Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. joanita

joanita Fanatiek lid

Oct 7, 2008
    2,027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    zo dames hier oojk weer aanwezig die rotkachel hier werkt maar half het is hier echt maar 15 graden, dus niet egt warm er is geen vat op te trekken op dat ding
    maar wel kei vervelend ach ja je went er een beetje aan zg maar \
    verder weinig plannen bij vriedin geweest voor kleertjes ga een heel groot deel van haar overnemen voor weinig geld dus dat schilt ons weer in de portomonee,
    verder lekker bank hangen vanavond denk ik
    weer erg last van me bekken dus maar beetje afwisseling van houding vanavond
    liefs joanita

2. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    joehoe heb een afspraak voor geslachtsbepaling. Volgende week zaterdag is het zover :D:D Spannend!

3. Niet meer actief

Dames,

Ik heb al een tijd jeuk aan mijn rug maar sinds vandaag/gisteren is hij helemaal rood!
    Wat kan dat zijn?

4. heide

heide Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Meris gelukkig goed nieuws! Blijft toch spannend he!

Zijn er trouwens meer meiden die last hebben van een bloedneus?
    Heb er zelf al een aantal dagen last van, erg vevelend!
    Zeker 3 maal daags ben ik 10 minuten zoet met mijn neus :(
    Iemand een goede tip?

5. girafje

girafje Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    2,136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Inger: hier nog iemand die nog niets voelt hoor! We zijn gelukkig niet de enige.

@ jongen/meiden mama’s: gefeliciteerd! Ik begin ook wel te twijfelen of ik stiekem toch wil weten. Manlief wil het niet weten, dus dan zal ik er al per ongeluk met de 20 weken echo achter moeten komen

@ kraamzorg: manlief neemt de eerste weken zijn vakantie op. Vind dat zelf erg prettig, want hij heeft nog niets met baby’s en is niet erg iemand die het op zoekt.
    Nu kan de kraamhulp hem mooi geruststellen en dingen uitleggen.

@ hoofdpijn: ’t is bij mij vaak meer een duf gevoel. Komt denk ik van de vermoeidheid. Zal het volgende week ff vragen aan de vk.

@ mezelf: Vandaag zwangere collega weer gezien en zij heeft al echt een buikje. Zelf nog nauwelijks een buikje. Ben wel al behoorlijk aangekomen en vraag me erg af waar het allemaal zit, zie het zelf nauwelijks. Kan ook mijn eigen kleren nog aan zonder problemen. Zal morgen ff een foto maken. Heb (geloof ik) ook nog een foto van 13 weken, zal die er ook bij zetten.
    Vandaag gewerkt voor zieke collega en morgen lekker vrij. Merk nu al dat vier dagen toch pittig is, komt nu misschien ook nog doordat het net vakantie is geweest en ik weer in mijn ritme moet komen.

Liefs girafje

6. McGyver

McGyver Niet meer actief

vreselijk he die jeuk!
    hier ook!
    wat die roodheid kan zijn?
    uitslag? of door het krabben,
    anders ff langs de huisarts gaan.

7. Niet meer actief

Geen uitslag tenminste er zitten geen bultjes enzo op..
    En ik krab niet.. hoe moeilijk ook.

8. McGyver

McGyver Niet meer actief

gebruik je misschien sinds een paar dagen andere olie? creme? of zalf?
    misschien een allergische reactie erop?

9. Niet meer actief

nope ook niet... Ook geen aparte kleding ofzo gedragen waar mijn huid op kan reageren..
    Ik draag vooral t-shirts en een vest eroverheen..

10. McGyver

McGyver Niet meer actief

misschien ff langs huisarts ff laten zien, en misschien krijg je wel zalfje mee, zal vast onschuldig zijn hoor, maar wel vervelend!

11. Niet meer actief

Ja inderdaad.. Zou het al zwangerschapsjeuk kunnen zijn? :( :(

12. McGyver

McGyver Niet meer actief

zeker, daar heb ik al weken last van, jeuk door de zwangerschap!
    op mn rug en benen!

13. Niet meer actief

Oh is die jeuk al zwangerschapsjeuk? Ik dacht dat nestelroos zwangerschapsjeuk was tijdens de zwangerschap wat genoemd wordt..

Snap jij die zin nog? :( ik niet maar ja..

