sinds afgelopen week vragen mensen aan me of ik zwanger ben. Ligt er wel aan wat ik aan heb hoor. Met een zwangerschapsbroek is het veel beter te zien. Maar verder valt het ook niet aan me te zien.
Bij mij zijn ze ook nauwelijks gegroeid, maar ze waren al niet groot. Ik weet wel dat dit helemaal niet erg is. Ik had dit bij mijn vorige 3 zwangerschappen ook en ik heb ze toch alle 3 een behoorlijke tijd borstvoeding kunnen geven. Groetje, Natasja
joepie nog een 30 juni erbij! Welkom blondje. Jolan ik ben een cupmaat gegroeid maar mijn buik is nog amper wat....
Christie heel veel sterkte voor jullie Kheb volgens mij een ontstoken tepel, kan geen bh verdragen doet ontzettende pijn als ik er per ongeluk aankom hopelijk snel over
Ik heb al na 4 weken nieuwe bh's kunnen kopen . Deze passen nu nog net.. hopelijk blijven ze wel passen. Anders moet ik weer nieuwe kopen Voel me hier nog steeds klote.. mijn hele hoofd zit potdicht. Volgens mij heb ik oor ontsteking en bijholte ontsteking, doet echt pijn! Maar wil toch eigenlijk geen paracetamol gaan gebruiken... Morgen maar even langs de huisarts. Sorry voor mijn geklaag
Gabester, balen van die fiets zeg... Was de fiets nog verzekerd? Hier ook nog geen grotere borsten... vind ik ook niet erg. Sanne... Au! Misschien een beetje bepanthen op smeren?
Hebben jullie ook al rondgesnuffeld voor geboortekaartjes? Ik ben er gister mee begonnen, heb er nu 7 gevonden die ik wel wat vindt. Straks eens samen met M. kijken. Ben heel benieuwd wat hij er van vindt.. En wat een verschil in prijzen zeg! Ik ga morgen ook maar eens om een paar boeken hier op t dorp, dan zie je de kaartjes meteen in het echt, is wel fijner misschien..
Hier nog niet gekekn voor geboortekaartjes wacht daar nog even mee, vorig keer hb ik me de klappers met kaartjes rond de 30 weken gehaald. Maar idd er is veel verschil in prijs en veels te veel keuze haha kvond het toen moeilijk om een keuze te maken
ik vond dat zoooo lastig. Kaartjes op internet vond ik veel te duur... toen 3x boeken opgehaald en steeds weer alles terug gebracht. Daarna een blanco boek mee gekregen en daar zat ons kaartje in. Konden we alles nog zelf bepalen... Nu gaan we voor hetzelfde kaartje, maar een andere kleur. bij geboortekaartjes.nl kun je 3 gratis kaartjes aanvragen
Heb alle berichten meegekregen.... Site is er nog steeds, ga nu lekker eten met mijn mannetje. Enne dat emo-gebeuren mogen ze van mij ook houden hoor. Gruwelijk Groetjes Jacqueline
sanne: auw! idd misschien wat sudocreme? helpt ook tegen kloofjes en wondjes? borsten: hier ook niet gegroeid.. alleen voller en steviger.. (vind ze zo veel mooier dan die 2 erwten op een plankie ) ff goed nieuws: gisteravond op bed lag ik aan me buik te voelen (zit ie er nog wel) ja hoor beweegt de kleine gewoon tegen mijn hand aan! woehaaaaa! dus voel hem nu echt heel duidelijk! ook tegen mijn hand.. vanmorgen manlief laten voelen en ook die voelde kleine schopjes.. jeetje wat geweldig en dat al bij 19 week. de vorige keer dat man lief het voelde was ik geloof ik 24 week zwanger ofzo
marb: ik heb me ff afgemeld en weer aangemeld voor de hyves.,.. een skijken of ie dan wel bij mij zichtbaar word
jakkes! hier gelukkig nog weinig last van gehad. beterschap! vanille vla, melk,rennies,suikerklontje?
Oooow tanx,warme melk is 'n idee (niet lekker maar wie weet helpt het) Morgen maar ff maalox halen (kan me niet herinderen dat het zo snel kwam)