@ Smiley: het voelt... eh... niet echt heel anders, eerlijk gezegd... Dat was eigenlijk al met de beslissing dat we zouden gaan trouwen... Maar ik vind het wel erg leuk hoor!
Nou das mooi Het is zeker alleen nog wennen met het zeggen van mijn man. Ik heb dat tot voor kort gehad. Wil ik ' mijn man' zeggen dan komt er automatisch ' mijn vriend' uit. Maar dat gaat nu gelukkig goed, hahaha.. Ben benieuwd naar jullie foto's.
[quote="mama1987 @Pixie: Zuid Afrika, gaaf! Mijn vriend is daar veel geweest, zijn ouders hebben daar een huis en grond. Wij zijn gister in ondertrouw gegaan, eerste officiële stukje zit er nu op. Nog maar een paar weekjes en dan is de grote dag al [/quote] ten eerste gefeliciteerd.. al heb ik geen idee wat ondertrouw is waar wonen zijn ouders dan?
it's a kind of pre-marriage Pix you get a kind off marriage licence a lot off paperwork before the big day can start without it you can't marry over here
aha thx debs. good to know for the future hah. is tht for a big wedding though or als ofor the free ones?
for all one's. it doesn't matter if you're going to marry for free or pay for it..pre-marriage (ondertrouw) is necessary here for all weddings you're welcome sweety! Umm ja hier ook natte slipjes.... schork wel eerst...dacht dat het vruchtwater was ofzo ik voel er ook niks van dat er iets uitloopt ofzo
Wow, flinke buik al Smiley! Haha jij kunt het echt niet meer verbergen. Vanaf deze week heb ik ook het idee dat mijn buik aan het uitzetten is... en ja ook in de taille hier.
Heeft er iemand trouwens ervaring met de mini-monkey? Vind hem erg leuk en we zijn aan het denken om hem te bestellen. Iemand hier advies over?