2 MEIDEN erbij! gefeliciteerd hoor! Super! We zijn vandaag lekker wezen shoppen! Heb allemaal spuletjes gekocht voor de baby...lakentjes en een deken en hoezen voor het bedje en waskussen en nog zoveel meer! Was echt veel in de aanbieding bij Prenatal! Ben helemaal blij! en wat ook erg leuk is....ik heb vandaag in mijn eigen huis...in mn eigen douche kunnen douchen! Dacht dat het nooit zover zou komen! Niet meer elke dag naar iemand anders om te douchen! De badkamer is nu echt bijna af! Dat betekend dat het kamertje bijna leeg is en ik dus lekker kan gaan schilderen enzo! SUPER! @Jent..ik heb dat ook 's ochtends...dat het gewoon pijn doet omdat ik moet plassen! Heel raar gevoel...beetje gespannen. Ik wil trouwens thuis bevallen...lekker in mn eigen bedje en ik wil ook dat de hond mee krijgt wat er gebeurd...ze zit uiteraard gewoon beneden en komt er niet bij...maar ze is een beetje huiverig voor vreemden/kinderen dus ben ik bang dat ze als ik naar het ziekenhuis ga er niets meer van snapt...beetje raar misschien..maar ik hoop dat het daardoor gelijk goed zit! Plus dat het mij veeeeel fijner lijkt thuis! Lekker nog even relaxen onder de douche...of even tv kijken ofzo... Mocht het nodig zijn...woon ik net 5 minuten van het ziekenhuis af! dus dat komt goed!
Wow nathalie en pixie allebei een meid. Pixie dat had je niet verwacht he, die kleine van jou heeft al voor het eerstkiekeboe met je gespeeld. Ik heb erg veel last van afscheiding,maar zolang het wit is is het niet erg zodra het gelig of groenig is dan kan het zijn dat je last hebt van een schimmeltje, meestal ruikt het dan ook heel erg. Vandaag flink nog wat positiekleding geshopt. Ik was wel blij dat ik thuis was had echt pijn van het vele lopen. Wilma welkom hier En ik ga trouwens zeker in zh bevallen ook al is dat bij ons ook ongeveer 20a 30 min vandaan. En ik denk nog steeds dat het een jongen wordt dus ik denk dat de gedachtes voor een jongen nu in de meerderheid zijn, maar wat het daadwerkelijk wordt is voor mij nog eventjes een verassing. xxx Joyce
@Sunshine, zelf zit ik bij Careyn kraamzorg en heb via hun mezelf ook ingeschreven voor een zwangerschapscursus, weet niet zeker of jij die nu ook bedoelt. Heb me ook gelijk opgegeven voor borstvoedingscursus bij Careyn en ga ook nog zwangerschapszwemmen. @Debsje1977, wat fijn dat je toch een echo hebt gehad en al zoveel mooie complimenten over je beeb, lekker van genieten ...en natuurlijk geduldig wachten tot de 20 wkn echo @MamaVanBrittje, jeetje wat een heftig verhaal . Gelukkig gaat het je nu allemaal goed, geniet daar maar lekker van @mam85, niet teveel dropjes he Nee hoor, gekkigheid, ben blij dat het weer wat beter gaat en natuurlijk ook met je ziekenboeg!. @Jent, heb ook vaak last van 's ochtends na het plassen. Vaak komt dat omdat je blaas dan redelijk vol zit en als die leeg is en je baarmoeder weer ineens ruimte krijgt, krijg je inderdaad een vervelend gevoel. @Rianne, wat een leuke sites zeg! Daar kunnen we weer ff mee vooruit Die bewegende buiken zijn trouwens ook wel leuk om te zien. Kan niet wachten tot onze uk zich laat zien op die manier @Tamtam, YAHOOO eindelijk hebben ze het hartje gehoord Wedden dat het nu de volgende keren dat je het probeert wel lukt! @Mandy, gefeliciteerd met je verjaardag en als cadeautje....beterschap! Had je graag wat anders willen geven, maar begrijp dat je