Hoi meiden, Eindelijk even tijd gehad om een buik foto te maken en in mijn album te zetten. Heb er ook nog een van 13 weken gevonden. Zie wel wat verschil, maar nog erg weinig. Ben van mezelf al breed en zie nog weinig verschil, helemaal vergeleken met andere meiden die al echt een mooi buikje hebben.
Gefeliciteerd Marloes! En het is nu al een dwarsligger dus, dat wordt nog wat.. Heb je wel een paar foto's meegekregen? Ben wel heel benieuwd... En Girafje ik zie ze niet..
Gefeliciteerd marloes een gezonde knul erbij..leuk hoor Girafje ik zie ze ..je zie wel al goed verschil hoor
heb 3 of 4 hele onduidelijke foto's mee... mannetje lag met z'n neusje op z'n knieën... ja doe maar eens na... dan 1 beentje recht en 1 beentje gebogen... zal ze nog wel inscannen
Girafje ik zie een klein verschil.. Maar wacht maar over een paar weken, dan gaat het ineens vast heel hard! Die van mij lag op den duur ook al zo lenig te doen: 1 been gestrekt naar beneden en 1 been tegen het hoofd aan! Heeft hij/zij van haar mama, papa is het tegenovergestelde van lenig hihi.
Nee dit wordt niet door het ziekenhuis geregeld. Want ik ben zowel bij de gyn als vk in het ziekenhuis onder behandeling. Mijn gyn. vroeg namelijk of ik een vk geregeld had voor mijn kraambed. En ik dacht ook dat dit allemaal verder door hen geregeld werd, maar dat is dus niet zo. Maar ik heb onlangs met een vk gebeld en deze is dus ook geregeld.
zo hier weer trug van boodschappen doen, ff weer de was doen en dan koken, want we eten hier op tijd ivm met de echo straks xxx
oja de buikband die ik heb laten maken is binnen! hij is helemaal super en groene met zwarte letters: Gijsje helemaal super, doe hem straks aan als verrassing voor mn man die weet van niks. zal vanavond dan ook ff foto ervan maken! xxx
das wel vervelend dat duwen ja, maar je weet nu wel dat alles zover goed is en dat het een jongen is, wel leuk dat jullie voorgevoel goed was. ben benieuwd of mijn voorgevoel ook klopt.
Hoi, Waarschijnlijk gaan we vanavond zo laat mogelijk even helemaal plat, dan wordt er een backup gemaakt van de hele database. Zodra die gereed is komt de site weer online maar dan alleen read only, je kunt dan geen berichten meer plaatsen en/of privé berichten versturen. Wij gaan dan de zaterdag en de zondag aan de slag met de nieuwe website, zodra alles over is en de site gereed is wordt de nieuwe website geactiveerd. Er zullen vast nog wel dingetjes zijn die we over het hoofd hebben gezien straks dus als jullie die door zouden willen geven, heel graag! Lotte