Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    2,234
    0
    36
    Hoi allemaal,

Wat hebben jullie al veel gekletst zeg! Ik leer al heel wat bij over die zwangerschap als ik hier eens rondkijk. Maar nu toch maar eens meeschrijven, als dat mag tenminste!

Ik word ook een juni mama, of net niet, want mijn uitgerekende datum is 1 juni.

Groetjes Snieke

2. McGyver

McGyver Niet meer actief

welkom hier
    en gefeliciteerd met je zwangerschap!

3. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    2,234
    0
    36
    Oh en nog een vraagje, hoe maken jullie zo'n leuk tijdbalkje voor de baby? Bedankt!

4. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    links boven staat: Zwanger Banners...
    daar kun je op klikken en dan kun je er eentje maken en die zet je dan in je profiel

welkom trouwens en natuurlijk GEFELICITEERD

5. McGyver

McGyver Niet meer actief

zie links in het menu staan: zwanger banners,
    die moet je dan in je profiel kopieren

6. Natja

Natja VIP lid

Jan 24, 2008
    6,065
    30
    48
    Lelystad
    Welkom Snieke, uitleg over de banner heb je al gehad zie ik.
    Groetjes, Natasja

7. Niet meer actief

Snieke, welkom en natuurlijk nog gefeliciteerd!

Debsje, ik weet niet wat het is.. Heb wel gehoord dat bekkenpijn in het begin als startpijn begint, dus na dat je eenmaal goed loopt het weg trekt, maar dat was bij mij nooit het geval.
    Als ik pijn heb, dan gaat het de rest van de dag niet meer weg helaas :(

8. Niet meer actief

Gefeliciteerd met je 18 weken :)

9. Natja

Natja VIP lid

Jan 24, 2008
    6,065
    30
    48
    Lelystad
    Dank je!
    Natasja

10. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    @ Mac. Ja geen idee eigenlijk.Echt stom .. hoofdpijn is zo vervelend en het is het enige wat helpt. Ik denk dat de dokter er ook niet zoveel aan kan doen. Ik ga maar eens proberen te stoppen met die antibraakpillen, dan maar overgeven ipv hoofdpijn.

Straks lekker uit eten met mijn beste vriend, manlief is werken.

11. Natja

Natja VIP lid

Jan 24, 2008
    6,065
    30
    48
    Lelystad
    Bij het tijdschrift Kinderen krijg je voor 25 euro een philips avent babyfoon t.w.v. 149 euro. Ik ben de babyfoon even aan het googelen.
    Natasja

12. Nathalie47

Nathalie47 Actief lid

Dec 7, 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Belgie - Oost-Vlaanderen
    Welke pillen neem je? Postafene? Of emefasane of zoiets?
    Ik heb een paar weken postafene moeten nemen omdat ik anders mijn werk niet kon doen en ik had daar ook wel wat bijwerkingen van :( .
    Zwaarste misselijkheid zou nu toch al wat beter moeten zijn he :rolleyes: , hier is het maar een paar keertjes per dag dat ik noge en keer een vlaag heb van 'bweiks ik wordt niet goed', maar het is meestal even snel weg of het gekomen is.
    Wel een beetje opletten met medicatie he ;) , paracetamol mag je nemen, neem desnoods 1gr per inname ( wel max 3gr per dag), beter zo dan iets nemen dat eigenlijk niet mag.

13. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    2,234
    0
    36
    Rianne,
    echt wel vervelend dat je nog zo'n last van de misselijkheid hebt. Ik heb het ook nog steeds maar gebruik er geen pillen voor.

Zijn jullie trouwens al veel gewicht bijgekomen? Ik nog niks en ik vraag me af of dat wel goed is

14. Niet meer actief

Hier wel 4 weken korter maar ook nog niks aangekomen.. Zelfs 5 kilo afgevallen.

Een vriendin van mij kwam pas metbijna 25 weken voor het eerst aan.
    Haar vk zei dat het geen kwaad kon, omdat het kindje wel pakt wat hij ndig heeft..

