Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    mamavbrittje:heftig verhaal. ik wens jullie heel vele geluk toe met z'n 4tjes!

hier knapt de ziekenboeg iets op geloof ik. zal me zoontje zo ff temperaturen. maar hij eet weer een stukkie fruit
    zelf nog steeds last vd keel en snot verkouden.

mag je trouwens oordruppels hebben?

verder doen de zakdoeken met balsem me goed en de honing in me thee.. droppies natuurlijk en de vicks snoepjes hahaha

2. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    In nederland mag dat ook hoor...je contract niet verlengen...je mag allneen niet ontslagen worden omdat je zwanger bent. Als je contract niet verlengd wordt hoeven ze officieel niet eens een reden op te geven...heb t allemaal onlangs meegemaakt dus weet er helaas alles van :cry:

@Pixie...hoezo kan/mag jij in je verlof niet naar de Action? Moet je echt bedrust hebben? Lijkt me niets...alleen maar thuis zitten!

@mamavanBritt...heftig hoor! gelukkig dat het nu zo goed zit dan! kan me voorstellen dat het een opluchting is!

over de verzorgingsprodukten: ik denk dat ik voor hema of etos ga...ik vind zwistal (op dit moment) zoooooo stinken...bij de Bodyshop hebben ze ook lekkere...maar dat is dan gelijk weer zo duur! als ik nou vreselijk rijk was oke...maar helaas... :)

We gaan zo lekker naar de meubel boulevard in Breda...lekker naar al die winkels! De badkamer schiet hardstikke op nu...dus ik kaneindelijk met het kamertje beginnen!

3. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Debsje: Volgens mijn vk kon je dat het beste voor de 16 weken doen ivm de drukte. Snel regelen dus!

@Dizzy: Ik heb wel een bevestigingsbrief gehad van mijn zorgverzekaar (VGZ)

@MamavanBrittje: Wat een naar verhaal zeg... Fijn dat je nu je man naast je hebt!

@Mac: Fijn dat de therapie zo goed werkt! 17 weken zijn we alweer vandaag, gaat hard hé :D

Ik ben vandaag weer gaan werken, voel me nog niet helemaal optimaal maar heb net 2 weken vakantie gehad en anders krijg ik het allemaal niet meer bijgewerkt straks… :(

Nog precies 3 weekjes en dan de 20 weken echo, weten we eindelijk wat het wordt! Wij denken een jongetje…

4. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Weet iemand trouwens of die 16 cm in mijn banner van hoofdje tot kontje is? Of totaal?

5. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Wat leuk die dozen voor de doekjes! Ik ga voor de witte met zilveren hartjes of de roze met witte hartjes.
    Groetjes, Natasja

6. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Volgens mij is dat totaal, want vorige week bij de pretecho was onze kleine 16 a 17cm (totaal)

Groetjes, Natasja

7. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Ehm als je hier op deze site kijkt van week tot week zou die in week 18 ongeveer 20cm en 200 gram moeten zijn. Bij mij was ie met 16 weken al 15 a 16 cm en 143gram. Volgens de gyn. Dus ik denk eerlijk gezegd dat de beeb in zijn geheel al wel groter is, maar ja het zijn en blijven gemiddelde.

Pixie als je zwangerschapsverlof hebt mag je gewoon staan of gaan waar je wil hoor. Het is niet dat je ziek thuis bent, want dan moet je wel idd thuis zijn. Dan mag je niet gezellig gaan winkelen of bij mensen op bezoek enz, want daarvoor zijn de controles. Zwangerschapsverlof van te voren is gewoon ervoor omdat de baby ook makkelijk een paar weken eerder kan komen en om de laatste dingen te regelen en om wat rust te hebben voordat je het grote werk moet leveren. Ik bedoel je mag ook best een week op vakantie gaan volgens mij hoor, als je maar op de controles komt bij vk of gyn elke week.

Mama van britt dat is vervelend als je zo geleefd hebt maar nu maak je een mooi begin aan een nieuw leven.

