bij een collega van mij hebben ze een echo gemaakt met 8,5 week. het hartje klopte al! volgens mij ligt het aan de vk wanneer ze een echo maken. tussen de 8 en 10 weken is toch normaal?
Oh, ik lees net dat ze ook wel eens eerder een termijnecho doen als je bv eerder een miskraam hebt gehad / je onder behandeling van een gynaecoloog bent of je een bloeding hebt gehad.
die eerste weken zijn zo onzeker! klopt het hartje? nog minstens 5 weken wachten dus... maar ik heb wel dezelfde vk als mijn collega, dus hopen dat t iets eerder kan!
Ja, wat een onzekerheid he? Had ik niet verwacht de afgelopen maanden dat we actief probeerde zwanger te worden...
Mijn gegevens afspraak echo zh 23okt tweede kind en uitgerekend 10juni Waarschijnlijk blijf ik in het zh huis onder controle dus ziekenhuis bevalling voeding weet ik nog niet.
Hallo meiden, hubbie en ik hebben goed gesproken. Het grootste probleem was dat hij bang is dat zodirect de hele wereld het weet. Als hij dat denkt dan weet hij niet wat echte vrienden zijn. Ik was tussen de middag misselijk, maar ik moest boodschappen doen. Owh het was niet leuk. Gelukkig was het net al een stuk minder en heb ik een bapao broodje naar binnen gewerkt. hihi JedidJah vanuit de hormonen rollercoaster
ik voor mijn eerdere zwangerschap ook, maar vond het wel fijn dat mensen het wisten... snapten ze wel waarom je anders deed, en ze konden je steunen
zo, ik heb mijn mvm cadeau al binnen. wel erg snel, zou de 2e keer pas komen... maar het lag nu al bij de flessen. Wel handig van de chauffeur... not.. ik had de flessen in een grote tas gedaan, zodat de buren niet meteen zien wat er in zit... zet hij de nieuwe flessen NAAST de tas weg ipv er in...
Hihi, Marloes... Kom jij uit Brabant? Ik herken wat uitdrukkingen die je gebruikt van mijn vriend Zo, en nu rennen-vliegen naar gitaarles!
ja had ook zoiets van... ik doe ze toch niet voor niks in een tas? maar ja. volgende keer doe ik het gewoon weer, blijf volhouden.
Haha lekker handig... komen ze met een onherkenbaar busje en zetten ze de flessen tadaaa voor de deur
he dootje en hoe waren de uislagen van de onderzoeken? en missco hoe was de afspraak bij de gyn ook een echo gehad? xxx joyce