Hier ook last hoor van de jeuk...pfff...kan er niet bij op mijn rug Ga maar aan me ventje vragen of hij me rug straks lekker wil insmeren. ...ik wou dat het al zomer was Het kan me niet snel genoeg gaan...wilde eerst snel de 12 wkn voorbij zijn...toen wilde ik snel de eerste schopjes voelen...nu wil ik snel een "echte" grote zwangere buik hebben...straks na de 20 wkn echo wil ik zo snel mogelijk weten hoe onze zoon er in het echt uitziet...herkenbaar? Aan de andere kant, ik voel me top, dus het kan me niet lang genoeg duren dat ik zwanger ben en heerlijk die kleine voel bewegen. En dat ik wil dat het snel zomer wordt, heeft nu nog het meest te maken met het feit dat het dan eindelijk lekker warm is Moest het even kwijt, sorry xx Anna
Komt toch niet omdat je je te druk maakt om je aanstaande nichtje toch? Anders neem je ff een lekker warm bad of douche! Wel fijn dat je morgen toch al vrij was (misschien wel voorbestemd geweest ). xx Anna
weet niet hoe het komt... maar goed.. ik heb in ieder geval erg last en paracetemol helpt niet ... ik ga mentalist kijken ik ook ..met kleine meid in mijn armen ...
Ja, t mondje is helemaal open. Best knap, mij lukt het niet zover haha. Waarschijnlijk kijk je gewoon door die dunne huid van de wang heen waardoor het zo lijkt.. Heb ik net bedacht hoor .
Wat een mooie foto's Meris! haha ook die Pacman En ik herken helemaal wat je zegt Anna! Ik had het zelfs zo erg dat het me niets kon schelen dat het oud en nieuw zou zijn...maar 2 januari (pretecho) vond ik wel belangrijk! Had er gewoon geen erg in dat oud en nieuw er tussenzat! Nu over anderhalve week 20w echo en bezoekje aan de vk...en dan leven we weer verder naar de tweede pretecho! Ben ook zo vreselijk benieuwd hoe mn ventje er "in het echt" uitziet! Alle meiden die morgen voor een echo gaan: Heel erg veel succes en plezier!
Marloes, Basmalah en Mac spannende dag vandaag! Succes! We horen het wel. Hebben jullie nog een voorgevoel van wat het zal zijn? Hoe laat moeten jullie? Las e.e.a over jeuk. Hier ook enorm veel jeuk maar dan vooral op mn buik en benen en wat minder op mn rug. Zoals mac als zei ik smeer het elke dag in met olie en dat helpt wel en dan idd. na het douchen of bad. @Meris wat fijn dat je echo goed was, mooie fotos hoor. @ Anna heb ook info aangevraagd bij Careyns voor zw. begeleiding. Welke cursus ga jij doen? Fijne dag allemaal!
Goeimorgen! Bas, Marloes en Mac...spannende dag voor jullie allemaal vandaag...nou ik hoop dat jullie met goed en erg leuk nieuws terug komen hier Bas, ben heeeel benieuwd of je voorgevoel idd ook klopt Heel veel plezier meiden!
Marloes, Basmalah & Mac: spannend hoor! Heel veel succes. Wij wachten jullie met goede nieuws af @meris: mooie echo's Hier voor de rest alles in orde. Ik heb eindelijk een beetje kunnen slapen. Meiske was niet zo druk als dagen ervoor. Toen ik vanochtend wakker werd toen begon ze pas druk te doen.
Al dames die op de helft zitten wat gaat dat toch snel zeg. Wat jeuk betreft hier heel erg aan de benen heb er me de wondjes al aan gekrapt
Hi meiden, ik ben geloof ik redelijk bijgelezen amai dat waren veel pagina's maar wel met vooral goed nieuws! Meiden die het geslacht weten, gefeliciteerd! Leuk om te weten hoor! Wij hopen het woendag te zien Ik las iets over bloedneuzen, dat heb ik ook continue (al weken trouwens) soms loopt er gewoon bloed uit me neus en veder heb ik ook echt gevoelig tandvlees. Als ik flos is het helemaal niet normaal, maar ja als dat alles is Het kamertje en de wagen zijn besteld maar nu twijfel ik nog over de aerosleep (hoe schrijf je dat ) willen jullie dat? Veder houd mij heel erg bezig het aantal uren dat ik weer terug (in oktober ) ga werken. Ik maak me daar echt druk over, wat doen jullie allemaal? Ik wens jullie alvast een heerlijk weekend toe en tot schrijfs! Liefs Inger
pixie en nathalie gefeliciteerd beiden een meid! ik moet nog 19 dgen wachten haha. iedereen heel erg bedankt voor de felicitaties! ik heb net voor het eerst weer wat gegeten een droog beschuitje! het ging helemaal niet goed met me. ik bleef maar spugen en aan de diaree, ik was gewoon leeg er kwam niets meer uit! ik had op het laatst gewoon ipv diaree slijm en bloed(sorrie). ik heb de huisarts gebed en die heeft mijzetpillen gegeven gister, ik voel me nu tenminste opknappen. zo nu ga ik even vanaf pagina 812 bijlezen.
@wilma welkom hier en een fijne zwangerschap @basmalah ik heb dat ook die slijm soms lijken het wel klontjes (bah). wat raar dat ze dat op zo'n site zetten! ik ga lekker weer naar het ziekenhuis! @mama1987 ik wacht ook tot de 20 weken echo.
hallo meiden Inger : ik ga aerosleep matrasbeschermer en hoeslaken kopen voor de wiegje.. voor ledikantje ga ik dan gewoon doen. Ben wel 50 euro daaraan kwijt maar alles om te weten mijn kindje is veilig in de wiegje Ik werk nu al 24 uur en blijf dat werken. (als het mij gegund is) mijn schoonzus is nog niet bevallen. gisteren hele dag in ziekenhuis, maar weeen schoot niet op.. vanochtend heeft ze opwekkers gehad en nu is het afwachten.