@Smiley en Tinkerbell, ik voel de kleine al wel hoor! Aan de zijkant voel ik het echt duwen en aan de voorkant van mijn buik voel ik het kriebelen. Ook voel ik de kleine wel eens draaien. Voor al deze bewegingen moet ik wel rustig zitten/liggen of staan. Ik hoop gewoon dat ik straks ook van die hele duidelijke schoppen ga voelen en het kindje naar mijn hand voel zwemmen (dat is wat die andere vrouwen moeilijker vonden om te herkennen met een voorliggende placenta). @Basmalah, weet niet hoe ik het straks ga doen met kraamzorg, ik kies gewoon voor het meest uitgebreide en mocht dat teveel zijn, dan kan je altijd nog vragen of ze wat minder willen komen. @Yvetje, er zijn inderdaad een aantal meiden die het niet willen weten. Zelf vondt ik het juist fijn om te weten, heb namelijk het gevoel dat dit de band versterkt met het kindje in je buik, maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening. Kan me ook goed voorstellen dat je je lekker wilt laten verrassen xx Anna
goede morgen dames. we krijgen vandaag een nichtje erbij ben gebeld dat schoonzus zijn vliezen zijn gebroken wohooo.. 1 dag na uitgerekende datum. ik heb maar gelijk vrij genomen, ja ik kan echt niet werken op zulke dagen hoor.. ook al doe je niks maar wachten.. gefeliciteerd meiden met jongetjes en gefeliciteerd meiden met meisjes (even geen namen erbij sorry)
Een baby kan inderdaad alle kanten opschoppen, maar in je buik zitten zenuwen die reageren op bepaalde prikkels, vandaar dat je het alleen aan de voorkant voelt, want daar zitten die zenuwen. Anders zou je ook precies voelen hoe die drol zich door je darmstelsel baant :-s Niet echt lekker verhaal, maar geeft wel een beeld van wat ik bedoel xx Anna
SPANNEND Pixie! Dat kan nog wel een paar uurtjes duren hoor Hoop dat je snel je nichtje mag bewonderen xx Anna
Jiiiihaaa! M'n vriend (euh... MAN! ) heeft net de baby gevoeld! Ben zo blij! Nu weet ik ook zeker dat ik het me niet verbeeldde wat ik allemaal voelde hierbinnen. Sorry, beetje ego, heb ook geen tijd om terug te lezen maar wilde dit even delen...
@Tinkerbell, nu kan je niet voelen dat ze naar achter schoppen, misschien later in de zwangerschap dat als ze zo groot zijn en hard kunnen schoppen dat ze je rug raken dat je het wel voelt, maar heb daar nog niet eerder van gehoord. @Marb, hallo getrouwde vrouw! Wat gaaf voor je MAN en natuurlijk ook voor jou dat je de kleine al voelt xx Anna
Yvetje: Wij willen ons ook laten verrassen bij de geboorte hoor! Maar moet toegeven dat ik wel erg nieuwsgierig wordt als ik dit hier allemaal lees.... Ik zie nu trouwens pas dat we even ver zijn. Jij bent dus ook 20 Juni uitgerekend?
Even een foto ubdate: Ben zo trots op mijn buikie! Wat vinden jullie? Dit was gisteren, 15 weken en 3 dagen
@marb: leuk hoor dat je man het nu ook gevoeld heeft. Geniet er saampjes lekker van @tinkerbell: aardig buikje hoor. Zeker een buik om trots op te zijn
Meiden met de jongens, gefeliciteerd ! Lekker shoppen nu Tinkerbell, mooie buik hoor. Echt een zwanger buikje
whaaaaaaaaa Pix... gaaf joh. Al helemaal gewend aan het idee dat je een MEISJE krijgt? GEFELICITEERD MEID
Hi meiden, hier ff een berichtje van mij pfff ik ben nog steeds aan het bijlezen maar ondertussen loop ik weer steeds meer achter Maar ik doe mijn best Ik voel trouwens nog steeds niks ik moet dalijk in vergadering dus ik hoop vanmiddag weer terug te zijn Liefs Inger
zo, 16 pagina's bijgelezen... en veel roze en blauw nieuws! Gefeliciteerd meiden! Stand is nu gelijk... 9 meisjes, 9 jongens... Meris, succes met je echo vandaag.
Wat kletsen jullie veel hou het niet meer bij heb alles gelezen maar vergeet het weer meteen zwangerschapsdementie haha @ Tinkerbel mooie buik, hier nog weinig te zien en dat voor een tweede zwangerschap dacht dat buik bij een tweede sneller zou groeien