ik zou het ook 's ochtends doen, als je gedoucht hebt! dan heb je je namelijk met douchegel of iets gewassen en is je huid weer droger. ik smeer me na het douchen altijd in met zwitsal baby olie, of de puur mama zwitsal cremes. de olie helpt het beste! en evt 2 maal per dag douchen, als ik nu douche sla ik soms douchegel of zeep een dagje over, om extra uitdroging te voorkomen! werkt ook wel. of net als babytjes om de dag te douchen/badderen. is ook niet voor niets... is maar een tip, die mij helpt
@gabester, jeetje das een lange tijd thuis zitten, maar ja je kleine gaat voor he! wat vinden ze er op je werk van? vervelend hoor, sterkte, en wat vervelend dat je weer last van je bekken krijgt. lekker rustig aan doen he! leuk hoor lekker geschaatst met je kleine meid. heerlijk he dit weer! zo bijzonder dat het hier ook nog steeds super wit is! xxx
Om de dag douchen is niks voor mij haha. En na het douchen ben ik meestal alleen.. En het zit dus net op mijn rug waar ik niet bij kan!
Gabester, wat naar dat je nu al de hele tijd thuis zit.. Maar ja, aan de andere kant zal je je best redden met je kleine meid! Leuke foto dat schaatsen! En gelukkig zijn mijn bekken problemen nog niet zo erg!
ik krijg toch steeds meer het vermoeden dan ik onze kleine voel..... Voel steeds vaker soort plopjes in mn onderbuik. Dacht steeds dat het mn darmen waren, maar het is nu wel erg vaak... Maar ach kan tochook nog mn darmen zijn hoor. WEet gewoon niet wat ik moet voelen. Ga zo weer even een foto maken en plaatsen van mn buikje, vandaag 16 weken jippie!
ja het is idd wel heel lang thuis zitten nog.. had h ook niet verwacht want ik gaf aan dat ik wel weer iets wilde proberen... maar dat mocht niet hij wilde gewoon echt totaal geen risico nemen! ene kant wel fijn want zo kan ik nog even lekker veel tijd met lindsey doorbrengen. en ik kan meteen rustig aandoen voor me bekken .... ik hoop alleen wel dat het niet zo erg gaat worden als met lindsey toen... maar ja de tijd zal het leren
Meris, super dat de echo gezond is en jullie een kleine gezonde verrassing zullen gaan krijgen in juni
Agenda voor morgen Marloes, 20 weken echo Basmalah, geslachtsbepaling Mac, pretecho met geslachtsbepaling
mn buikfoto's van week 15 en 16 staan in mn album hoor Zie niet heel veel verschil.... in het echt wel hahaha. Mensen gaan het nu gewoon ook aan me vragen. Gister op mn opleiding (had ze 4 weken niet gezien en wisten ook van niets) vroegen veel meiden heel voorzichtig: ben je zwanger? haha vond het zo leuk! Kindje uit mn klas zei gister: uh juf..... ik zie dat uw buikje al best wel groeit. Vond het zo schattig. Moest hard lachen.
@meris super dat je echo goed was @meiden met echos morgen.. spannend 3 meldingen morgen dus @me.. zucht. nog geen nichtje. schiet niet op. de weeen van mijn schoonzus zet niet door.
Wat een mooie buikjes weer dames! Tinkerbell je ziet het al echt duidelijk en bij jou ook Jolan @Inger, succes met bijlezen...het zijn nogal wat pagina's @Stephanie, fijn dat je toch even naar je kindje mocht kijken, beter dan helemaal geen echo Alleen een fotootje had er toch wel afgekund, zou het volgende keer vragen bij de VK, misschien mag je dan nog wel een keertje @dames die twijfelen om thuis of in ziekenhuis te bevallen: kies een goed ziekenhuis en reserveer gewoon een ruimte, tegen die tijd kan je, zoals Wilma ook al schreef, op het laatste moment nog beslissen. Het fijne is dan wel dat je een ruimte hebt geregeld in je favo ziekenhuis @mam85, dat is al snel 4 feb, kan me voorstellen dat het even een grote stap is. @Mac, heel veel plezier morgen bij de pret-echo! @Snieke83, welkom en natuurlijk gefeliciteerd! @Sarah, wel voorzichtig doen hoor! Een brokkenpiloot zijn is nu niet zo handig met die ijstijd Gewoon mannetje lief aankijken en vragen of hij de boodschapjes etc wil doen @Meris, super dat je een goede 20 wkn echo had! Ben wel benieuwd hoe je het zwangerschapzwemmen hebt ervaren. @Jolan, spannend...nog wel even geduld hebben, maar dan krijg je weer je wondertje te zien! (p.s. eet ff wat chocola van tevoren, want dan beweegt ie wat meer ) @Gabester, wel balen dat je nu al thuis zit, maar wel heerlijk om nog even samen met je dochter te genieten! @Marloes, veel plezier met de 20 wkn echo morgen en benieuwd of het een broertje of zusje wordt voor Sam @Basmalah, jongen, meisje, jongen, meisje...het is ook zo moeilijk of allemaal leuke kleertjes waar je naartoe getrokken wordt of een jongetje voor de afwisseling in de familie (met alleen maar meisjes)...pffff...nog even geduld hebben en je weet het @Pixie, dat is wel balen voor je schoonzus en natuurlijk voor jou als aanstaande tante Neem je morgen weer een dagje vrij of ga je toch werken? xx Anna
morgen heb ik toch vrij dus das een makkie. is wel goed eigenlijk dat ik vrij nam. intens banden pijnen vandaag trouwens.. nieuwe meiden.. heb je nog niet welkom geheten en gefeliciteerd... dus WELKOM EN GEFELICITEERD we hebben een lijst: zie mijn onderschrift.