Zojuist een vk geregeld voor het controleren van mijn kraambed na de bevalling. En ze komen 5x langs na de bevalling. Dus dat is in ieder geval ook geregeld
Ik ben net terug van de gynaecoloog en gelukkig zag alles er nog goed uit. De baarmoedermond was nog lang genoeg.Heb de kleine ook weer even gezien. Ik vroeg ook of de gynaecoloog kon zien wat het word (ik wist het al via de pretecho vorige week) en hij zei dat hij dacht dat het een meisje werd. Mijn gynaecoloog kennende zegt hij nooit dat hij het zeker weet, want dat deed hij bij mijn 2 jongste zoontjes ook niet. Het voeld toch wel als een extra bevestiging. Ik heb nu bij de hema een roze overslaghemdje en slobroekje en mutsje gekocht. Van mijn ouders had ik al roze pantoffeltjes gekregen. Het echte kopen gaan we verder pas over een paar weken doen. Groetjes, Natasja
Heb ik tijdens mijn 3e zwangerschap ook gehad, en na 40,5 weken kwam er een blakend gezond ventje van bijna 4kg ter wereld. Als je twijfelt zou ik gewoon even de verloskundige of huisarts bellen. Beterschap. Groetjes, Natasja
Pix gefeli met je kleine meisje ff omschakelen geblazen he meis ben nu echt zoooo nieuwsgierig of mij voorgevoel dan ook niet klopt hahahah
Ikke net terug van de gyn. Echo heeft wel 40min geduurd, alles binnenstebuiten gekeerd , en de gyn heeft niks van afwijkingen gezien. hart ziet er geheel ok uit, maagje en niertjes ok, hersentjes, ruggewervel, gehemelte en lip, ... enfin geen rare dinges! Ook de groei zit perfect op schema. Het enige dat ze opmerkte op het eind waren de bloedvaten in de navelstreng, het zijn er twee ipv drie; gezien ze niks structureels raar gevonden had hoeft dit ook niks te betekenen. EN we krijgen heel waarschijnlijk een MEISJE , we zagen duidelijk schaamlipjes en in de verste verte geen ballen of piemel, moest het nu toch een jongen zijn dan krijgt hij van zijn mama een prothese cadeau . Hier even een foto van een foto ( ik heb nog steeds geen scanner ). Profieltje van onze kleine meid.
mooi nathalie jij ook alvast gefeli met je meid.. mooi profiel. ons meisje wou haar gezicht niet laten zien helaas
@Pixie: zo zie je maar wanneer je denkt dat het een jochie wordt is het vaak een meisje maar leuk meid van harte gefeliciteerd! @nathalie: mooie echo hoor. Jij ook gefeliciteerd
Yippie weer 2 meiden erbij! Gefeliciteerd dames.. pixie slecht voorteken voor ons haha wij zijn er ook van overtuigd dat het een jongetje wordt.. beloofd nog wat hihi.. jullie trekken de score wel weer goed richting meisjes geloof ik Nathalie echt prachtige foto!