij heeft net 1 boterham gegeten voelt zicht verder ook niet egt lekker zeg maar
@basmalah wat een schat van een man heb jij haha dat hij nu al gaat zingen! @tinkerbel fijn dat alles goed is en dat je het hartje hebt gehoord!
Misschien een hele voorbarige vraag.. maar voor de dames hier die al mama zijn... wat voor luiers voldeden jullie het beste? Ik zie zo nu en dan mooie aanbiedingen voor luiers maar durf nog niet zo veel te kopen omdat ik een beetje bang ben dat de kleine de luiers misschien helemaal niet prettig gaat vinden.. erg kindafhankelijk natuurlijk maar ben toch nieuwschierig naar jullie ervaringen
Euhm ik koop altijd pampers... Altijd wel ergens een aanbieding, heb nog nooit het volle pond betaalt... Dat vind ik de soepelste en dunste... Kruidvat eigenmerk lijkt er ook wel veel op!
hier ook altijd de pampers... alleen heel in het begin gaan er aardig veel door en toen hadden we vaak wat andere luiers.. eigen merk ect geprobeerd. gewoon een kwestie van proberen.. maar de pampers zijn vaak in de aanbieding nu gebruiken we alleen nog maar pamper. er gaan nu nog zo;n 3 op een dag door. dus dan is het nog eens te doen voor de mensen die flesvoeding gaan geven. de kruitvat eigenmerk is ook heel goed. wij gaan dat weer gebruiken.. ipv die dure nutrilon of wat dan ook
Ik gebruikte altijd OF Pampers (als ze in de aanbieding waren anders waren ze te duur haha) OF Kruidvat eigen merk luiers. Die vind ik eigenlijk nog fijner dan Pampers. Het gaat echt niet om de naam, echt wat het fijnste is voor de kleine. En mijn ervaring is dat Kruidvatluiers net iets soepeler zijn, beter aansluiten en de prijs-kwaliteitverhouding is geweldig. Weinig luieruitslag ook. Qua flesvoeding gebruikte ik eerst altijd Nutrilon, maar 5 jaar geleden had je nog geen Kruidvat eigen merk of AH eigen merk of wat dan ook, dus minder keus. Nu ga ik het Kruidvat eigen merk proberen, schijnt (inderdaad mam85) minstens net zo goed als Nutrilon te zijn. En voor het badje e.d. wil ik ook al Kruidvat eigen merk, zeker omdat ik zelf ineens niet meer tegen de Zwitsal kan, laat staan de kleine straks. Had er bij Britt totaal geen moeite mee maar neem nu geen risico. Desnoods probeer ik Neutral Baby spullen als het echt erg wordt, maar dat zal wel meevallen. Hier dus een Kruidvatfan! 8)
Wij gaan idd ook de kruidvat flesvoeding gebruiken...is zelfs door onze vk gezegd dat dat erg goed is en je echt niet die dure voedingen hoef te kopen...ga ook de kruidvat luiers proberen...maar wil ook 1 pak van de action..eens kijken of dat wat is...geloof dat die 3.99 voor iets van 50 luiers is ofzo
Goedemiddag meiden, Iedereen die het geslacht ondertussen weer te weten is gekomen, gefeliciteerd. Wij willen het niet weten. Ik zou het wel willen weten, maar mijn man kan dat niet geheim houden, dus hebben we besloten dat we het zelf ook niet willen weten. Met mij gaat het wel goed allemaal, weinig tot geen klachten. Ik denk dat ik gisteren de kleine ook heb gevoeld. Tenminste ik weet niet wat het anders moet zijn geweest. Het voelde echt alsof iets langs mijn baarmoeder aaide. Groetjes Guusje
