@ MamavanBrittje: super dat het geluk je nu weer toelacht, enne... lekker genieten he! @ Mama 1987: ja groot he, ik was gisteren ook zo naar mn buik aan het kijken van, nou waar zit je dan @ Debsje: super zo'n beweeglijk kleintje! Ik ga de volgende keer ook maar chocolade eten van te voren. @ Jent: ja pijn in de buik herken ik ook, soms zijn het echt een soort verkrampingen kan het niet anders omschrijven. Heb het wel ongeveer ieder uur een keer en dat duurt dan een paar minuten. Ik heb gisteren gebeld om een afspraakt te maken voor de 20 weken echo... kan ik pas met 22,3 weken terecht in het ziekenhuis. Lijkt me niet echt de bedoeling, las ook ergens dat na 22 weken de beeldvorming minder wordt. Ga dalijk eens even mijn vk bellen of ik ook naar een ander ziekenhuis mag hiervoor.
Moet je dit zien : ! http://www.youtube.com/watch?v=pMpMoeIg ... re=related http://www.youtube.com/watch?v=G6phB6r9obE&NR=1
IK BEN JARIG! vandaag 25 geworden. @mamavbrittje heftig hoor gelukkig hebje het nu allemaal dik in orde! iedereen die een afspraak heeft veel plezier.
goedemiddag dames hier weer uit mn werk terug! pff ben wel moe, wil eigenlijk zo nog ff slapen, maar moet zo alweer weg. dan daarna maar ff slapen, want vanavond ook zwemmen. yeahhhhh.... 17 weken! ik ga ook een cursus doen, bij degene waar ik nu ook voor mn heupen ben. als ze genoeg aanmeldingen heeft. verder ga ik een borstvoedingscursus doen. nog 2 nachtjes en dan onze pretecho en weten we wat het wordt. leuk hoor. xxx
Dank je wel voor al jullie lieve reacties! Heel erg leuk. Kreeg er tranen van in mijn ogen. En ik probeer nu inderdaad zoveel mogelijk te genieten van alles wat op me afkomt, en van het feit dat ik nu niet alleen ben tijdens de zwangerschap, want das best wel wennen. Wel positief hoor. Enige nadeel is dat ik nu niet helemaal zelf de naam kan kiezen haha! Vriendlief heeft daar een heel andere smaak in dan ik... Hij wilde voor een meisje Nikita als naam, maar dat vind ik niks! Lijkt veel te veel op mijn eigen naam, en moet dan ook steeds denken aan de blonde vrouw uit de gelijknamige actieserie. Niet het beeld waar ik aan wil denken als ik de naam van mijn dochter (stel dat het een meisje is dan) hoor of uitspreek! Gelukkig was zijn tweede keus wel leuk, daar was ik meteen verliefd op. Maar verklap lekker niks! En qua jongensnamen, daar zijn we nog helemaal niet uit. Ik wacht er ook nog maar even mee tot na 4 februari, dan weten we wat het is en hoeven we er misschien niet eens meer over te denken. Komt goed! Over buikpijntjes: heb ik ook veel last van! Het is continu aan het veranderen en schuiven daarbinnen en ook veel last van bandenpijn. Groeit goed allemaal! Oh en mijn wasbak is ook een bloedbad hoor, na het tandenpoetsen! Verschrikkelijk, lijkt wel een plaats delict 8)
ik ga me ff opfrissen, en dan ff op bezoek bij een vriendin, en hopelijk nog ff kijken naar een nieuwe zwangerschaps badpak of bikini. had er een van de buuf gekregen, maar die wordt al bijna te klein, en aangezien ik 1 keer in de week zwem.....
bedankt meiden voor de felicitaties echt heel leuk! ik heb al mijn visite afgebeld ik lig ziek op de bank helaas een buikgriep, kan dat kwaad voor de baby?
beterschap zo op je verjaardag, jammer hoor. buikgriep kan geen kwaad zolang je maar genoeg drinkt! was met kerst ook flink buikgriep, en hele dag niks gegeten en gedronken, 1 dagje maakt niet zoveel uit, maar goed blijven drinken dus...
@rianne die filmpjes het ziet er gewoon eng uit! ik heb dat bij mijn eerste nooit zo gehad. www.koopjesannie.nl is ook een leuke site waar altijd alle aanbiedinge opstaan van luiers enz.