dit nu het hardste kan gebruiken. @Dizzy, fijn dat je al zo snel terecht kan en een VK hebt gevonden die tenminste ook je bevalling gaat doen. Pffff....weer opgelucht ademhalen @Smiley, noppies kleertjes zijn inderdaad leuk! Wat een gave buikband in je album, die wil ik ook @Natja, fijn dat alles goed was bij de gyn en natuurlijk nog een keer de bevestiging dat het toch echt een meid is @Pixie, wat een meisje...en ben je al van je stoel af gevallen Van harte gefeliciteerd en super om te lezen dat alles goed was met je kleine meid. @Nathalie47, YESSSSS wat een super echo! Heerlijk allemaal goed nieuws en ook nog eens in verwachting van een meisje! Dubbel gefeliciteerd meid @Basmalah, heb ook meer slijm hoor sinds deze week! Niets om je zorgen over te maken. Je kunt er de hele zwangerschap last van krijgen en je hoeft het dus niet continue te hebben (gelukkig ). @Wilma, welkom! en gefeliciteerd @Sarah, oooh wat heerlijk om weer te kunnen douchen in je eigen huis (heb het vorig jaar ook meegemaakt, dus kan me goed voorstellen hoe heerlijk dat is ) Sinds vorige week heb ik trouwens weer last van me borsten, ze waren eerder nog niet gegroeid, maar volgens mij gaat dat nu wel gebeuren. En ik ben helemaal happy...word mijn minie-cupje toch groter xx Anna
hallo dames zijn weer, nou had nog wat cola gedronken en daar gingen we hoor op naar het echo centrum, jaja het was raar, me vriend heeft voor het eerst het hartje gehoord, en vond het al helemaal geweldig, ik moet zeggen vergeleken met de 8 wkn echo int ziekenhuis vond ik dit wel heel speciaal hoor, echt een geweldig gezicht, echt super, ben helemaal in de wolken nu. en een geweldige vrouw die de echo deed, nog meer mensen ervaring met haar, in Gorichem. echt een super vrouw, kei leuk werden we ontvangen. en ja hoor en nu wordt het leuk om het te vertellen jullie hier zijn de enigste tegen wie we gaan proberen het te vertellen tegen de familie en zow willen we eigenlijk zo lang het kan niets vertellen ahahahaha jaja het wordt een : JONGEN!!!!!! het was 100% duidelijk te zien naar even zoeken voor haar, want de kleine spruit lag eerst helemaal dubbel met zijn beentjes bij het hoofdje. wat een geweldig gezicht. dus ze heeft even me buik moeten duwe enzow om er wat beweging in te krijgen. nou ik ga nu ff leuke namen kijken liefs joanta
@Joanita, gefeliciteerd met jullie zoon! Heb je nog geen foto in je album staan van de echo, ben namelijk wel nieuwsgierig nu!
heb geen scanner hiero, om ze er op te zetten srry damess, dus helaas zou ze er niet in kunnen etten ben ik bang, wilde proberen foto te maken maar doet het ook niet grrrr geen goede batterijen denk ik haahahh achjah maakt verder ook niet uit hij staat hier netjes opgezet in een lijstje voor ons samen nu samen brainstormen. maar da gaat nog een probleem worden hier denk ik. we hebben nogal meningsverschillen hier over hahahahaah maar daar komen we samen wel uit hoop ik hahahaah liefs joanita
Pixie en Nathalie proficiat met jullie dochters! Joanita en Esmee proficiat met jullie zoontjes! Ik had het nog helemaal niet gezegd, maar ik krijg een jongetje, dus bij deze +1 voor de jongens. Had zelf echt gedacht dat ik een meisje zou krijgen, maar goed dat ik nog niks gekocht had haha. Gaan het ook lekker voor onszelf houden en zoiezo niet tegen de familie zeggen, de babykamer gaat straks gewoon op slot als ie af is.