15. Nathalie47

Nathalie47 Actief lid

Dec 7, 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Belgie - Oost-Vlaanderen
    Hier zit ik nog op -1.5kg ;) , baby neemt wat hij/zij nodig heeft hoor, enneuh zelf heb ik wel wat reserve :)

Nieuwsflash :) , ik heb net mijn eerste shoppartij erop zitten ;) . Score : 2 tshirt, 1 romper, 1 semi warm vestje, 1 paar kousjes. Waarvan drie dingen in ROZE :) :)

16. heide

heide Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Leuk! Heb niet eerder gemerkt dat we even ver zijn..
    Vanaf vanmorgen voel ik hem/haar duidelijk! Zijn inderdaad plopjes en wat bewegingen die ik voel, erg leuk!
    Wij hebben 6 februari de 20 weken echo! Spannend he!
    Is het voor jullie ook het eerste kindje?
    Zie trouwens dat we even oud zijn en allebei uit limburg komen haha..

17. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    @ Nathalie, ja die emefasane slik ik. Die helpen wel goed bij mij. Mijn moeder heeft de hele zwangerschap van mij misselijkheid gehad. Die lag zelfs over te geven vlak voor de bevalling, ben bang dat ik dat ook krijg !
    Heb het vandaag zonder pil gedaan en hppfdpijn is bijna weg nu.

@ Snieke: ja het is ook echt vervelend! Kan zo echt niet genieten, dan weer hoofdpijn, dan weer misselijk haha. Ik ben ong. al 4 kilo aangekomen ! whaha, maar ik merk het niet aan mijn benen, billen etc. Alleen mijn buik en borsten.

Nou ik ga weg, lekker uit eten ! Fijne avond nog.

18. Niet meer actief

oh ik wil het kindje ook de hele dag voelen!
    Ik voel nu alleen als ik tegen de baarmoeder aan druk.. aan de zijkant..
    Dan schopt hij tegen mijn handen aan of tegen de bovenkant en dan voel ik de plop hahah

19. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    de laatstekeer dat ik me gewogen heb was ik 8 kilo afgevallen...maar dat was net na de buikgriep...dus dat zal nu wel meevallen...zal morgen ofzo eens wegen

En dan ook eindelijk eens een buikfoto maken! Dat heb ik nog helemaal niet gedaan!

Lekker hoor Marloes...morgen 20 weken...de helft al gehad! Nog anderhalve week en dan is het hier ook zo ver! Ben erg benieuwd of het een jongen of een meisje is!

Ik heb vandaag bij Prenatal online een voedingskussen besteld...hoop echt dat ik daar lekkerder door slaap! Merk echt dat ik er last van krijg...zal ook wel door de kou en mn reuma komen...maar zo'n kussen lijkt me best een oplossing!

Ben vandaag 5x ( :confused: ) bijna uitgegleden...ga ook echt de deur niet meer uit...ben normaal niet zo'n aansteller...ik ben nogal onhandig dus ja...met vallen leer je leven heh ;) Maar nu vind ik het wel link hoor! dus helaas voor de hond gaat ze pas laat weer uit...als mn vriendje uit zn werk is!

Ik hoop dat je hoofdpijn minder wordt nu Rianne! en dat je misselijkheid ook mee valt! Lijkt me echt vreselijk! Moeilijk om te kiezen wat je liever zou willen.. :(

20. Meris

Meris Fanatiek lid

Jun 14, 2008
    3,355
    1
    0
    Jaaaaaaaaah onze baby is helemaal gezond, woehoeeeeeee!
    Wat was ik zenuwachtig zeg, brrrrrr... Ik heb een paar foto's meegekregen en nog meer foto's op cd. Helaas kon ze geen bewegende beelden meegeven. Goede reden om nog een keer voor een pretecho te gaan dacht ik zo.

Ik heb trouwens mijn placenta aan de achterkant. De vorige keer zat er steeds iets voor, dat was dus een vleesboompje, maar hij is mini. De kleine was wel hyper zeg, vast door al dat gestress door moeders haha.

Vanavond ga ik voor de eerste keer met een vriendin zwangerschapszwemmen. We zijn allebei nogal nuchter aangelegd, volgens mij komen we niet meer bij van het lachen tussen al die dikke buiken haha.

Fijne avond allemaal x

Share This Page