tja wij zijn ook niet de hele dag druk in beweging, zo ook de kleine niet, en de echo is maar een moment opname. dus maak je geen zorgen!
dag dames, hier ff een berichtje van mij vandaag voor de eerste keer therapie gehad ivm mn heupen. heb nog geen ernstige bekkenklachten, maar wil erger voorkomen, echt supergoede therapie heb ik gevonden mensendieck, zij kijkt echt naar je houden en geeft je vele tips en trucks om beter met je klachten om te gaan, heb er echt zoveel aan, want merk gelijk verschil als ik hetgeen doe wat ze zegt! wilde dit ff kwijt nu verder bijlezen xxx
Hier ook teveel gedaan vandaag, vandaar de pijn natuurlijk.. is ook niet niks zo'n rit naar de vk met openbaar vervoer dwars door de sneeuw! Fijn dat je morgen al de echo hebt.. Ik moet dan nog een week wachten!
het gekke is dat ik het dus ook aan de buitenkant voelde, daarom ging ik twijfelen, dacht: dat zijn vast mn darmen.....
goedenavond nathalie: ooh oke. sorry. achteraf heb ik je verhaal geloof ik wel eens gelezen.. een spannend de tijd de zwangerschap! mamvbrittje: jeetje wat een opmerking joh! ik hoop dat deze bevalling een stuk fijner word! en kun je een beetje steun krijgen joanita: bandenpijn? dat kan er soms ook behoorlijk insteken/schieten jent : fijn dat je je wat geruster voelt! jolan: ik vond de beeb van ons heel stil. maar hij bewoog wel na een paar porren in me zij.. volgens de arts zag alles er keurig uit.. en volgen smij vk beweegt het prima zo te horen tijdens het luisteren naar hartje. fijn dat je iets geruster voelt. ik voel me er ook niet helemaal 100% zeker over hoor. maar het is nuu afwachten tot de 20 weken echo debsje nu al een buik die beweegt door de baby... jeeee! jolan: ik voel de beeb het meest als ik zit.. dan voel ik bij mij schaam bot een soort van gepruttel... met mijn handen heb ik het 1 x gevoeld.. je voelt het nu nog vake rin je lichaam (dus alleen jij zelf) dan dat je het al van buiten kunt voelen ik vind trouwens dat er al veel dames zijn die het al zo vroeg kunnen voelen en al helemaal de partner..
@Esmee, gefeliciteerd met jullie ZOON! Babyfoon, wij gaan waarschijnlijk voor de alecto DBX-88, want had daar goed verhalen over gelezen op kieskeurig.nl. Verzorgingsproducten, wil het liefst op natuurlijke basis zonder synthetische stoffen, omdat de babyhuidjes zo kwetsbaar zijn en nog niet echt als een goed filter werken. Denk Weleda of australisch merk, maar dat moet ik uit de UK laten komen omdat ze het in NL niet verkopen. Hier is de link voor de geinteresseerden : http://www.aromababy.com/skincare.shtml @Inger, wat een gaaf kamertje zeg! Echt super mooi en strak @de rest, weet het ff niet meer het waren ook zoveel pagina's om terug te lezen. Heb gisteren weer even buikfoto's gemaakt en ze staan weer in mijn album Vandaag weer wat positiekleding gekocht, en krijg nu toch wel een leuke en aardige garderobe door elke twee weken iets te kopen. En is het niet gelijk zo'n aanslag op je portefeuille als wanneer je alles in 1x moet aanschaffen. xx Anna
Ben al wel 4 kilo aangekomen en volgens mij komt dat een beetje door al die oliebollen Me schoonzusje zei gelijk "ooh ja, je bent breder geworden bij je benen en heupen" :x dat wilde ik nu net niet horen @Jolan, ben je alweer een beetje gerustgesteld over de bewegingen van je ukkie? Vergeet niet dat alle filmpjes op internet vaak een herhaling zijn van eenzelfde beweging. Zo lijkt het net alsof dat kindje de hele tijd op en neer aan het springen is, maar eigenlijk deed die dat maar 1x. @Debsje, jij hebt ook al een mooie buik! Ik ben wel blij dat ik vanaf het begin al foto's heb gemaakt (heb vaak gedacht "waarom? je ziet toch nog geen verschil"). Me zus dacht er pas aan bij 14 weken en dacht toen elke keer "ach zo groot is het verschil niet" en nu vondt ze dat toch ook wel jammer. xx Anna
