Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    @Nathalie: Ik heb vandaag ook zo'n vreetdag, verschrikkelijk. Ik lust alleen geen cola zero, dus drink steeds vruchtensapjes. Veel te veel suiker ;).

2. joanita

joanita Fanatiek lid

Oct 7, 2008
    2,027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    heb echt ook een hard hoofd in hoor, kan vandaag bijna niet lopen,
    heb net weer wat pijnstilling genomen en ff gelegen maar werkt voor geen meter grrrrr
    weet het gewoon niet meer zit er ff helemaal door heen helaas

3. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    @Joanita: Er staat me iets van bij dat er een therapie in het water is. Ken je dat?

4. mam85

mam85 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    1,729
    0
    0
    mama!
    ik hoop dat alles goed zit. maar goed. daarover ben ik erg onzeker
    ik hoop dat ik vanaf maandag even wat meer mag gaan genieten van deze zwangerschap!

hihii twijfellen over het geslacht ik ken het!

__herkennen meer mama's dit die zwanger zijn van een 2e____ :

ik denk heel erg aan een jongen maar de laaste 2 week spookt er door mijn hoofd dat het misschien een meisje is..
    en dat ik dat stiekem wel heel leuk zal vinden..
    ik sta er nu ook echt bij stil dat als dit weer een jongen word. ik dus geen dochter zal hebben.. soms vind ik dat best erg van mezelf dat ik er zo bij na denk.. haha.. maar goed. mijn gevoel zegt dat wij een echte jongens gezin zijn maar als ik dan al dat roze zie vind ik dat ook prachtig hoor! :)
    voor mijn zoontje zal ik een broertje helemaal geweldig vinden.. en voor ons natuurlijk ook begrijp me niet verkeerd. maar er spoken nu met die hormonen zulke gekke dingen door mijn hoofd haha

5. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    @mam85: Ik denk zelfs bij de eerste al zo. Stel dat ik alleen maar jongens of alleen meisjes krijg, het lijkt me zo leuk om allebei een keer mee te maken! Volgens mij niks raars aan hoor ;). Zolang je er ondanks het geslacht maar blij mee bent en van houd! En dat gebeurd hier iig zeker :D

6. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

hey meiden!

zo morgen ben ik alweer 19 weken! de tijd lijkt wel te vliegen!
    heb afentoe het idee dat het halve weken zijn ipv hele weken hahaha

ik ga trouwens ook een draagdoek aanschaffen ! heb hele gave gezien bij http://www.draagdoek.nl/ en dan bestel ik er ook 1 voor me kleine meisje voor der pop hahahaha :D,

@joanita ik weet onwijs goed hoe veel zeer het doet de bekken klachten ... had er net als nu onwijs veel last van bij lindsey! ik liep zelfs met krukken! maar ik had al heel vroeg me bed op klossen zodat het in en uit bed stappen makkelijker ging en de fysio had me een speciale manier geleerd om uit bed te komen zou het een navragen bij je eigen fysio....

@debke spannend! ik moet nog een week wachten hahahaha zo spannend! wilde jij nou ook weten wat het wordt? of nog niet?

Wij hebben ook de namen al! vind ze zooo gaaf! alleen nu duimen dat niemand onze naam heeft! want in de periode mei juni juli zijn er met mij nog 9 vriendinnen uitgerekend! mjah en toch ga ik me naam niet veranderen als hun een zelfde naam zouden hebben :oops:

de kalender klopte bij mijn dochter ook! dus ben nu benieuwd als het nu ook zo is dan is het een jongen!

en wie er met mij buddy zijn?

ik ga ff de verfzooi van lindsey opruimen... dies aan het verfen :rolleyes: en niet alleen het papier whahahahahah zij zelf zit ook flink onder whahahaha

7. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

Dec 30, 2007
    2,799
    0
    0
    Utrecht
    joanita, wat voor pijnstilling gebruik je dan?

8. joanita

joanita Fanatiek lid

Oct 7, 2008
    2,027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    nog nooit van gehoord?!
    heb vandaag al 4 tabletjes ingenomen voor pijnstilling de pijn wordt alleen maar heftiger ga zo toch even me huisarts bellen dit gaat zo echt niet meer

9. joanita

joanita Fanatiek lid

Oct 7, 2008
    2,027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    ik mag 6 pacacetamols op een dag, en daarbij nog condaine heb van 20 en 10 mg,
    heb nu 4 paracetamols op en codaine al 3 dus het is echt nu verschrikkelijk grrr

10. joanita

joanita Fanatiek lid

Oct 7, 2008
    2,027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    hallo gabster, deze manieren heb ik allemaal al gedaan en helpt voor geen meter vandaag,
    heb al stukje gelopen, op de bank gelegen, stoel gezeten bank gezeten het helpt vandaag allemaal niet

11. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

ik had toen ik bi had vioxx gekregen van de huisarts maar dat werd van de markt gehaald ivm de vele bijwerking die je zou kunnen krijgen....

daarna kreeg ik de vervanger voor vioxx

welke hadden of hebben jullie?

12. joanita

joanita Fanatiek lid

Oct 7, 2008
    2,027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    ik slik paracetamol en codaine,
    zo min mogelijk maar toch elke dag,
    wat vinden jullie moet ik me huisarts even bellen, nu dat de medicijnen nog steeds niet werken en al zoveel heb genomen?

13. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    2,234
    0
    36
    He joanita, je kunt toch best even bellen? Misschien stelt het je een beetje gerust...

Deb is goed, ik pb je mijn nummer ook even.

Bij mij klopt de chinese geboortekalender ook! Maar de meeste bakerpraatjes niet trouwens.

14. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

pff heb de hele dag al een onrustige buik...wordt er niet echt blij van :(

15. joanita

joanita Fanatiek lid

Oct 7, 2008
    2,027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    nou dames net even de huisarts gebeld,
    assistent wil graag dat ik om half 5 nog even langs kom, vanwege dat ik ook al voldoende medicatie heb geslikt,
    dus ben benieuwd wat hij er van zegt
    liefs joanita

16. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    Sinds een paar dagen heb ik last van mijn bovenbuik. Als ik bijv. zit dan lijk het erop alsof mijn buik (nu al) in de weg zit. De spieren van binnenin voel ik helemaal straktrekken. Heeft iemand ook hier last van? Want de kleine kan toch al niet zo hoog zitten.

Joanita: succes bij de huisarts.

17. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

zou best kunnen hoor smiley...vande week met de angelsound hoorde we de kleine ookal boven me navel.

18. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    nee dat heb ik ook hoor.. komt doordat alles naar boven wordt geduwd... er moet toch ruimt komen voor bm

19. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    Met de angelsound horen wij de kleine ook net iets boven mijn navel. Maar het zou dus kunnen dat, zoals Pixie het zegt, alles naar boven wordt geduwd. Tja adan is er helaas niks aan te doen.

20. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    ik zit ook de hele dag met last bij mijn middenrif zo te zeggen en snachts ook

Share This Page