Hey Pixie, ik wilde je even complimenteren met je blog! Ik vind het erg grappig dat je zo tegen je kindje schrijft. Heel leuk om te lezen. Groetjes, Gentle
Jetje Juni moeders alweer! Gefeliciteerd allemaal, hoop dat jullie een mooie en gezellige tijd met elkaar tegemoet gaan!
gefeliciteerd sunshine zal ik je toevoegen aan het lijst? @gentle .. dank je wel ja ik hoop dat ik dat kan volhouden met het schrijven. zou leuk vinden ook om het uiteindelijk te bundelen...want wie weet bestaat babyblog niet meer over 20 jaar
en toen had ze ineens een afspraak gemaakt..haha 15 oktober eertse afsrpaak met tandarts in 7 jaar.. oei..
Heej meiden, Ik heb toch weer een grappige dag achter de rug zeg! Het begon vanochtend. Ik lag lekker in bed te dromen. De droom begon leuk, ik was in een soort pretpark met allemaal collega's. Toen gingen we in een zweefmolen........maar die zweefmolen draaide niet alleen rond, maar ging ook hoog/laag en achteruit. Op een gegeven moment hing ik helemaal schuin in dat stoeltje en schreeuwde ik:"stop dat ding, ik ga kotsen" en toen werd ik wakker............en misselijk! dat ik was. Heb niet hoeven spugen, maar scheelde niet veel. Nou, na een uurtje trok de misselijkheid weg, dus op naar de dierenwinkel. We hebben een herdershond van 5 jaar en sinds een week ook een herderpupje van 9 weekjes. In die winkel had ik wat hondensnoepjes uitgezocht en ik was nog op zoek naar een mooie mand. Dus ik een beetje rondkijken en toen vroeg ik aan die jongen hoe duur die mand was. Hij even opgezocht in de computer....Dus ik zeg netjes bedankt en loop die winkel uit. Komt ie me achterna: "mevrouw, u moet de snoepjes nog afrekenen". Haha, ik had ze gewoon in mijn hand..........Ik stamelde maar iets van: "ja sorry, ben er niet helemaal bij met mijn hoofd..." Hahaha. Ben snel naar huis gegaan en de rest van de dag lekker met de hondjes doorgebracht. Heerlijk zo'n vrije dag! Maarre, conclusie van dit verhaal: de misselijkheid en zwangerschapsdementie zijn dus al aanwezig!
O ja, wie mijn hyves wil om foto's van ons pupske te kijken: http://dootje24.hyves.nl/ Geen babypraat nog he!
7 JUNI MAMA's 2009 Geslachten : 7 onbekend | Meisje | Jongen 27-05-09 MissQ - 28jr - 2e - mvm - ? - B 28-05-09 Meris - 28jr - 1e - T - B 29-05-09 Roozje - 27jr - 1e - ? - ? 01-06-09 Pixie - 27jr - 1e - mvm - T - B Robin77 - 30jr - 1e - Z - B 03-06-09 Dootje24 - 26jr - 1e - Z - B Sunshine09 Codes: mvm - moeders voor moeders | T=thuisbevallen | Z=Ziekenhuis | B=borstvoeding | F=Flesvoeding AFSPRAKENLIJST 01-10-08 MissQ, intake mvm 02-10-08 pixie, intake mvm 14.30 06-10-08 Dootje, uitslagen onderzoeken miskramen MissQ, 1e afspraak gynacoloog 13-10-08 Dootje, echo ziekenhuis, 13.25 uur 17-10-08 Meris, 1e echo 20-10-08 MissQ, 1e afspraak vk Meris, intake vk 22-10-08 Pixie, intake vk 14.00 28-10-08 Robin77, 1e echo 09.15 06-11-08 Robin77, intake vk Voor het overnemen van het lijst : Als je niet weet hoe het moet, klik op een van deze namen die je heb zien langskomen vaak : Pixie, Dootje24, Graag naam toevoegen als je ook mee wil helpen lijst bij houden. Haal de [ quote] van boven en [ /quote] van onderaan weg. Vergeet niet de aantallen te veranderen bovenaan van zwangeren en ook geslachten afspraken staan erop Robin Sunshine heb je op de lijst gezet. moet nog wel codes toevoegen
Heel voorzichtig kom ik me melden als juni mama. Vorig jaar ook in juni bevallen en nu misschien weer! Even in het kort mijn verhaal: In februari en juni een miskraam gehad, vorige maand een bevruchting die niet ingenesteld is en nu toch weer een positieve test in handen. Heel blij en toch ook voorzichtig. Ik weet nu heel duidelijk dat het niet allemaal vanzelfsprekend is. Ben ook geen 18 meer (39 dus) en hoop dat het deze keer helemaal goed gaat en we nog een fantastisch kind in ons hart mogen sluiten. Want als dit misgaat, dan is het voor ons over en uit, dan willen/durven we het niet nog een keer te proberen. Alle meiden die hier al zijn....van harte gefeliciteerd!!!!! Alle meiden die nog moeten testen....heel veel succes, geduld en hoop voor jullie op een positieve test. Ik ben uitgerekend op 6-6-2009 Het is ons 2e kindje ik moet in het ziekenhuis bevallen Wil borstvoeding gaan geven Moeders voor moeders komt hier niet, dus jammer genoeg kan ik er niet aan meedoen. Ik zie mezelf niet met al die flessen uit Den Helder naar Amsterdam rijden elke week . Ben ik nog wat vergeten voor de lijst?