14. McGyver

McGyver Niet meer actief

haha nee snap je zin niet, maar door je hormonen van de zwangerschap kun je jeuk krijgen, lijkt mij dus simpel gezegd zwangerschapsjeuk..... of niet?

15. Niet meer actief

volgens mij wordt er pas over zwangerschapsjeuk gepraat als je nestelroos krijgt tijdens de zwangerschap..

Dat is wat ik gehoord heb... :(

16. McGyver

McGyver Niet meer actief

maar "echte zwangerschapsjeuk, gaat gepaard met veel roodheid en galbulten enzo, google maar is...

17. McGyver

McGyver Niet meer actief

tja ach.... ik weet dat ik last heb van jeuk die ik voor mn zwangerschap niet had, en dus door mn zwangerschap komt, of je dat nu zwangerschapsjeuk noemt of niet.... mn jeuk wordt er niet anders van....
    dus tja.....
    maar wel erg vervelend.
    laat je weten als je evt bij huisarts bent geweest ervoor?

18. Niet meer actief

Ja vervelend is het zeker.. Ik laat mijn vriend vanavond even smere.. als dat helpt dan mag hij dat elke dag doen haha.. Als dat niet helpt ga ik naar de huisarts

19. Niet meer actief

Mac, viooltjes thee drinken helpt tegen de jeuk veroorzaakt door zwangerschap!

20. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

hey meiden!

jeetje wat is er weer veel geschreven!
    ik ben vandaag bij de bedrijfats geweest en hij eist dat ik tot het einde van de zwangerschap thuis in de zw blijf.

ene kant heel fijn maar de andere kant baal ik er ook wel van hoor!
    maarja liever het zekere voor het onzekere en hij wil gewoon niet dat ik weer een ernstige bloeding krijg en hij vind dat ik voor de veiligheid van mij en mijn kindje moet kiezen en eind maart pas weer contact!

ik las trouwens dat er meer meiden zijn met bekkenklachten....
    nou hier ook hoor! en ik was er al bang voor ... met Lindsey heb ik met krukken gelopen en anderhalf jaar revalidatie gehad omdat ik gewoon niet meer kon lopen en nu begint het weer...... en ik had het er vorige week nog over met een vriendin dat het zo onwijs goed ging..... en nu pfff vandaag iets te veel gedaan en ik kan wel janken van de pijn .. moest de trap oplopen om me meissie naar bedje te brengen ... heb geloof zowat 5 min over de trap gedaan :S

en er was iemand die vroeg of een warm bad verlichting bracht! en ja! dat wel alleen.... het is een hel om er vervolgens weer uit te komen. dus ik wil wel adviseren ga niet in bad als je alleen thuis bent. want ik kom er echt niet meer uit als ik een slechte bekkendag heb ;)

wat wel onwijs goed is is zwemmen want zo worden die spieren sterker en misschien een rare maar die heb ik van mijn fysio en dat is een paar keer per dag een spiertje van onder aantrekken en dan weer ontspannen...en die is ook meteen tegen incontinentie verlies of het volgende:

ga met je benen ietsje uit elkaar staan en dan met je heupen zeg maar zachtjes heen en weer bewegen dus van links naar rechts een soort wiegen zeg maar....

en over het aankomen ik ben nog totaal niks aangekomen in deze zwangerschap! nu 9 kilo afgevallen en er komt niks bij en gaat ook niks af! misschien dalijk wel weer een paar kilo erbij maar ach we zien wel :D
    aan me buikkie te zien groeit alles goed hahaha

en over de jeuk! ik gebruik calendulanemulsie is echt super spul!
    heb ook jeuk op me rug en me buik door de striae echt drama maar dat is heerlijk het verkoeld en geen last meer van jeuk :D

ik heb trouwens ook niet echt last van bloedneuzen hoor heide wel met snuiten maar niet zodat het eruit loopt.

ben vandaag met me meisje wezen schaatsen althans zij schaatsen en ik niet hoor hahahahaha
    kijk dit is ze de trotse dame !

helemaal trots dat ze op haar schaatsjes stond :D
    was trouwens de eerst keer :D
    zo leuk :D

maar goed ik gaat ff stoppen even lekker warme chocomelk maken :D

doeidoei

Share This Page