Goedemorgen allemaal . Joa, Esmee en Dizzy gefeliciteerd met jullie jongens! Goh, ben nu ook zo nieuwsgierig wat het wordt... Nog een paar weken wachten. Ga nu snel weer aan het werk. Kom later vandaag nog wel even kletsen.
Joanita, Esmee en Dizzy GEFELICITEERD MET JULLIE JONGENS! Zal wel shoppen worden voor jullie nu he Toen ik net alles aan het bijlezen was heb ik de kleine voor het eerst gevoeld! Was erg duidelijk een beetje aan de zijkant van mijn buik zeg maar.. Ik heb de placenta aan de voorkant liggen, dus het kan kloppen.
@Dizzy, gefeliciteerd met jullie ZOON! Ik dacht dat jullie het ook op de site geheim wilde houden, maar ben blij dat je het toch schrijft, want was zo nieuwsgierig @Heide, wat gaaf dat je dat voelde! Wel een super gevoel vindt je niet? Misschien heb je het al ook wel eens op je buik gevoeld (waar placenta zit), maar gedacht dat het alleen wat kriebeltjes waren xx Anna
Joanita, Esmee en Dizzy gefeliciteerd met jullie jongens! Hier gaat het verder redelijk, heb nu al slapeloze nachten. Sinds ik de kleine voel slaap ik helemaal niet goed. En vannacht was de kleine zo druk, het leken wel golfbewegingen in mijn buik. Heb in totaal zo'n 4 uur geslapen. Is dit normaal dat ze zoooo beweeglijk is? Het lijkt wel of ik 2 maanden verder ben qua zwangerschap, hahahaha..
Je zou het bijna denken ja...maar op de echo's kwam toch elke keer uit dat je in juni uitgerekend bent Je hebt goed kans dat je kleine meid straks (zeker als ze zo lekker lang is) een beetje vast komt te liggen en het schoppen en slaan dan meer als schuiven en porren voelt. Hoop dat je dan al die maanden slaap kan inhalen Ondanks dat je nu zo weinig slaapt, ben ik wel een beetje jaloers op je Las namelijk net op een ander topic dat vrouwen met een voorliggende placenta (zoals ik ook heb) zelfs later in de zwangerschap moeite hebben om goed contact te maken met de kleine xx Anna
morgen dames, nou hier vandaag weer een rotstart, kei veel last van me rug en bekken, zakte net op de trap door me benen he viel bijna van de trap af, kan daar zo chaggie om worden he, en vooral heel kwaad, moet vandaag eigenlijk weer werken maar lange afstanden gaat vandaag niet lukken helaas, probeer ze te bellen maar nog geen bereik gekregen, verder ja slecht slapen gaat speelt hier ook zijn parte helaas, het is niet anders zeggen ze dan wel eens he, het nis niet lekker dat vind ik wel maar we weten waarvoor we het doen toch haahahah liefs joanita
Alles is erop uitgewezen dat ik in juni uitgerekend ben. Maar dat ze zou druk zou zijn had ik niet verwacht Als mijn man zijn hand op mijn buik legt dat voelt ie haar echt goed schoppen. Gisteravond luisterde ik nog met de Angelsound, omdat ze zo druk aan het bewegen is moest ik haar effe zoeken dus ik drukte zachtjes op mijn buik met de angeslound, opmerkelijk maar waar maar, maar ze tikte gewoon een paar keer erop We hoorden echt duidelijk een paar tikken. Was wel grappig om te horen. Ik hoop voor jou dat je in ieder geval dat je de kleine gauw zal voelen.
Goeiemorgen! Weer eens een berichtje van mij.. Leuk dat veel al weten wat het word! Hele stomme vraag maar zijn er ook wel mensen die het níet willen weten? Ik wil het niet weten tot aan de bevalling..Alhoewel ik wel nieuwsgierig ben! Als ik het per ongeluk dalijk op de pretecho zie dan vind ik dat ook niet erg maar mij lijkt de verrassing bij de geboorte ook leuk! Verder alles goed hier,maandag controle gehad en alles was goed.. Liefs Yvette
Meiden gefeliciteerd met jullie jongens en nu shoppen geblazen he Basmalah..gefeli met je 18 weekjes meis nog 2 en we zitten alweer op de helft...gaat toch best wel snel he
Hier ook een voorliggende placenta... Ik voel de baby al wel.. Maar daarvoor moet ik eerst plat op mijn rug liggen en dan de zijkant van mijn baarmoeder duwen zeg maar en even vasthouden. Dan geeft hij of een trap tegen mijn handen aan (de zijkant) of aan de bovenkant zoals vanmorgen. Gewoon voel ik hem niet, als ik zit ofzo, hoewel hij enorm veeeel trapt.. Dus hij zal gewoon tegen de placenta aan trappen denk ik.
@pixie: ik twijfel ook nog een beetje.. een badbevallig lijkt me ook wel wat.. maar heb niet zo heel veel zin om een paar uur in zon badje te zitten bibberen . Maar misschien heb ik er dan een verkeerde voorstelling bij? @Debsje: Melkgeur.. nee ken ik ook niet.. lek je niet ongemerkt wat melk misschien? Ik knijp trouwens elke avond een beetje maar er komt nooit melk uit wil het wel eens meemaken haha en ik was het alweer vergeten maar inderdaad vandaag 18 weken! Yippieeee! jij ook gefeliciteerd meid! zit al helemaal met die 20 weken in mijn hoofd. Leef daar nu echt ontzettend naartoe. @nieuwe jongensmoeders: gefeliciteerd meiden! Lekker shoppen nu haha. Wie weet mag ik morgen de stand gelijk trekken of me bij jullie voegen @Smiley: Leuke buikband! Ik wilde ook zoiets gaan bestellen maar ik weet nog niet zeker of ik veel buikbanden zal gaan dragen dus ik wacht nog even met bestellen. @alle eerste keer moeders: Weten jullie al wat jullie gaan doen met kraamzorg? Hoe vaak en wanneer ze moeten komen? ik twijfel wat goed / handig zal zijn.. ook ivm mijn man zijn verlof (wat hij binnenkort ook door zal moeten geven want het is toch een drukke vakantieperiode)
de echoscopiste had vorige keer gezegd dat mijn placenta aan de achterkant ligt maar desondanks voel ik de kleine nog niet zo heel erg veel.. ga het morgen wel even navragen...
Zowel op de echo's en tijdens het hartje luisteren was iedereen verbaasd hoe hard hij/zij schopt hier binnen! Ik voel het ook wel, hij schopt met heeel veel kracht, alleen echt altijd tegen de placenta aan. Een baby kan toch ook naar achteren schoppen? Of is dat gek?
Nou dames, Pff wat veel geschreven haha in 1 avondje! Hier slaap ik ook al daaaagen slecht.. Maar misschien komt het omdat mijn mannetje een week weg is geweest. Vanavond komt hij weer terug . Dus misschien ga ik nu weer beter slapen. Heb wel veeel last van mijn rug snachts de laatste week. Echt niet normaal meer! Nog 7 dagen tot de pretecho... pffff...