Mogguh.. Beterschap aan de zieken! Tis er echt weer voor... Christie: heel veel sterkte meid Pff van mij mag die sneeuw nu wel weg hoor, ben al bekaf als ik Britt naar school heb gebracht en auw auw mijn rug en bekken :x Niet Leuk! Hier ook een gestaag doorgroeiende voorgevel Ik startte met 75C, heb nu sportbh's gekocht in die maat, maar helaas worden ze alweer te klein 8) Maarrr... Binnenkort mag ik met mijn schoonmama gaan shoppen, we gaan samen lekker alle winkels af, en dan mag ik uitzoeken en zij rekent af. Inclusief positiekleding Ja ze hebben ehm genoeg geld zeg maar, en bij elk kleinkind op komst mag er voor een bepaald bedrag aan babyspullen worden uitgezocht. Maar aangezien ik de babykamer en kinderwagen al uit eigen zak had betaald blijft er meer dan genoeg over voor leuke hebbedingetjes en fijne positiekleding en nog veel meer 8) Als verrassing mogen schoonmama en schoonpapa (zijn echt mijn eigen ouders geworden nu, zo fijn!) mee op 4 februari naar de geslachtsbepaling, en dan kunnen we daarna lekker een weekendje gaan babyshoppen En dan weten we ook wat het is dus kunnen we lekker gericht shoppen Wie nog nieuws?
Klinkt goed mama van Brittje! Ik heb net afgesproken om naar de 9 maanden beurs te gaan met een zwanger vriendinnetje en onze moeders, wordt vast heel gezellig!
Hey meiden, Hoe is het hier allemaal? ik ben zo jaloers op de meiden die de kleine al voelen, ik voel nog helemaal niks! Maar ja komt nog wel hoop ik Heerlijk baby shoppen! Wij hebben alleen nog maar een box, kamertje en de wagen. Veder ben ik de hele dag door bezig met namen en geboorte kaartjes heb ik nog niet naar gekeken maar ik heb al wel een eigen idee Veder gaat alles goed hier. Woensdag de 20 weken echo... zo spannend. xx Inger
Wij hebben ook alleen nog maar die dingen hoor Inger! Heb van Britt eigenlijk niets meer dus kan helemaal overnieuw beginnen. Maar das stiekem wel leuk Ben net gebeld door de zorgverzekering, wilde eigenlijk kraamzorg bij Zuidzorg maar die hebben het werkgebied net weer niet hier. Dus toen maar de Zorgboog genomen (erg goede naam hier en bekend), eigenlijk ook veel beter. Snap al niet meer waarom ik eigenlijk voor Zuidzorg heb gekozen haha, hormonen denk ik Meris: klinkt anders ook goed hoor Ga je zaterdags? Dan zie ik je misschien daar wel 8) Oh, en we zijn niet echt offline geweest trouwens
Lijkt me gezellig die negen maanden beurs! Maar ik woon in Limburg en daar begint de carnaval dan ook... dus ja je moet keuzes maken he.. Dan toch maar Carnaval vieren
Goedemorgen allemaal! Over groeiende borsten: ze waren al heel erg groot 75 E maar nu merk ik dat er aan de zijkant van de bh wat ruimtetekort ontstaat maar ik laat het voor nu lekker zo, want ze hoeven van mij niet zoveel te groeien hoor. Over aankomen: ik heb echt geen flauw idee hoeveel ik aangekomen ben, heb mijn weegschaal nog steeds niet oververhuisd maar heb toch het idee dat ik een beetje een onderkin krijg haha. Verkouden? Ja ik ook, nog steeds heel erg en nu ok met veel hoesten erbij, zo erg dat ik er spierpijn in mijn buik van heb. Vanmorgen werd ik wakker met een hele harde bal bij mijn navel, dit heb ik nog nooit eerder gehad maar misschien dat de beeb zich verplaatst heeft tijdens mijn slaap? Normaal ligt ie rechts onderin.
Haha, ja zonder alcohol uiteraard! Zal wel wennen zijn zonder biertje, maar alles voor de beeb . Heb ik tenminste ook geen kater
ja ik heb een americaanse banner dus die veranderd pas later op de dag als goed is zie je.. is veranderd
Wij gaan ook lekker met het OV Meris, bus en trein Scheelt een heleboel geld en stress! Hebben dagkaartjes voor de trein gehaald bij de Bruna (hele dag reizen voor 17,50). Daar kunnen wij echt niet voor op en neer met de auto, plus parkeergeld! Ideaal. Pixie nog gefeliciteerd met je nichtje trouwens! Leuke naam ook! En degenen die de 20 weken voorbij zijn ook gefeliciteerd! (Pixie, Marloes, Meris, ehm verder weet ik even niet )
ik ga samen met een zwangere collegae op de woensdag de 18e naar de 9 maanden beurs. 30 maart hebben we onze 2e pretecho. ben dan 29 weken, wilde eigenlijk met 27 weken, maar dan is de praktijk dicht. maar met 29 weken is ook mooi!