@nathalie47 spannende dagje voor jullie dus ook morgen. bij mij gaaat op de buik slaaaapen ook steeds moeilijker en pijnlijker @action.. ga ik daan een fietstas kopen en alvast inslaan omdat ie bij mijn werk dicht bij is en tijdens verlof dus er niet heen kan haha... @Inge is je dochter nu helemaal goed en gezond? Waarom vroeg geboren als ik vragen mag? net zoals bij natja vind ik dat jij ook echt dan een zwaar geschiedenis aaal hebt met kinderen krijgen. vind jullie sterke meiden daardoor. veel succes morgen ben benieuwd @debsje ooooooooooo...waat sleeecht zeg... nog geen kraamzorg gevraagd... haha you better hurry up anders weigeren ze het @dizzy bevsitiging gehada voor mijn kraamzorg aanvraag ja. van kraamzorg instelling en van zorgverzekeraar. @hoeveelheid paginas al.... al meer dan mei mamas @marloes over debsjes hoeveelheid rondes. Debsje heeft een potje geduld gekregen om haar te helpen zwanger te worden nou lees net daaat je het ook aal zelf zzegt over de geduld @gabester vervelend is dat als je op zo'n manier wakker word. heb ik ook gehad. staat mijn hele dag zuur dan. @keyboard.. doet vervelend. a en z blijven haken.. dus moet echt goed opletten met typen. @joanita. die steken bij hoesten, opstaan heb ik ook af en toe. dat zijn zeer waarschijnlijk je banden. spannend met je huisje ook spannend voor jou geslachtsbepaling .woooohooo.. veel plezier @tips over babyspullen.. fijn die tips te lezen. @meris. daat vind ik heel lief van je meid dat je daar rekening mee wil houden voor mij, maar dat hoeft ook echt niet ..ieder mag zijn ding zeggen toch... ik lees het nog even nog niet graag.. ondanks dat ik het wel tof voor jullie vinden wel lief van je. @mamavanbrit.. wat een rot opmerking zeg... heb je achteraf wel wat gezegd? @annaa toch vind ik het wel allemaal een deuk veroorzaken in de portemonee.. ben kopen niet gewend.. ben een spaar potje altijd geweest. @jolan heb je nu een aafspraak al gemaakt voor pretecho? @ME MORGEN 20 WEKEN ECHO!
Pixie hey bij jou ook spannend morgen! 20 weken echo dat is echt zo'n mijlpaal he, je zit gewoon al op de helft , stuiter stuiter En ik, ik ben geloof ik nu al aan het stuiteren, wordt weer een zalige nachtrust Mam58, niet sorry zeggen hoor! Je kan niet alles onthouden en ik heb hier ook nog maar amper geschreven! Debsje, zie je nu al je buik bewegen, wauw . Hier zit er net iets teveel spek ervoor denk ik Babyproductjes en spulletjes, hier is het het derde kindje, echt veel heb ik niet meer nodig ... maar ben wel van plan een paar nieuwe dingetjes te kopen hoor . En mijn toekomstige zoon of dochter wordt zowieso ook een beetje levende reclame van mijn eigen label. Das ook leuk! Verzorginsproductjes, ik ga denk ik vertrouwen op hetgeen ik al gebruikt heb, Weleda baby in combinatie met een paar goed dingetjes van mustela en bodysol denk ik. Billendoekjes sensitive uit de Hema en zeker in het begin gewoon Pampers. De laatste tijd heb ik zo last van zo'n soort hikje, tis niet echt een boer en het is niet echt een hik, zo iets ertussen! Echt vervelend. Soms heb ik het 's ochtends al in mijn bed en ook soms na het eten. Herkennen jullie dit? Tink, Mac en Joanita; vevelend he die bekkenklachten. Hier is het ook al toegeslagen en ik baal er zo enorm van. Ja dat helpt natuurlijk helemaal niks maar het is zo frustrerend, ik had liever nog een paar weekje klachtenvrij geweest maar ja tis nu niet anders ... soms voel ik me zo'n waggelend oud wijfie . Deze middag heb ik mijn bekken ook helemaal geforceerd; ik was net mijn jongste van school gaan halen en ik sta hem halfgedraaid, gebukt in zijn autostoel te proppen ( erg handig met een dikke jas en truit etc), wat dus een eeuwighied duurde ... stomme actei ook van mij om zo gedraaid en dan nog gebukt te staan wringen en heffen...
