Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Hoi meiden,

Nou, de uitslagen van de onderzoeken zijn bekend.......aan de ene kant goed nieuws, aan de andere kant weten we nog niks. Ze hebben namelijk niks kunnen vinden. Chromosomenonderzoek tussen ons: positief. Bij mij zijn onderzoeken gedaan naar: stollingsfase, antistoffen, auto-immuum, schildklier, vitaminen, eiwitten. Allemaal goed! De afgelopen drie keer wordt bestempeld als hele dikke pech...dus hell yeah dat het nu goed gaat!

2. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    pff dootje. schiet ook niet op eigenlijk. maar aan de andere kan toch fijn dat er 'niks' aan de hand is.
    jedidjah. gelukkig is het weer bijgepraat.. wist het wel. hij houdt van jou en maakt alleen zorgen over dat anderen het verklappen.

3. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    meisjes ik heb even raad nodig:

mvm komt woensdag de flessen halen. ik doe ze in het poortje bij de schuren achter het flat gebouw. (ik woon dus in een flat met 4 ander mensen (allemaal vrouwen, 2 jonge, 1 middeljarig en 1 oud vrouw)
    nu vraag ik mij af of ik bij hun moeten gaa naankloppen dat ik dus flessen in het poortje doe omdat ik meedoen met mvm omdat ik zwanger bent of gewoon laten voor wat het is en niks zeggen..
    aan de ene kant wel zo netjes om dat even te melden zodat ze niet allemaal gaan denken wat is dat voor raars daar ...aan de andere kant pff. moet ik dat nou gaan melden hahaha..

wat zouden jullie doen?

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik zou het niet meteen zeggen hoor...

5. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    maar als de flessen daar zijn..zouden ze dan toch ook nadenken van ..zij is zwanger.. dus kan toch beter netjes zijn en zeggen?ik weet het gewoon niet. ze moeten wel allemaal toch door de poortje op woensdag want dan word papier opgehaald.. zie ze het allemaal staan.

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    tja... misschien dan iets van: er staat een pakketje van mij daar en dat wordt dan opgehaald.. stop je ze in een tas ofzo.
    en als je er niet mee zit, dan gewoon vertellen.

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ben trouwens wel benieuwd of jij morgen ook al je cadeau krijgt..

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    trouwens meiden een echte aanrader de film IN THE WOMB

komt best regelmatig op National Geographic

9. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik heb nog steeds niets van mvm gehoord... :(

Heb ze vrijdag nog gebeld en m'n naam enzo ingesproken maar nog steeds NIKS...

10. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    @ pixie, kan t niet zijn dat ze denken: wat is dat voor iets geks? en het vervolgens gewoon weggooien ofzo?moeilijk hoor...

ik heb ook een probleem. mijn verzekering heeft met bepaalde vk-praktijken een contract gesloten, maar niet met die in mijn dorp... wat zouden jullie doen? 80 % vergoed krijgen bij de vk in eigen dorp? of zo`n half uur rijden om 100% vergoeding te krijgen? (eigen risico heb ik wel zowiezo!)
    groetjes Ellen

11. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113

Kun je niet tot december een halfuur rijden en dan aan het eind van het jaar een andere verzekering afsluiten?

Of, wat ik waarschijnlijk zou doen: nu 80% vergoed krijgen maar per 1 januari zorgen dat je 100% vergoed krijgt door een andere verzekering te nemen...

12. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    :oops: sorry, ik had niet goed gekeken... zorgen gemaakt om niks! de vk praktijk in mijn dorp staat er toch wel bij... ach ja, laat ik het maar op mijn zwangerschap gooien! :)
    ga nu ff een half uurtje de ogen sluiten. moe moe moe!
    bedankt voor de reactie in ieder geval!

13. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Hehe :D Zulke dingen heb ik nou ook steeds... :oops: Maar goed, scheelt n hoop he ;)

14. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    ja precies. ik ben bang dus dat ze denken wat is dat..
    ik denk dat ik een brief in hun brievenbus doe met dat ik kratten buiten de schuur deur elke woensdag neerzet die word opgehaald. geen uitleg dus. pas na mijn 16 week zal ik dan een brief schrijven met dank voor het begrip en dan mijn zwangerschap benoemen met verwachte uitgerekende datum. zo bereid ik ze dan ook voor dat er over een paar maanden een baby in het gebouw is.

15. natjes

natjes Niet meer actief

eeyyy meiden! ZIjn jullie ook zo walgelijk moe?

16. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Hee! Nee, eigenlijk valt t wel mee. Ik ben wel 'gassy', maar dat heb ik wel vaker (heb een darm-aandoening). Verder doen m'n borsten wel zeer, maar eigenlijk was dat t wel... :(

17. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    verschrikkelijk natjes. heb vanmiddag ook even dutje gedaan.. maar idd als je gewerkt hebt dan is het nog erger.. ik heb gelukkig wat uren in de + en ga dat even de komende tijd mooi gebruiken. 2 uur eerder weg gaan om smiddags dutje te doen.

18. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    ik heb geen trek vannavond. misselijk van het idee en het geur. had zin in turks pizza maar helaas.. nu ERG tegenzin.. ga zo wel even fruitshake maken.

19. natjes

natjes Niet meer actief

is echt verschrikkelijk op me werk..zat vandaag te vechten tegen de slaap! :confused: maar ben wel vroeg wakker maar val ook rond half 9 savonds in slaap... Momenteel heb ik echt geen ritme!

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    vreselijk...
    maar we hadden afgelopen nacht een klein mannetje dat niet wilde slapen

Deel Deze Pagina