Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    Mandy van harte gefeliciteerd met je verjaardag. En beterschap natuurlijk!

Ik ben net even in de stad geweest, een aantal spulletjes gekocht voor de kleine. Prenatal heeft trouwens leuke aanbiedingen (o.a. lakens, dekentjes, hoeslakens etc.) En eindelijk heeft de Prenatal in Rotterdam ook Noppies kleertjes. Dus meteen leuke kleertjes gekocht voor onze drukke prinsesje :)

2. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    1,117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Gefeliciteerd Mandy! Wel ontzettend jammer dat je het vandaag niet kan vieren. Hoop dat je je snel beter voelt. Veel beterschap ook dus...

3. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    @Dizzy: Is er geen diagnostisch centrum o.i.d. in de buurt? Daar laat ik mijn echo maken!

@Rianne: Gaaf is dat hé! Mijn nicht was vorig jaar zwanger en vanaf de 8e maand zag je af en toe ook echt van die bulten over haar buik schieten. :D

Pff het is hier op het industrieterrein echt spekglad. Zie steeds mensen inschattingsfouten maken en tegen de stoeprand omhoog vliegen. Zo leren ze het af om hier plankgas de bocht om te komen vliegen :)

4. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    Gefeliciteerd Mandy! :D

Dacht dat ik je al gefeliciteerd had, maar toch nog niet :oops:

5. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

Apr 23, 2008
    2,758
    1
    36
    Oke, ik weet het nu even echt niet meer haha.
    Ik woon in Duitsland net over de grens en werk en ben dus verzekerd in Nederland. Daarom heb ik nu ook een Nederlandse verloskundige. Zij komen in ieder geval geen thuisbevalling doen, geen probleem, dat wilde ik toch al niet. Maar nu is het dus zo dat ik dan tot 8 maanden bij de vk (zonder echo-apparaat) op controle kom en dan zelf een ziekenhuis mag kiezen waar ik naar wordt overgedragen. Voor mensen die in Nederland wonen doet de verloskundige wel de bevalling in het ziekenhuis maar voor mij dus niet. Dit betekend dus dat ik straks (ja waar je je nu al druk om maakt) bij een 'vreemde' moet gaan bevallen... ](*,) zie het helemaal niet zitten zo.

6. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

Apr 23, 2008
    2,758
    1
    36
    :) ben ik weer. Ik vond het echt niet leuk, dus ik heb me net bij een verloskundige in een ziekenhuis aangemeld die dan ook de bevalling daar kunnen doen en ik heb nu mijn 20 weken echo op 16 januari... dat is snel zeg...!

Komt vast door de hormonen

7. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    @Dizzy: Dat kan ik me voorstellen, ik zou ook niet graag bij/met een vreemde bevallen. Kun je niet wat eerder overstappen naar een vk of gyn in Duitsland?

8. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    Diegene die in het ziekenhuis onder behandeling zijn bij de gyn en/of vk hebben jullie al een vk geregeld die het "kraambed" komt controleren? Ik namelijk nog niet, moet zo een aantal rondbellen in de omgeving.

9. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    Fijn dat je het hebt kunnen regelen Dizzy! :D

Bij 'mijn' vk praktijk zijn er 5 vk's, ze zorgen wel dat je ze allemaal minstens één keer hebt gehad maar toch vind ik het niet prettig. Zoveel verschillende gezichten!

10. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

Apr 23, 2008
    2,758
    1
    36
    Denk dat we precies gelijk waren met plaatsen :D , heb me nu aangemeld in Nederland bij een ander ziekenhuis dan waar ik voorheen de echo's liet doen, want zij hebben toch bijna geen plek en staat niet zo goed aangeschreven.

11. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

Apr 23, 2008
    2,758
    1
    36
    Ja bij die waar ik was ook, maar ik zag gewoon het nut er ook niet van in om al die verschillende vk's eens te zien als geen van hen mijn bevalling gaat doen...

12. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    Nee, heeft idd weinig nut!

13. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

Aug 4, 2007
    1,409
    1
    0
    Breda
    Ja, heb een vk praktijk benaderd en die gaven aan dat ik in het ziekenhuis hun gegevens door moet geven en dan komen zij als we weer thuis zijn langs om alles te controleren. Hoefde verder niets te doen.

14. mam85

mam85 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    1,729
    0
    0
    mama!
    mandy: gefeliciteerd! en beterschap!

15. Niet meer actief

GEFELICITEERD!

16. Niet meer actief

Gefeliciteerd met je 17 weken :)

17. Niet meer actief

Jij ook gefeliciteerd met je 17 weken.

18. Niet meer actief

Fijn dat je al zo snel kan dan! en helemaal dat je nu ook weet wie je bevalling waarschijnlijk gaat doen!

19. Niet meer actief

Hebben wij niet dezelfde vk? hahaha je woonde niet in tilburg he?
    Hier ook 5 vk's in 1 praktijk..

20. Sanne

Sanne Fanatiek lid

Sep 18, 2005
    3,691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Mandy gefeliciteerd !

Share This Page