Goedemorgen! Meiden met een echo vandaag heel veel succes! Hier ook een buikslaper maar dat lukt inmiddels echt al niet meer, helaas. Probeer nu op mn linkerzij te liggen, heb gehoord dat dat goed is voor de doorbloeding van de placenta e.d. Maar helaas is het niet echt een succes beland elke keer op mijn rechterzijde . @ mamavanbritt wat k... opmerking zeg, zoiets zeg je toch niet! Je staat je dochter bij of niet, grr. @ babyverzorging en luiers. Ben nog nieuw op dit gebied maar wij gaan denk ik voor de Kruidvat luiers heb daar goede verhalen over gehoord en als ik het zo hoor ga ik denk ik ook eens een kijkje nemen bij de Action. Voor de verzorging ga we ws. voor de natusan of hema spulletjes die zijn wel goed. @ babyfoon wij gaan voor de babytalker 1010 is een toestel dat niet gebruikt maakt van dect. er gaan verhalen dat dit niet goed is voor de baby de straling die zo'n toestel uitstraalt. Dus gaan we voor een toestel die gebruikt maakt van prm. @ buikfoto heb er geeneen . Ga vanavond toch vriendlief maar eens aankijken of hij er wat wil maken. Heb al een behoorlijke toeter. Had eigenlijk hetzelfde als de zus van Anna, er is toch geen verschil e.d. Maar nu ook eigenlijk een beetje spijt. Ach ja beter laat dan nooit @anna mooi buikje hoor! @ jolan over het bewegen van de baby. Bij ons was ie ook niet zo druk hoor. Met de 12 weken echo was ie wel erg druk maar dat kwam denk ik ook omdat ik net een aanrijding had gehad en dus bol stond van de adrealine. Maar alle andere echos (en dat zijn er wat hoor) bewoog ie af en toe een arm of voetje. Hoop dat je dat wat geruststeld. Heb af en toe echt wel last van mn buik, zijn ws mijn banden maar erg prettig voelt het niet. Moet zeggen dat ik nog niet zo veel aangekomen ben. En wat er bij zit zit eigenlijk alleen maar op de buik en beetje op de (.)(.) helaas en die konden juist wel een boost gebruiken Zo ga maar eens bellen voor zwangerschapscursus. Voor de meiden uit breda e.o. De thuiszorg biedt een leuke cursus aan 6 bijeenkomsten van 1,5 uur. Niet te lang en niet te kort vind ik. Deze is aangeraden door een vriendin en als ik de info lees, lijkt het me wel wat. Gaan er nog meer dames een cursus doen? Fijne dag allemaal!
Hier net terug van vk...geen echo mee gekregen maar mochten wel ff snel spieken ze zei dat het een groot en stevige baby was..dus dat het lekker at en goed groeide...ze was blij om zo een sterk kindje te zien ( vandaar miss dat ik buikje al zag bewegen eergister ) helaas kon ze niet zien wat het is want ze heeft een "simpele" echoaparaat waar ze echt oppervlakkig mee kon kijken en het kindje op te meten ( vandaar ook naar ander echocentrum voor 20 weken) dus we moeten nog weer 2 weekies wachten tot het grote moment daar is dat we weten of ons ukkie een mannetje of vrouwtje is gelukkig alles goed...en das ut belangrijkste
Fijn om te horen dat alles goed gaat he. Nog even wachten dus wat het zal worden spannend! Wat denk je zelf?
debsje: Fijn dat alles goed is! Nog 2 weekjes je nieuwsgierigheid voor je houden dus.. Pixie: Veel plezier bij je 20 weken echo vandaag!