Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mam85

mam85 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    1,729
    0
    0
    mama!
    hier ook een actief beebje! voel hem echt heel laag onder in mijn buik../overgang naar vagina.. daar ergens..

2. McGyver

McGyver Niet meer actief

bij mij voel ik hem dan onderin dan boven in en soms rechts of links

3. mam85

mam85 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    1,729
    0
    0
    mama!
    wat een rust hier!

4. McGyver

McGyver Niet meer actief

zeker rustig hier

truste dames!

xxx

5. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

wie heeft er eigenlijk de naam voor de beeb al vast staan? wij vinden het zoooo moeilijk..

en weet iemand wat er precies gebeurd is met christie's kindje?

@mac: wij gaan ook zo'n muursticker plakken op glasvezelbehang. ik heb al meerdere malen gehoord/gelezen dat die stickers zo goed zijn dat ze ook op een niet gladde ondergrond goed blijven zitten.

6. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

mmm waarom doet mijn banner het niet meer :(

7. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    mijne doet ook raar.. americaans s banners geven problemen momenteel

wat er met christies kindje is gebeurt weet ik niet .zij heeft het verhaal niet verteld

8. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

@ debsje1977, ik word altijd zo vrolijk van je profielplaatje :D

@ Mac, heerlijk dat hij zo acktief is en truste

@ mam85 voor jou ook heerlijk zo'n acktieveling

@ Madelon84, ik had de naam al vast staan voordat ik wist dat het 'n meisje was :D

9. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
  10. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Ik heb de mijne vanmorgen ook veranderd omdat hij het niet deed,was inderdaad ook 'n amerikaanse Pixie

11. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
  12. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    afspraak voor morgen:

Debke83 ,20 weken echo

13. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

Apr 23, 2008
    2,758
    1
    36
    ik heb wel een idee, maar eerst moet de kleine van mijn schoonzus nog geboren worden (jongen) en daarna nog een van een neef... dus hoop dat ie nog even over blijft hihi, maar ik heb er nu 2.

14. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

Aug 4, 2007
    1,409
    1
    0
    Breda
    Wij hadden de namen al voordat we zwanger werden :oops: . Moet zeggen dat we nu we weten wat het wordt de naam bewust niet zeggen omdat we bang zijn om ons te verspreken.

Ik heb eigenlijk elke keer als ik een leuke naam hoorde deze opgeschreven. En dat lijstje is er op een gegeven moment weer bijgepakt.

Kijk anders eens op een namensite en klinkt het goed met de achternaam. Aan wat voor soort namen zit je te denken, lang, kort, nl. engels etc.?

15. heide

heide Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Wij hadden de namen ook al erg snel! Wel handig toch? Je hoort wel vaker dat sommigen er tot op het laast over twijfelen..
    Alleen is een vriendenstel van ons in Mei uitgerekend, hopelijk hebben zij niet dezelfde naam [-o< , Dan zou ik echt balen!

Leuk trouwens allemaal die sites met leuke kleertjes, dan is het wel handig als je weet of je een jongen of meisje krijgt.
    Er is weinig "onzijdigs" bij, dus moet helaas wachten met kopen tot Juni...

16. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    Goedemorgen dames,

Leuke sites allemaal. Wij gaan dit gedichtje op een groot poster maken en dan in de babykamer zetten:

Buikje vol
    Nog een keer gapen
    Onder de wol
    En dan lekker slapen

Oogjes dicht
    Droom maar zacht
    Want papa en mama
    Houden de wacht

Wij wouden het met een muursticker doen, maar wij hebben gekleurd behang aan de muurzijde waar de ledikant komt en dat is niet zo mooi dan. Dus dan een groot poster met het gedichtje en 4 vlindertjes :) Als we het binnen hebben dan zal ik een foto ervan maken.

Mac: Bij deze zijn wij buddies :) :) Ik pb je wel voor mijn telefoonnummer.

17. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    @Aichaaa: Fijn om te horen dat alles goed is met Basmalah!

@Pixie: Zuid Afrika, gaaf! Mijn vriend is daar veel geweest, zijn ouders hebben daar een huis en grond.

Ik wil jouw buddy wel zijn hoor Mac! Moest bij het buddy verhaal ook gelijk aan jou denken ;)

@Madelon: Wij hadden ze vaststaan, maar begin nu te twijfelen over de jongensnaam *zucht*

Wij zijn gister in ondertrouw gegaan, eerste officiƫle stukje zit er nu op. Nog maar een paar weekjes en dan is de grote dag al :D

18. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    Lees nu het berichtje van Smiley pas, dan zoek ik wel een andere buddy Mac ;)

19. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Goeiemorgen!

Ikke trots op mijn buikje 8) Tis echt een puntje haha :D Van de achterkant zie je niet eens dat ik zwanger ben! Terwijl ik bij Britt echt helemaal rond was... Maar hopen dat het zo mooi in vorm blijft allemaal, dan hoef ik niet veel te doen na de bevalling! Hiephoi! :) Zit ook nog steeds onder mijn startgewicht terwijl de baby echt prima groeit 8)

Zo dat moest ik even kwijt.

Mandy: ik heb gister chocolade gevonden en daar heb ik me op gestort! Vandaar dat ik geen tijd meer had om antwoord te geven haha :)

Smiley: leuk gedichtje!

Sowieso allemaal leuke ideetjes hier :D

Over namen: de meisjesnaam hadden we al op de dag van de positieve test haha! Maar de jongensnaam is iets moeilijker helaas. Het gaat tussen 2 namen die heel erg op elkaar lijken en ik vind dat "mijn" naam beter bij de achternaam en onze namen past dan "zijn" naam. Dus maar even afwachten tot 4 februari, misschien is dat meningsverschil dan nergens meer voor nodig [-o<

20. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    @MamavanBrittje: Wat fijn dat je zo mooi draagt. Ik ben mijn taille kwijt aan het raken :cry: haha. Heb gister buikfoto's gemaakt maar krijg ze niet op mijn pc...

Share This Page