Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    Ik krijg elke keer als ik voor controle moet een echo. Dit omdat mijn dochter veel te vroeg (28 weken en 6 dagen) en veel te klein (540 gram) was. Ze doen nu elke keer een uitgebreide echo, waar ze de kleine opmeten en zo kunnen zien of het goed groeit.
    Heb nu 20 jan de 20 weken echo en moet dan 3 febr weer voor "gewone" controle. Daarna moet ik om de 2 weken voor controle.

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    badspulletjes enzo hadden wij van de hema of van de etos.

3. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    trouwens. de vorige keer was ik verzekerd bij menzis.. in mijn kraampakket zat een hele uitzet van verzorgingsproducten van natalis..

4. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    nathalie: krijg je morgen al de 20 weken echo?

5. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

nou jullie ut zeggen...ik heb gewoon nog steeds mijn kraamhulp niet geregeld :oops:

6. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    @ luiers: ik heb ze van de aldi. Bevallen prima! Weinig doorlekken (eigenlijk nooit), geen luieruitslag. Alleen hebben ze geen maatje new born. Die had ik altijd van kruidvat eigen merk. Bevielen ook goed.

@flesvoeding: bij mijn zoon had friso (na eerst bv te hebben gegeven) en bij mijn dochter eerst speciale flesvoeding voor prematuren en daarna kruidvat eigen merk. Mijn dochter had niet de kracht om uit mijn borst te drinken, heb wel zo'n 3 maand gekolfd.

@warm eten: hier ook niet elke dag groente, soms ook lekker een patatje of wat anders. Heb niet altijd zin om te gaan koken. O:)

Ook neem ik elke dag een vitaminepil van de kruidvat speciaal voor zwangeren. Fruit gaat ook moeizaam namelijk.

@badspulletjes: meestal haal ik ze bij de C1000, hebben ze nu ook speciaal voor baby's.

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    voeding hier van Nutrilon, toen we over wilden stappen op kruidvat, kreeg meneer meer en meer honger, dus toen hebben we de Forte genomen...

Nu misschien die van de AH, daar doe ik toch boodschappen. Kruidvat kom ik eigenlijk nooit

8. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Ik slaap ook nog steeds op mijn buik, volgens mij maakt het niet zoveel uit hoor als je nog niet zo'n grote buik hebt. Mijn zwangerschapsverklaring heb ik ingeleverd toen ik 13 weken was bij mijn baas, verder weet niemand het op het werk het nog. Ik heb dat bewust vrij snel gedaan omdat ze bezig waren met reorganisatie en tja als je zwanger bent, ben je toch meer beschermt.

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    wil je het nog niet vertellen op je werk?

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    ga maar snel doen dan...
    Vaak kan het gewoon online

11. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    :) mijn schoonouders en familie weten het nog niet eens (alleen mijn moeder)! Mijn schoonzusje is bijna uitgerekend en het is een echte dramaqueen dus ik wil nog liever even wachten tot alles weer 'rustig' is om een lauwe reactie te voorkomen... (als voorbeeld, we wonen nu iets meer dan 4 maanden in ons nieuwe huis en ze zijn welgeteld 1 keer op bezoek geweest, terwijl ze iedere dag bij haar zitten. Nou ja, het is ook nog niet echt zichtbaar bij me dus ik hou het nog wel vol hoor. En omdat mijn baas het wel weet, heb ik nu gewoon een speciaal soort regeling als anderen iets vragen over mijn afwezigheid ofzo.

12. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Ik heb het ook online gedaan, maar geen bevestiging ofzo ontvangen... jullie wel?

13. debsje1977

zit nu idd ook online te kijken maar blijk nu dat ik het nioet online kan aanvragen omdat onze verzekeraar er niet bij staat :confused:.....nou dan maar us ff bellen dan

ik moet wel zeggen dat ik in een deuk lig bij dat onderwerp "wat riep jij tijdens de bevalling" :)

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    ja ik kreeg al heel snel bericht van vgz en iets later kreeg ik al van alles van de kraamzorg binnen

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    ik heb het via de site van de verzekering geregeld, v=bij vgz gaat dat zo

16. debsje1977

bij de verzekeraar( delta lloyd) al gekeken maar daar staat helemaal niks over het hoe en wat.

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    fijn zo'n dramaqueen... hopelijk bevalt ze snel ;)

denk dat wij van die kant ook geen bezoek hoeven te verwachten... zijn bij de 1e wel geteld 1x geweest... mannetje is nu 17 maanden.

maar... het is wel lekker rustig :oops:

18. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Ik heb het toevallig net aangevraagd, zit bij CZ en kon gewoon online. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik er iets van hoor.

Debsje waar is dat onderwerp van de bevalling te vinden dan?

19. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Schoonfamilies... ;)

Blijft toch altijd wat.

800 pagina's al :confused:

*Edit: 801 8) *

Deel Deze Pagina