Ik krijg elke keer als ik voor controle moet een echo. Dit omdat mijn dochter veel te vroeg (28 weken en 6 dagen) en veel te klein (540 gram) was. Ze doen nu elke keer een uitgebreide echo, waar ze de kleine opmeten en zo kunnen zien of het goed groeit. Heb nu 20 jan de 20 weken echo en moet dan 3 febr weer voor "gewone" controle. Daarna moet ik om de 2 weken voor controle.
trouwens. de vorige keer was ik verzekerd bij menzis.. in mijn kraampakket zat een hele uitzet van verzorgingsproducten van natalis..
@ luiers: ik heb ze van de aldi. Bevallen prima! Weinig doorlekken (eigenlijk nooit), geen luieruitslag. Alleen hebben ze geen maatje new born. Die had ik altijd van kruidvat eigen merk. Bevielen ook goed. @flesvoeding: bij mijn zoon had friso (na eerst bv te hebben gegeven) en bij mijn dochter eerst speciale flesvoeding voor prematuren en daarna kruidvat eigen merk. Mijn dochter had niet de kracht om uit mijn borst te drinken, heb wel zo'n 3 maand gekolfd. @warm eten: hier ook niet elke dag groente, soms ook lekker een patatje of wat anders. Heb niet altijd zin om te gaan koken. O Ook neem ik elke dag een vitaminepil van de kruidvat speciaal voor zwangeren. Fruit gaat ook moeizaam namelijk. @badspulletjes: meestal haal ik ze bij de C1000, hebben ze nu ook speciaal voor baby's.
voeding hier van Nutrilon, toen we over wilden stappen op kruidvat, kreeg meneer meer en meer honger, dus toen hebben we de Forte genomen... Nu misschien die van de AH, daar doe ik toch boodschappen. Kruidvat kom ik eigenlijk nooit
Ik slaap ook nog steeds op mijn buik, volgens mij maakt het niet zoveel uit hoor als je nog niet zo'n grote buik hebt. Mijn zwangerschapsverklaring heb ik ingeleverd toen ik 13 weken was bij mijn baas, verder weet niemand het op het werk het nog. Ik heb dat bewust vrij snel gedaan omdat ze bezig waren met reorganisatie en tja als je zwanger bent, ben je toch meer beschermt.
mijn schoonouders en familie weten het nog niet eens (alleen mijn moeder)! Mijn schoonzusje is bijna uitgerekend en het is een echte dramaqueen dus ik wil nog liever even wachten tot alles weer 'rustig' is om een lauwe reactie te voorkomen... (als voorbeeld, we wonen nu iets meer dan 4 maanden in ons nieuwe huis en ze zijn welgeteld 1 keer op bezoek geweest, terwijl ze iedere dag bij haar zitten. Nou ja, het is ook nog niet echt zichtbaar bij me dus ik hou het nog wel vol hoor. En omdat mijn baas het wel weet, heb ik nu gewoon een speciaal soort regeling als anderen iets vragen over mijn afwezigheid ofzo.
zit nu idd ook online te kijken maar blijk nu dat ik het nioet online kan aanvragen omdat onze verzekeraar er niet bij staat .....nou dan maar us ff bellen dan ik moet wel zeggen dat ik in een deuk lig bij dat onderwerp "wat riep jij tijdens de bevalling"
fijn zo'n dramaqueen... hopelijk bevalt ze snel denk dat wij van die kant ook geen bezoek hoeven te verwachten... zijn bij de 1e wel geteld 1x geweest... mannetje is nu 17 maanden. maar... het is wel lekker rustig
Ik heb het toevallig net aangevraagd, zit bij CZ en kon gewoon online. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik er iets van hoor. Debsje waar is dat onderwerp van de bevalling te vinden dan?