een hele voorzichtige gefeliciteerd merel.. .Ik ben erg blij je hier te zien ik ga je zo dadelijk op de lijst zetten. even eten.
He Merel, van mij ook alvast een voorzichtige felicitatie! Ik hoop voor je dat 06-06-09 jullie tweede kindje komt!
Dank je pixie . Jij ook van Harte! Kwaaltjes... Ergens las ik de vraag hierover....Na alle miskramen en vmk ken ik mijn lichaam zeer goed. Ik merk het meteen na de eisprong al of ik zwanger ben of niet. Dan voel ik een soort van pijn in mijn buik (die de vorige keren heviger was dan nu) mijn bekken beginnen te protesteren (sinds ik bevallen ben van Merel heb ik daar last van als de hcg omhoog gaat), ik heb het 's avonds vooral koud, onhandiger (laat sneller iets vallen of loop ergens tegenaan), honger gevoel wat soms doorslaat in lichte misselijkheid, melk uit mijn tepels als ik in bad zit..... Dat waren wel zo'n beetje de kwaaltjes. Dootje, jou wil ik even extra veel succes en geluk wensen. Het is niet niks wat je hebt meegemaakt! Knuffel voor jou.... Ik hoop dat er nog veeeeeeel meer mogen volgen in deze maand .
8 JUNI MAMA's 2009 Geslachten : 8 onbekend | Meisje | Jongen 27-05-09 MissQ - 28jr - 2e - mvm - ? - B 28-05-09 Meris - 28jr - 1e - T - B 29-05-09 Roozje - 27jr - 1e - ? - ? 01-06-09 Pixie - 27jr - 1e - mvm - T - B Robin77 - 30jr - 1e - Z - B 03-06-09 Dootje24 - 26jr - 1e - Z - B Sunshine09 06-06-09 Merel69 - 39jr - 2e - Z - B Codes: mvm - moeders voor moeders | T=thuisbevallen | Z=Ziekenhuis | B=borstvoeding | F=Flesvoeding AFSPRAKENLIJST 01-10-08 MissQ, intake mvm 02-10-08 pixie, intake mvm 14.30 06-10-08 Dootje, uitslagen onderzoeken miskramen MissQ, 1e afspraak gynacoloog 13-10-08 Dootje, echo ziekenhuis, 13.25 uur 17-10-08 Meris, 1e echo 20-10-08 MissQ, 1e afspraak vk Meris, intake vk 22-10-08 Pixie, intake vk 14.00 28-10-08 Robin77, 1e echo 09.15 06-11-08 Robin77, intake vk Voor het overnemen van het lijst : Als je niet weet hoe het moet, klik op een van deze namen die je heb zien langskomen vaak : Pixie, Dootje24, Graag naam toevoegen als je ook mee wil helpen lijst bij houden. Haal de [ quote] van boven en [ /quote] van onderaan weg. Vergeet niet de aantallen te veranderen bovenaan van zwangeren en ook geslachten Merel heb je toegevoegd
ik heb zelfs nog geen datum voor mijn 1e echo.. ik krijg pas de afspraak vanuit de intake van de vk.. is dat niet raar? misschien heb ik haar niet goed begrepen en moet ik zelf naar de screeningcentrum bellen..
nieuwe juni-mama's gefeliciteerd... ik heb goede hoop dat ik hier mee mag komen kletsen. nu 2 dagen overtijd, dus snel tijd voor een testje....