Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    hallo dames,
    zooo wat is het toch verschikkelijk koud zeg brrr,
    je gaat nu niet met plezier naar buiten, ja ff om de hond uit te laten en weer terug teminste ikke.
    hahahahahh

dames ik zit met een DRINGENDE vraag:
    vandaag als ik rechtop sta, en als ik hoest of moet niezen, heb ik last links onder in me buik, doet verschrikkelijk zeer, en lijkt er op dat er iets knapt als dat is, het is niet continue hoor, het is meer een zeurende pijn.
    zou zelf niet precies weten wat het is maar vind het niet lekker moet ik zeggen, vind het zo stom om nu weer de verloskundige hiervoor te bellen, of me huisarts, denk vraag eerst jullie om tips.

liefs joanita

2. Niet meer actief

Joanita: dat is bandenpijn volgens mij..
    Ik heb het al heeeel lang met niezen enzo en plotselinge bewegingen..
    Tijdens groeispurten (nu waarschijnlijk weer 1) heb ik het vaker.. ook zomaar ineens dan.

3. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    Tinker:
    zo egt de ene heb ik nergens last van en de andere dag oww god kan ik bijna niet lopen,
    hoe gaat het met jou bekken?/
    ik merk nu wel dat de kracht stukken minder wordt vanwege dat vooral met lopen het steeds meer pijn gaat doen,

zoooo trouwens goed nieuws hier:
    vandaag is pas het huis in de verkoop gegaan en as donderdag komen er al mensen kijken, hadden we niet verwacht

liefs joanit

4. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Dankjewel meiden ben minder onzeker. Je denkt bij alles na wat je doet behalve als je ruzie met man hebt gehad. Maar eigenlijk ook wel logisch dat de beeb daar opzich geen last van heeft. Maar alles is weer goed hoor met mij en mijn mannie.

xxx Joyce

5. Niet meer actief

Met mijn bekken gaat het goed. Sinds ik thuis zit heb ik echt veeel minder last. Bedacht me vandaag dat ik al denk ik een week geen pijn meer heb gehad (hooguit een keer zeurend gevoel).

Nu nog afwachten of ik nog op gesprek moet bij het uwv.. want wil eigenlijk niet meer werken, want dan komt alles weer terug.. helemaal omdat ik nu wel erg op mijn houding moet letten nu mijn buik groter wordt..
    En het is ook niet zo makkelijk dat ik gewoon weer terug kan want heb ondertussen geen baan meer, dus moet ik uitkering aanvragen enz enz..
    Dat kan ik niet gebruiken.

Zit dus nog erg in dubio daarover..

6. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Joanita: ik herken het ook hoor, volgens mij zijn dat je banden die dan eventjes opgerekt worden.. Bij neus snuiten en niezen ed zet je kracht.

Leuk dat er zoveel tips zijn van jullie welke luiers en voeding. Wel handig! Is voor mij de eerste dus kan ik even jullie ervaring meepikken ;)

Wij willen trouwens ook het geslacht niet weten, ben wel nieuwsgierig..maar wil toch dat het een verrassing blijft..

Ik doe ook wel vaker sinaasappelen persen. Zet dan een kan in de koelkast en als ik wat minder fruit eet dan drink ik dit. Erg lekker!
    Misschien een tip voor de mindere fruittypjes?

7. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hoi hoi,
    bedaknt voor je reactie! wat betreft het bewegen tijdens hartje luisteren. Ik merk idd ook steeds dat ik het hartje hoor en dan langzaam weer verdwijnt. Toch vind ik hem meestal wel aan de zelfde kant. Maar dan verdwijnt hij weer en komt hij weer. Was vorige week bij vk ook. Die zei ook: oh nu zwemt het even weg.

Over die echo... ik moet mezelf niet zo gek maken met andersmans verhalen. Zie dan weer ergens een filmpje en dan denk ik: bij ons duikelde het niet. Ja tuurlijk bewoog het wel, met de armpjes en beentjes en af en toe wat schokkerig met het lichaampje, Maar op die filmpjes was het echt voortdurend en dan ook nog eens koprollen etc...

heb besloten om toch eerder voor geslachtsbepaling proberen te gaan. Ga zo even bellen. Hopen dat ze vanavond open zijn :D

Zo ga nu even verder lezen.

8. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Moet me ook idd niet zo druk maken. Als het niet goed zou zijn dan zouden ze er wel wat van gezegd hebben haha. Maak mezelf gek met andersmans filmpjes... moet ik niet doen!

9. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Ja heb nu al wat verhalen gelezen bij meiden waar het ook was, dus zal wel kloppen. Bij ons was het ook sochtends om half 9, dus vroeg....
    Bewoog jullie ukkie helemaal niet of ook af en toe armpje en beentje?

Ik had trouwens met 10 weken ook een echo en daar bewoog het juist veel meer.....

10. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    jeetje ben echt benieuwd hoe je dat merkt hoor dat je beebje schopt tegen de angelsound.... Of voelde je het?

11. Niet meer actief

Nou ik heb weer te vroeg geroepen :(
    Bekkenpijn is back!

Pff... hoe moet ik nou zitten :(

12. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Jolan: ik voelde het in me buik, zag me buik bewegen en had de angelsound samen met manlief beet...en die ging omhoog..dus zeg maar onze handen vlogen omhoog door de schop..(het omhoog vlogen ff overdreven gezegd maar dan hebbie idee van hoe hard de schop was ;))

13. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ah vandaar :D Tja ik voel het helaas nog niet :(.... ik wil ook hahaha!

Dacht eergisteren dat ik iets voelde.
    Lag in mn bed, handen op mn buik en toen voelde ik trillingen, net alsof er een spiertje trilde zeg maar... Maar ja kan ook mn darmen zijn geweest.....

14. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

hihi zul je zien op het moment dat je zeker weet dat je de kleine voelt...denk je aahhaaa dat heb ik al eerder gevoeld...alleen heb je niet door gehad van te voren of wist je nog niet zekers dat het de kleine was ;)...maar die trilling zou zo maar dat kleine inimini mensje in je buikkie kunnen zijn hoor :D

15. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Ja dat denk ik ook hoor. Ik herken wel hoe je het omschrijft, die trilling. Ik voel het nu dagelijks, meerdere keren. Vooral als ik beetje voorovergebogen zit en mijn riem drukt in mijn buik voel ik haar draaien/bewegen. Mijn vriend voelt het nog niet.

Tinkerbell: balen zeg !

16. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    in het begin gebruikte ik altijd pampers, ze zijn zo vaak in de aanbieding. maar ik vind nu bumblies veel beter zitten bij mijn dochter. ik hoop haar ut de luiers te hebben als de tweede er is.

17. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Pix, ik snap je wel wat betreft al die berichten over het voelen bewegen etc. Durf ik ga nu heel sociaal doen en er niks meer over plaatsen. Pas weer als jij t ook voelt, aardig he haha. Komt vast snel hoor meid!

18. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    @ Tinker:
    hier ook de klachten weer terug weer te veel gedaan vandaag terwijl ik hier nog niets heb gedaan, beetje gelopen met de hond,
    verder helemaal niets,
    ga zo gtst kijken en dan de hond uitlaten douche en lekker in me bedje,
    manlief heeft vanavond weer wat gegeten dus dies weer wat aant opknappen, maar heeft nog steeds barstende koppijn dus wordt weer lekker masseren vanavond.
    hahaha
    details houdt ik voor mezelf :oops: :oops:
    nou dames tot morge weer,
    heb nu andere pc vriend van ons heeftde lapflop weer meegenomen had deze nodig,
    dus nu onze kei slome eigen pc.
    maar maakt nie uit hij doet het ook.
    duurt alleen wat langer.
    dus dames niet te veel typen anders moeti k te veel bij lezen hoor, haahhaah
    nee fije avond allemaal en tot morgen weer,
    morgen avond geslachtebepalingsecho, om 21.00 uur wij hebben er zo zin in

nou tot morgen
    op zijn brabants HOUDOE!,
    en toedeledokie
    tot morgen
    doeidoei kus mij en onze kleine ukkie

19. McGyver

McGyver Niet meer actief

niet elke dag mn groenten, wel elke dag een meer dan dubbele portie fruit!

20. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    mamavanbritt wat een rot opmerking van je moeder! fijn dat je man je dochter erkent heeft.

Deel Deze Pagina