Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Ik vind het streepje er wel duidelijker uitzien.

2. Kejay

Kejay Niet meer actief

Ik vind het ook een behoorlijk donker streepje hoor!

Hier gaat alles rustig. Ben weer lekker vrij en denk dat ik zo maar even mijn bedje induik voor een middag dutje.
    Heb minder last van buikkrampen gelukkig. Moet wel zeggen dat mijn reukvermogen beter word... Als ik die bus van MVM opendoe, BLEGH.......
    :rolleyes:

3. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ JedidJah: nou zeg... wel een beetje flauw van je man om dat zo te zeggen. Hij kan toch wel een beetje begrip tonen waarom je t verteld hebt en ook dat je dit nu NIET wilt horen?
    Maar kan me heel erg goed voorstellen dat je je daar rot over voelt, dat zou ik ook hebben :(

@ makey: ik vind je test heel erg duidelijk hoor! Superpositief!

4. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Maar het kan ook zomaar zijn dat je gewoon nog niet veel HCG aanmaakt meid. Niet teveel twijfelen hoor.

Met mams even een stijdplan opgezet om de bv weer goed op gang te krijgen. Jammer dat ze dat bij het cb niet doen. Maar ja. Voel me weer wat beter nu. Heb ook het idee dat ik me nu ff goed op Hannah moet richten. Dus miss ben ik er wat minder vaak.

Maar als ik er eind deze week nog niet ongi ben doe ik wéér een test en dan laat ik het ff weten.

5. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Ik vond trouwens net ook mijn koud/warm compressen voor je borsten. Ze zijn van Nuby. Ik had ze gekocht bij baby-dump, maar weet niet waar ze ze nog meer verkopen. Ze zijn heerlijk bij stuwing of om de bv op gang te brengen.

6. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

ik vind hem ook heel duidelijk hoor! Probeer je niet te veel zorgen maken.
    Liefs Inger

7. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    hier vanochtend ook weer een test gedaan. ik kan het niet geloven.. heb af en toe nog flinke steken.. of krampen (maar 9 vd 10 x moet ik dan naar de wc voor een grote boodschap hahah)
    de test stond toch duidelijk weer op zwanger!

ik ga zo de vk eens bellen voor een afpraak .. dan kan ik daar naar toe leven..

jedidjah: kan me het helemaal voorstellen. het is toch groot nieuws. ik hoop dat je vriend je snel begrijpt..

8. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    Volgens mij kijk je naar de verkeerde lijn ;)
    Die controlelijn is namelijk een stuk lichter dan de Testlijn en het gaat juist om die testlijn!
    Die is super positief, nog positiever dan de controlelijn :)

Zelf voel ik ook helemaal niets, alleen sinds zaterdag ineens erg moe elke dag en moet echt even tukkie doen tussendoor. Verder voel ik me helemaal prima (was ik ook heeeeeel erg onzeker over).
    dus: Don't worry!

Liefs Anna

9. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    maandag 27 oktober om 10.00 uur...

10. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    ik heb 23oktober een echo (deze stond al) pas dan geloof ik het pas echt.

ik zal het proberen me niet teveel zorgen te maken maar t lukt niet erg

anna 83
    nou wat stom zeg idd! :oops: :oops: hij is zelfs dikker als de controlelijn
    Ik keek naar d eandere(en ik ben nog wel een preffesionele :) tester)

11. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Je bent gewoon gewend om naar het lichtste lijntje te kijken, lijkt me logisch ;)

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe een 'streepjes-test' er nu bij mij zou uitzien... :oops: Misschien doet de huisarts er morgen 1!

12. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    nou ik vind hem wel behoorlijk van af knallen hoor.. denk toch echt niet dat ie donkerder word dan dat.

13. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    makey je sta nog niet op de lijst. wil je even je gegevens doorgeven zodat ik ze kan toevoegen?

mam85 en makey jullie datums staan er wel in voor afspraken

14. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    pixie: had je de rest van mijn gegevens al?

23 jaar, ziekenhuis bevalling , flesvoeding

(dit hoe ik er nou over denk)

15. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    toegevoegd

16. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Hebben jullie ook af en toe last van "ongesteldheids achtige krampen"? Ik voel af en toe zo'n zeurderig gevoel bij mijn stuitje..

17. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Sylvia: ja! Daar heb ik veel last van. Nu wel minder dan t weekend, maar nog wel af en toe...

18. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    hier ook hoor. en maakt me vreselijk onzeker.

19. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Oké, hier komt even een vraag die misschien beter in het domme vragen topic past ;)
    Als je met 8 weken een intake bij de vk hebt en ze maken nog geen echo, wanneer doen ze dat dan? Ik wil zo graag zien/horen dat alles goed gaat daarbinnen. Het lijkt me niet dat je dan tot 20 weken moet wachten wel?

20. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hallo allemaal! wat een gezellig geklets hier zeg!
    heb voor morgen een afspraak staan bij de dokter, maar eigenlijk hoeft dat helemaal niet meer zei de assistente. je mag meteen naar de vk bellen... aangezien ik nog een vraag heb over medicatie voor migraine, ga ik toch maar gewoon. ik denk alleen niet dat de huisarts ook een test doet... we zullen zien! vandaag aan een collega verteld, kon t niet laten! vind mijn mannetje niet leuk denk ik...
    groetjes Ellen

Deel Deze Pagina