Ik probeer wel dagelijks groente en fruit te eten, maar het lukt lang niet altijd. Als het erg druk is en we geen tijd hebben om te koken pakken we vaak een broodje, meestal neem ik er dan wel een rauwkostsalade bij. Of kaas met tomaat en komkommer. En ik slik de VSM puur mama pillen nog steeds. @Tinkerbell: Wauw, je groeit echt hard! Mooi hoor @Jolan: Ons beebje bewoog wel met de armpjes en beentjes met de 12 weken echo, maar duikelen deed hij/zij ook niet. Als het niet goed zou zijn had de vk dat echt wel gezegd! Probeer je niet te druk te maken @Dizzy: Wij zijn wel al begonnen met kopen, dan kunnen we mooi de kosten een beetje spreiden. En je hebt nu allerlei aanbiedingen omdat de 2008 collectie eruit gaat! Gefeliciteerd Marb. Geniet van je vakantie! @Smiley: Dat wordt wat als ze je nu al pijn doet, pittig dametje @Madelon: Wij luisteren ook 2x in de week en als ik die week bij de vk ben geweest luister ik thuis maar 1x. Ben ook veel te bang dat het schadelijk of onprettig is voor de beeb. Over warm eten: Ik houd momenteel ook niet zo van warm eten. Alleen een soepje gaat er goed in. Van vlees word ik echt onpasselijk @Bab: Nope, hier geen nekplooimeting laten doen. Veel plezier in Oostenrijk alvast, al hoef je voor die sneeuw niet zo ver weg Fijn dat jullie hier allemaal zon goede ervaringen hebben met de Kruidvat luiers! De Kruidvat zit hier om de hoek, dus dat is ideaal! Ik ben vandaag nog een dagje thuis gebleven, even uitzieken. Dalijk een lekker kippensoepje en hopelijk voel ik me dan wat minder slap. Om mezelf te troosten ga ik dalijk maar even luisteren met de Angelsound
over de action luiers ...zit net op ander forum te lezen dat de mama's en kleintjes ze helemaal goed vinden...geen luiersuitslag of snel doorlekken....dus denk dat ik voor de action luiers ga edit het zijn er 32 st tot 99 st denk dat ik voor nog wel meer dingen daar maar eens snel heen moet...zelfs de wasmiddel van 1 euro schijnt tot alle tevredenheid te zijn....
Goh het lukt me echt niet het hier iets of wat bij te houden! Jullie gaan razendsnel Ik heb ook moeite met eten, allee moeite het is meer dat niet veel me smaakt en dat ik veel dingen die ik anders wel graag eet gewoon te zwaar vind of dat ik afknapt op de geur ofzo . ik eet normaal gezien dolgraag steak met frietjes en nu alleen de geur van boter :sick: in de pan en dat dat vlees erin . Mocht het aan mij liggen dan eet ik de hele dag fruit of tomaten en sla ofzo . Brood gaat redelijk. Melk ben ik ineesn ook vies van geworden , ik lijk wel een klein kind! en ondertussen maar zeggen tegen mijn kinderen " je moet flink eten je bord leegeten" ik doe het zelf niet! Bij mijn dochter en zoon altijd pampers gebruikt in het begin, soms een keer een huismerk maar dan waren ze al een jaartje. Op mijn buik slapen lukt niet meer hier maar wel nog half op de buik, zo met één been opgetrokken, dan is de druk minder. Morgen krijg ik een uitgebreide structurele echo, ben benieuwd en onwijs nieuwsgierig naar wat het gaat zijn! Vrijdag had ik nog de gewone controle bij de VK en daar konden we niks van eht geslacht zien watn mijn placenta ligt linksvooraan en hij/zij lag met zijn beentjes erachter.
ik had een mega voorraad Huggies gekocht, was toen echt een hele goede aanbieding... die vond ik echt fijn. Nu hebben we pampers, omdat die ook steeds in de aanbieding zijn en je kortingsbonnen krijgt
Action is idd een leuke winkel, helaas is de dichtsbijzijnde Action bijna een half uur rijden voor mij. Achja, als de beeb er dalijk is en ik maar 2 dagen werk heb ik toch tijd genoeg