Hey meiden, wel leuk dat je hier ook allemaal rond dezelfde periode zit. Bijna iedereen zit rond de 20 weken echo, heerlijk. Ik ben afgelopen maandag geweest voor zomaar een echo (16,3 weken) en gelukkig kon ze het al zien: EEN JONGEN! de 27ste hebben we de 20 weken echo, nog even wachten dus voor ons... Pixie: ik wilde ook graag een water/bad bevalling doen maar mijn vk raadde het sterk af! 90 % van de BAD bevallingen (dus niet alle eerste kind bevallingen...) de reden: 1ste kindje, lijf heeft nog nooit een bevalling gedaan en raakt door het warme water soms te veel ontspannen waardoor de bevalling/weeen soms terug kunnen zakken en het te lang gaat duren waardoor de moeder op het einde van het liedje te uitgeput is en niet meer goed kan persen. MAAR... ik heb thuis een gewoon ligbad en ze vertelde me dat ik (omdat ik zei dan thuis te willen bevallen) gewoon de gehele tijd in bad mag liggen en bij wijze van op het laatste moment nog naar het bed mag verhuizen om te persen. Ik wil (wanneer het mogelijk is natuurlijk) GRAAG thuis bevallen. Wanneer ik naar een ziekenhuis ga, vrijwillig, gaat er altijd iets mis. Ze prikken me verkeerd met bloed of infuus of verdoving of ze vergeten mij of luisteren niet naar wat ik vraag/zeg. Dus ik heb geen goede ervaringen met ziekenhuizen.. liever thuis dus.. Lekker in je eigen bed, met eigen geurtjes en gewoontes en in de koelkast wat ik wil eten en de stoel waar ik in wil zitten/hangen/liggen/ weeen opvangen hahaha
nou dames ik ga lekker douche en naar bed ben gebroken tot morgen weer als ik er ben weet nog niet precies hoor,, liefs joanita
@ Mandy: GEFELICITEERD met je verjaardag! @ Rianne: Gaaf die filmpjes! Kan me haast niet voorstellen dat wij dit straks misschien ook zo hebben... @ Natja: Fijn dat alles goed was bij de gyneacoloog @ Pixie: Een Meisje!?! En je dacht nog zo een jongetje! Haha, mooi hoor, gefeliciteerd met je kleine meid! @ Nathalie: Fijn dat de echo goed was en natuurlijk gefeliciteerd met je meisje! De meisjes zijn weer in de meerderheid Dat van die navelstreng lijkt me niet echt een probleem @ Basmalah: Dat heb ik ook wel eens ja, de enige dag erger dan de andere. De ene keer is het echt slijm en de andere dag is het weer overmatig veel afscheiding, maar dan waterig. Ik heb ook ff gedacht aan slijmprop of vruchtwater, maar nu ik hoor dat veel meiden dit hebben, maak ik me er niet zo druk om. @ Wilma: Jij ook gefeliciteerd! Veel plezier bij de altijd gezellige juni-mama's! @ Smiley: Superleuke buikband! Ik heb er ook aan zitten denken om die te nemen @ Rianne: Mooie foto's van die badbevallingen. Heb de site ff toegevoegd aan favorieten. Ik heb zelf nog niet bepaald of ik nou thuis of in het ziekenhuis wil bevallen. Een badbevalling lijkt me eigenlijk ook wel wat. We hebben nog ff tijd om te besluiten! @ Debsje: Nee, die warme melkgeur heb ik nog niet....zal er eens op gaan letten @ Sarah: Fijn dat je weer lekker thuis kan douchen! Leuk he, opruiming bij de Prenatal! @ Joanita: Gefeliciteerd met jullie kleine manneke! Geniet ervan! @ Dizzy: Jij ook gefeliciteerd met je zoontje! Succes met het geheim houden @ Esmee: En nog een jongen, haha! En zo staan de jongens weer aan kop! Gefeliciteerd! EINDE BERICHT
Wat een geklets weer hier zeg! even een paar uurtjes niet gekeken en er staan weer aardig wat bladzijdes bij! Joa, Esmee en Dizzy gefeliciteerd met jullie jongens! Het gaat aardig gelijk op ineens heh...geloof ik! Leuk hoor!