gefeliciteerd met je mans rijbewijs. pixman gaat as dinsdag voor zijn eerste rijles (B) veel plezier bij de geslachtsbepaling
@type bevalling zijn er meiden hier die een waterbevalling willen? ikke wel, maar weet nog niet of het in ons budget past.
Pixie gefeliciteerd zeg! Ik moest even hard lachen om je berichtje.. een meisje hihi. Ik kan me voorstellen dat dat even wennen is. Ik lees verder niks over de rest van de echo, dus ik neem aan dat alles er helemaal super goed uit zag.. Was je ook zo zenuwachtig als ik nu al ben voor morgen? Hoe ging de echo verder in zn werk, hoe lang duurde het etc? Ik wil alles weten nu haha.
Allereerst hey jij ook gefeliciteerd met je meisje Ik wil ook graag terug proberen onder water te bevallen. Heb reeds twee kinderen he, de eerste-dochter van bijna 8j- was een gewone bevalling, de tweede- zoon van net 3j- heb ik vanaf 7cm in het bad gelegen en dat was echt heel relaxed, alleen ging het niet om in het bad te persen, het was een rond (jacuzi achtig) bad en de gyn en vroed zeiden 'allee nathalie neem je benen vast en duw maar' maar ik gleed dus achterover weg , ik verzoop half , en dan na een aantal persweeên vond de gyn het beter uit bad te gaan , en dan ben ik dus na twee persweeên bevallen op de gewone manier zeg maar. Vond het wel spijtig, nu wil het graag opnieuw proberen en deze keer op mijn eigen manier, dus niet op mijn rug met de benen opgetrokken in een rond bad is dat niet erg makkelijk Hier is het zowiezo een ZH bevalling, thuisbevallen is hier in Belgie helemaal niet ingeburgerd en mijn gyn is daar ook niet voor te vinden.
hier ook gevoelig tandvlees, altijd al trouwens maar in een zwangerschap dubbel en dik! Ik gebruik een tandpasta uit de apotheek om het een beetje onder controle te houden, Hextril tandpasta, mag wel met die pasta maar één keertje per dag poetsen,de rest met gewone.
Getver meis, wat een verhaal , pfff sterkt in je schoenen blijven staan hoor! En vooral de mensen koesteren die van je houden en waar jij van houdt!
a alles was perfect ik was om 4.30 wakker.. dus ja veel spanning maar had wel een goed gevoel toch erover dat onze MEID wel goed verklaard zou worden haha... duurde zo 30 minuten bij ons omdat het ging makkelijk was niet moeilijk te pakken alle metingen. ze begon met de hoofd meten, naar de hersenen kijken etc toen het hartje, toen de nieren en blaas en maag en buik gemeten en daarna rug bekeken en tussen door omdat meisje met gezicht in borstkast lag was het moeilijk het bovenlip te kijken dus moest ze later even terug daarvoor. en toen naar geslacht kijken en placenta en vruchtwater.
joehoe nog een uurtje en dan mogen we voor het geslacht, als het te zien is natuurlijk hahahaha. ik wil ook graag een badbevalling maar weet niet of ze het in het ziekenhuis doen bij ons in de buurt, lijkt me wel heel relax om dat te doen, heb het zo koud echt de hele avond al, wil nog niet in de douche, want ben zo bang dat onze ukkie met zijn beentjes dicht ligt hahahah erg he, vandaag weer last van me rug en bekken, en weer gesprek gehad met me huisarts over 2 weken moet ik weer terug, ben benieuwd ff vraagje dames hoeveel dames gaan er tot nu toe naar de meeting en hoelaat en waar spreken we ergens af in den bosch? kan dat nergens terug vinden. dames jullie zien me straks nog ff dan laat ik misschien mezelf wel ff zien als het duidelijk was voor ons wat het is liefs joanita
@ Joanita: Spannend zeg ! @bad- bevalling: Ik heb er in het begin ook aan gedacht, het lijkt me zooo relaxed. Heb vandaag op you tube wat filmpjes van bevalling zitten kijken .. oef had ik beter niet kunnen doen haha. Dusja, misschien nog wat lezen over een bad-bevalling .. Waauw die foto's zijn wel erg mooi : http://www.duikertje.nl/content/view/41/40/ Net trouwens lekker in een heet bad geweest mijn mijn vriend. Heerlijk ontspannen met bruistablet van kneip.
meiden ff vraagje: hebben jullie dat nou ook dat het naar warme melk ruikt tussen de borsten weet nie hoe ik het anders moet omschrijven maar ut is een erg apart luchtje en krijg het maar niet weg...zelfs als ik het was blijft ut hangen.....zou dat kunnen zijn..of is dat echt weer iets dat ik alleen heb
ow ehh hahahah. ik zit er ook niet tussen met me neus ( gelukkig) maar zelfs zo ruik ik het ...zou het miss met de grote van de borsten te maken kunnen hebben ofzo.
ook een niet defineerbaar luchtje ( heel apart niet te beschrijven) pix! kan het echt niet thuis brengen....komt nog het dichts bij warme melk ofzo in de buurt..
ik ben nog niet uit waar het naar ruikt..maar vind geen prettig lucht in ieder geval. ook ik weet niet waardoor het komt.. ben gewoon schoon hoor..kan niet voorstellen dat ik van zelf ga een raar lucht zweten snachts en dan alleen daar
idd..het is alleen daar...en het ruikt ook niet echt naar zwwet of zo...lekker is het idd niet maar echt zweet is echt really really yukkie.