Verder nog even een vraagjes hebben jullie dat ook als je 's ochtends wakker wordt dat je wat last van je buik hebt omdat je moet plassen.
    En ik heb nu vaker ook overdag wat last van mijn buik hier en daar wat pijntjes, zou er nu weer een groeispurt ofzo zijn?

xxx joyce

8. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!

jep hier ook meegemaakt. mijn contract werd ook niet verlengt... (al vond ik dat niet meer zo erg)
    heb een hoop gedonder met mijn werkgever gehad doordat ik met 20 week al thuis zat..zo erg dat de werk band al wel verstoord was om ooit weer samen te werken..
    toch heeft hij me hele zwangerschap verkloot.. teminste zo voel ik het

9. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Heb ik ook last van, lijkt net alsof je spieren weer even op gang moeten komen omdat je de hele nacht stil hebt gelegen.

Overdag heb ik bij tijd en wijle ook last hoor. Denk dat de beeb flink gaat groeien en de boel aan het verschuiven is.

10. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Dankjewel! Heb net even op mijn lineaal gekeken, wat groot al hé :baby:

11. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    jenbt: herken dat gevoel wel.. beetje zeurderig gevoel .. denk dan vaak dat het een harde buik is maar moet dan gewoon plassen.. hihi

12. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Jent: Heb ik ook. Er staat nu natuurlijk al druk o je blaas dus je moet hem snel legen. Dat gaat zeurderig pijn doen.

Ik heb trouwens nu steeds vaker bloed in mijn mond. Sowieso elke ochtend met tanden poetsen spuug ik helder rood schuim (tandpasta na het poetsen) uit. Echt vervelend. Nu proef ik ook weeer bloed in mijn mond. Ik voel geen ontsteking ofzo ...
    Tandvlees zal wel gevoeliger zijn, weet niet wat ik eraan kan doen.

13. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
  14. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Heb ik ook hoor, wat ik vooral vervelend vind is dat ik nooit weet of een klacht erbij hoort of dat het door de cerclage komt. Je zou denken dat ik dat na 3 voorgaande zwangerschappen toch wel weet, maar nee dus.
    Groetjes, Natasja

15. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Dank je, ik ga meteen even kijken!

Groetjes, Natasja

16. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    leuke sites Rianne! Vind jullie geboortekaartje ook echt mooi! We hebben afgelopen vakantie leuke geboortekaarten meegenomen uit Amerika waar je zelf alleen nog de tekst op moet printen.. denk dat we dat gewoon gaan doen.. maar twijfel nog wel heel erg als ik deze leuke kaartjes allemaal zie...

17. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Ik heb ze nu ook allemaal in mijn favorieten gezet. Ik vond de geborduurde kaartjes ook wel erg leuk.
    Schattig kaartje hoor!
    Natasja

18. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Leuk kaartje Rianne!
    Dat bloed proeven heb ik idd ook, volgens mij komt het van mijn slijmvliezen. Want als ik mijn neus ophaal of een keer hoest proef ik het het ergste!

19. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Yoehoe!
    Vanmorgen voor het eerst het hartje gehoord met de angelsound :D
    We konden het steeds niet vinden en vanmorgen was het eindelijk raak.
    Dat van het bloed proeven dat heb ik ook vooral na het tandenpoetsen.
    Wij zijn ook al voor geboortekaartjes aan het kijken.
    We gaan het zelf maken met een plaatje van internet.
    Heb al veel leuke gedichtjes gezien.
    O en nog ff over de hyves pagina.
    Hij staat op zichtbaar, maar hij staat niet in het rijtje op mijn hyve.
    Wie weet hoe dat kan?

20. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Hoh wat fijn om te horen dat jullie dat gevoel in je buik herkennen. Ik bedoel dit is mijn eerste goede zwangerschap dus ik weet niet wat ik wel of niet moet voelen en dan ben ik blij om dit te lezen. Mooi zo nu ga ik weer verder met tgeniten hihi.
    Sites ga ik later een keer kijken ga dadelijk lekker winkelen kijken of ik nog wat leuks in de opruiming kan kopen.

xxx Joyce

Deel Deze Pagina