http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//kind-baby.marktplaats.nl/babykleding-maat-68/219248789-spijker-overgooier-jurk-hema.html%3Fxref%3D1 voor de meiden die toch wel 12.95 over hebben voor een leuke romper ik in ieder geval niet. maar oh wat is ie leuk
idd hahah verkeerd link die heb ik zelf gekocht. een moment http://kind-baby.marktplaats.nl/babykleding-maat-68/220888798-opruiming-superlieve-romper-lange-mouw-me-too-maat-68.html?return=eJwtjN1OhDAQhd9lE7grpXQLWEIMGy%2B89wkKrVLpX2jZH43v7jSaTHK%2Bc2bmCE74t%2Bb1EHnTU36KSuzLOqwpBY7x5oNylRX7loIRIsXKGbxpJ9WuHIKZxfxAEWfZjJLafSALd6jt8axiUlaiq%2Fc7skrHT4UX1pFqTdY8381IShnH5As6kYJewgFQAxhwE2tZxiZjl9dSA%2BYogX7pABjfZfwLQ%2Fr%2FtZBP7rBq10s%2Bvudy1lFyzu4B7sye2i53%2B5gbmzKEY6zL4GNavFQj7Sl9fSvFrWAXQgr2AlqDjKw5DT%2B%2FWWZbGw%3D%3D&df=1&fta=eNpVkk2P2yAQhv9KxSFnPoyBQT406qGV2l5a9bJaRdjg1F0SW8bOOo3838tHq1UvfjzDC%2FMyjAEJjxA%2FaJ396WZ8QDoAoRzQ5htysKFZRiB6WgFrT4DXXHsKXBBtB9B%2Bgd%2FDpENvA%2BhpiZrLBNf14uah034DwgUjlfZ3qLiqBddjGIAepmlt8GEaw9KN1jVMMvbx28G8PhHy%2FISfG06TiwrQZM4O6SEaCMAADTbbo4IAUi2jHam21lglWrVZqnrO7dZ1rTUtj7FRfV9lOoYzFe43i3vpGEux7GnWSedkISuxbUlm13eZUpW8oC6zFrSQ5%2FMlZ2V%2FZepM1qtCajKpKToqyn7Cig7jfL5w1hXWuY5o%2B7wuTF3Wjcj%2BhSr3EtKaQlliIWR%2BttiiZZyMDSfvruflZ2pdlRYwoG6d59NwjZVSFsesAnQx2yn1OLbVQiVpai4g84q0AQKP2HgS%2F%2Bo0IjH%2F6QMqAkLST5yRz6Z1vkwMoKMLi7vYd7dxnHMuvtLRdC%2Fuar%2Bai8sp9SY7mvb%2B4p0drud%2F5t8vyzy06%2BK%2B36eij7USa0A%2FjF%2BTz7%2FGcHGSJmUvpbIgG%2FpfFfd%2BcUP4FQ%2Fc971c8JYUGB77%2Fgd%2FGese&fta_ind=26&fs=1 ja dit is em
Hij is wel heel schattig! Ik zie vaak op mijn werk dat ouders rompers ook gewoon gebruiken als shirtje, gewoon met een leuk broekje of rokje eronder. Dan is de prijs nog te doen, voor 13 euro is t zonde als niemand m kan zien.
Leuk rompertje Pixie! Helemaal mijn smaak Nou moet het wel een meisje zijn in mijn buikie hihi 8) En kan me wel voorstellen dat je stress krijgt van het OV Zeker als ze niet op tijd rijden!
Pixie, idd een hele leuke romper , helemaal mijn stijl Maareuh het is wel erg doorgerekend! Me Too is idd een redelijk duur merk maar zoals hier in outlet kan je wel beter scoren! Een klant van mij die mijn babyslofjes in haar webwinkel verkoopt heeft ook een webwinkel voor kinderkleding en ze verkoopt dus ook Me Too hier het linkje http://www.kinderkledingshop.nl/nl/brands/me-too/ daar vind je bvb ook een leuke Me Too romper voor net geen 6euro, dat is al wat meer de moeite vind ik! Ik kocht vorige week een simpele effen romper uit de Hema en betaalde 4.5euro. Tja niet zien, als we geluk hebben wel he , met onze zomerkindjes
Das inderdaad niet fijn! Hier is het wel heel goed geregeld moet ik zeggen. Hele fijne bussen met goede aansluitingen naar de trein. Ik heb dus weinig te klagen! Kom anders hier wonen
ov vindt ik ook niet mn eerste keus, doe er 1,5 keer zo lang over om ergens te komen dan met de auto. en dan nog al die vertragingen....
ik ga ff douchen, net gekookt voor vanavond, heb avonddienst en dan eet mn man ook lekker gezond, en aangezien we op mn werk vandaag vispannetje eten waar ik niet van hou heb ik zelf gekookt. chili con carne, mmmm vindt me man zooo lekker
Ik heb mijn eigen merk baby- en kinderaccesoires, van tassen (luiertassen, schooltassen) tot babyslofjes en babybasics. Ik werk met heel veel kleur en alleen natuurlijke materialen. Als je interesse hebt in hoe het eruit ziet enzo kan je altijd een kijken op het linkje in mijn onderschrift of deze hier Whoost!. Want anders lul ik hier een ganse pagina over wat ik doe en waarom en hoe en en en
weet iemand wat er met christie gebeurd is? heeft ze een late miskraam gehad? echt vreselijk.. @inger: ik voel ook nog niets hoor, ja af en toe borreltjes, maar kan net zo goed van mn darmen zijn.. nou ja, onze tijd komt nog wel! @negenmaandenbeurs: ik krijg ook juist stress van ov haha. lekker relaxed zonder andere mensen met de auto, geen tijden in de gaten houden, en goedkoper dan ov. want 17.50 x 2 is bij ons duurder dan benzine en parkeerkosten, maar ieder zijn ding he! @ borsten: zijn iets groter geworden maar veel steviger. ook zijn de aderen heel goed zichtbaar ( :x ) en krijg ik kleine uitstulpinkjes op mn tepels heel apart allemaal haha! beugelbh's doen echt zeer, draag alleen maar sportbh's. ze doen sowieso nog heel erg zeer, en mn tepels zijn echt een no-go-area. hoe moet dat ooit met borstvoeding? zijn ze na de bevalling niet meer zo supergevoelig? @ gewicht: ik ben nog steeds mn oude gewicht. zal wel snel veranderen denk ik.