so heb net 20 euro uitgegeven aan 2 jurkjes, 1 broek, 4 longsleeve shirts, 2 rompers leuk man.. wat een koopje
Goedemorgen allemaal. Marloes, beterschap. Mam85, wat gaaf dat je man de baby ook al kon voelen. Lijkt me zo speciaal! Lautje, je kunt het inderdaad zien nu. Mooi buikje, hoor. Verder eigenlijk weinig nieuws. Dit is een vreemde tijd: ik voel me prima, geen zwangerschapskwaaltjes, en je ziet ook nog niet echt dat ik zwanger ben. Onwerkelijk...
goedemoren! kaartjes heb ik nog niet naar gekeken dat ga ik naar de 20 weken echo doen. zijn jullie al veel aangekomen? ik was 3,5 kilo aangekomen maardoor de buikgriep vorige week is er 2,5 weer vanaf, nu zit er dus maar 1 kilo aan! heerlijk mijn vorige zwangerschap was ik 23 kilo aangekomen. ik ga zo weer werken en gelijk door geven dat ik 2 uurtjes per dag minder ga werken ivm mijn bekken. er is helaas geen vervangent werk voor mij, daar baal ik echt van. o ja de polpjes zijn nu echt trapjes echt leuk!
He mama 1987 ik kwam er idd achter doordat ik zachtjes in mijn borsten/tepels kneep en toen kwam er wat vocht uit en dat was naar aanleiding van dat er iets op mijn tepel zat. ik dacht een vellletje ofzo. yeh vandaag 19 weken. xxx joyce xxx joyce
Goeiemorgen! Ik voel het kleintje ook erg goed,en dat is erg vroeg volgens mij...Als ik m ijn handen op mijn buik leg,gaat hij in een van de 2 liggen.Voel je echt goed!Mijn man voelde het ook!En ik voel hele duidelijke schopjes,alleen mijn man nog niet...Jammer he?Zal wel niet meer lang duren!Oh ja,en ik heb ontzettend last van jeuk op mijn buik.Toch maar wat fanatieker smeren met de zwitsal buikbalsem!(was er nog niet mee begonnen) Verder alles goed met iedereen? Liefs Yvette
Gisteren voor het eerst de kleine echt superduidelijk gevoeld! Ik kon het zelfs zien aan de buitenkant. Mijn man kon het zelfs al voelen. Helaas wel snip verkouden, ik hoest dat arme kind iedere keer weer wakker. Aichaa, yes, op de helft! Lautje, lekker buikje hoor, wees blij dat het niet te snel gaat het moet er ook weer af. Heeft iemand al iets van Basmallah gehoord? Groetjes, Natasja
Borsten zijn hier ook gegroeid en staan meer 'gespannen' dan eerst. Pas mijn bh's nog net gelukkig! Naar geboortekaartjes hebben we nog niet gekeken, dat gaan we na de 20 weken echo doen! @Jent: Straks ook maar eens proberen Ik vraag me idd ook af waar Basmalah blijft, er staat me wel iets van bij dat ze wat problemen had met haar internet! Ik heb trouwens de buikbalsem van Etos eigen merk gehaald, vind ik fijner dan de Zwitsal balsem. Misschien een idee voor de mensen die jeuk en uitslag krijgen van Zwitsal.
Hey ladies, Sinds gistermiddag kon ik niet meer op het forum, ahhhh dat was ff afkicken Nu kan ik er gelukkig weer op Hier gaat alles oke, de kleine is lekker druk bezig. @natja: leuk is dat he als je de kleine eenmaal gevoeld hebt. Ik zwijmel er elke keer weer bij. En ook nu mijn man het voelt.. genieten jullie er lekker van Wat betreft jeuk: ik heb alleen af en toe jeuk op mijn buik, maar voor de rest smeer ik m'n buik in met Vaseline Cacao. Heerlijk ruikende olie. De borsten zijn bij mij behoorlijk gegroeid. Ik koop echt wekelijks nieuwe bh's, maar het lijkt erop alsof het met de dag groter wordt, hahaha.. Voor de gein ging ik nog mijn oude bh's passen, nou dat was lachen joh. Alles kwam voor de helft eruit Mijn man lag echt in een deuk.
misschien is een meegroei bh makkelijker, Smiley... of heb je die al? hier vandaag toch maar ziekgemeld. sinds gisteren avond alleen maar aan het spugen... Kleine man trouwens ook : (
Die heb ik al, maar ik vind die niet zo lekker zitten. He balen dat je alleen aan het overgeven bent. Beterschap en ziek maar lekker uit.
Goedemorgen, Ik hoop dat iedereen een goed weekend heeft gehad. Ik heb een rustig weekend gehad. Heeft iemand de link nog voor de hyve pagina. Hij staat niet in mijn rijtje en heb een andere computer. Ik lees dat veel meiden de beeb al voelen. Ik helaas nog niet kijk er wel erg naar uit, maar de verloskundige zei dat het meestal tussen de 18e en de 23e week is. Heb vanmorgen wel weer naar het hartje geluisterd. Gisteravond kon ik het niet vinden en vanmorgen heel snel. Merkte ook dat het kindje nu steeds meer naar boven schuift hij/zij ligt niet zo laag meer.
zo goedemorgen meiden! jeetje de kleine is vandaag onwijs druk zeg! was net even wat boodschapjes halen en stond ik de rij te wachten en kreeg de ene na de andere schop! zo onwijs heerlijk gevoel! een paar dagen geleden voelde johan ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel zachtjes een plopje tegen zijn hand aan helaas maar 1 malig maar ja hij heeft het alvast een keertje gevoelt! hihihi en ik heb het ook als ik nies dan gaat de kleine echt onwijs protesteren! @pixie das niet duur meis! en leuk winkelen zo he hahaha @ achiaaa yes 20 weken al ! je bent gewoon op de helft hihi ik vind het allemaal best wel heeel snel gaan hoor! jullie ook? @lautje1979 ja je ziet je buikje komen! leuk man! lekker mee gaan pronken hihi en hij zal nog wel flink gaan groeien hoor! @mandy1 ik ben alleen nog maar afgevallen! en daar ben ik zoooo blij mee! sta voor het eerst sinds 4 jaar onder de 100 kilo! ik woog met lindsey op het einde 130 kilo.... en ben toen afgevallen naar 104 kilo en ik kwam maar niet onder de 100 kilo met lijnen en doen en nu sta ik op 95 kilo dus nu ben ik ook wel heel voorzichtig met wat ik eet. zo weinig mogelijk vet veel minder snoepen en veel fruit en dat soort dingen niet lijnen maar wel onwijs goed opletten dat ik geen foute dingen ga eten ! @basmallah hoe gaat het meis!