ik heb zeg maar last net onder me navel...soort krampjes maar ook weer nie helemaal..dan lijtk het weer of er iets uitgerekt wordt...buik is flink aan het rommelen in iedergeval
debs herkenbaar hoor, is volgens gyn bandenpijn. Joanita, ik wist niet dat je codeine mocht gebruiken als je zwanger bent.. Ik hoop dat de huisarts wat voor je kan doen, maar vrees dat het uitzingen is. Gabster, vioxx heb ik ook even gebruikt maar hielp niet. Voor mij is het iets anders omdat ik geen bi had maar een auto-ongeluk en toen 4 bekkenoperaties maar ik gebruikte altijd diclofenac, lyrica en morfine, nu alleen nog morfinepreperaten omdat de rest niet mag tijdens zwangerschap.
nou ik hoop maar dat het bandenpijn is ...vrolijk wordt ik er niet van in iedergeval...mag snel ophouden wordt er alleen maar onzeker van Lijkt me echt vreselijk om bekkenpijn te hebben...heel veel suc6 voor de meiden die dat hebben
Aargh zwijg me van bekkens, heupen en rug! Ben net mijn dochter van shcool moeten gaan halen, te voet! Heen en terug een 2.5km , maar dat samen met de jongste in de buggy heisen en al die scheve voetpaden, ewel ik heb het gehad voor vandaag, net ook een gram paracetamol achterover geslagen, oo wat is het toch fijn zwanger te zijn Joanita, met codeïne?! Hier in Belgie mag dat niet als je zwanger bent , fijn dat je straks bij de dokter terecht kan! Heb je vooral last van je bekken en schaambot ? Of straalt het ook uit naar je been? Hier zit alles ook erg naar boven geschoven, ik voel soms mijn darmen net onder mijn ribben, raar en mijn maag hagnt er zowat dubbelgeplooid boven ook . Ik vraag me al een paar weken af hoe ik er ga uitzien binnen 15 weken! Zeker met het gevoel nu ... stom he! @Debsje, hoe bedoel je onrustige buik? Heb je krampen of pijn of harde buiken?
@Debsje, die steken die je voelt in je buik/bij je navel, hebben te maken met de groei van de kleine, dit kan heel vervelend voelen. Het voelt als een soort menstruatiepijn, maar dan door heel je buik (ook aan de bovenkant). Maak je dus geen zorgen en probeer lekker te ontspannen of neem een warme douche! Heb net het raamkozijn en bepaalde stukjes van de verwarmingsombouw in de grondverf gezet. Morgen nog even schuren en aflakken en dan ben ik klaar Meiden met bekkenpijn, beterschap! Afgelopen zaterdag zijn we wezen bowlen, maar heb de dagen daarop wel veel last gehad van mijn bekken en helaas ook armspieren en beenspieren en dit was geen pretje...en dan heb ik nog geluk gehad dat het maar 3 daagjes heeft geduurd de pijn. Heel veel sterkte dames! xx Anna
Poe he gelukkig heb ik hier allemaal nog geen last van, maar ja ik ben een lange slungel dus waarschijnlijk heeft de baby nog plek genoeg. Wel rustig aan doen als je bekken klachten hebt he, goed naar je lichaam luisteren (hehe lijk m'n moeder wel). Sterkte ermee. Ben wel nog wel steeds misselijk, vandaag weer zitten vechten met het eten... En zoooo moe. (ff een zeurmomentje, sorry) O wij gaan waarschijnlijk ook naar die zwangerschapsbeurs
Hey meiden, Ik kom jullie weer "lastigvallen", want op mijn andere forum (december 2007 mama's) is het nu niet gepast om vrolijk over koetjes en kalfjes te blaten. Een van de kindjes ligt namelijk in kritieke toestand in het ziekenhuis. Erg verdrietig en spannend allemaal. Dusss... Wat ik graag kwijt wilde: Gisteren hebben we de 20-weken echo gehad en alles zag er goed uit. Doordat onze kleine zo beweeglijk is, maakte hij/zij het de echoscopiste alleen wel een beetje moeilijk. Geweldig om zo'n minimensje weer te zien. Het geslacht willen we trouwens niet weten, dat zien we bij de geboorte wel. Daarna ben ik meteen naar de Prenatal gegaan om nieuwe meubeltjes te bestellen voor mijn oudste, maar ondertussen had de fabrikant (Bopita) de prijzen flink omhoog gegooid. Dus die bestelling heb ik toch maar niet geplaatst. Deze week wil ik nog naar een andere babyzaak met de oude prijzen van Prenatal en kijken of zij mij een leuke aanbieding kunnen doen. Anders wordt het een internetbestelling. Mijn dochter krijgt een combi van Ikea Hemnes serie en Bopita Mix&Match serie. De "oude" meubeltjes schuiven we door naar de nieuwe baby. Oja, voor degenen die het geslacht van de kleine niet weten of niet bekend maken, is dit wel een leuke site: http://www.watverwachtje.nl Daar kan je een poll aanmaken waarop mensen het geslacht en de geboortedag en -tijd kunnen voorspellen van jullie kleine. Groetjes, Nelly
ik was het net aan het lezen Nelly... pfff hoop dat de kleine meid blijft vechten. Ze is maar iets jonger dan mijn kleine man...
Bij Prenatal krijg je bij besteding van minimaal 700 euro aan een kinderkamer kadobonnen ter waarde van 10% van het aankoopbedrag, maar wij komen niet aan de 700 euro, vandaar dat ik gisteren meteen naar de Prenatal ging voor de korting van mamamaandag. Maar als de prijzen van Bopita zo'n 20% omhoog zijn gaan, dan beschiet die 10% er helaas niet aan...
Hallo allemaal. Even snel wat terug gelezen: @ Madelon: Ja wij hebben de naam al Hij is zoooo leuk ! @ Mama1987: Gefeliciteerd met je ondertrouw! Spannend hoor. @ Marb: Welkom terug ! @ Debke: Nee geen last van maagzuur, alleen als ik ongezond eet. @ Smiley: mooie buik! groeit goed zeg @ Joanita; Jeetje wat een gedoe he ...klagen mag hier hoor @ chinese kalender: Klopt bij mij wel .. maar ja , 50% kans he @ debke: Spannend ! Veel succes en plezier. @ nathalie: had vandaag weer een snoep-dag. Had van thuis een grote doos snoep meegenomen naar mijn werk @ gabester; wanneer ben je uitgerekend? Ik heb nog geen buddy, ik 6 juni. @ joanita; ik heb bijna dagelijks hoofdpijn, en slik dus ook finimal (is met codeine) Mag eigenlijk niet, of wordt afgeraden maar niks anders helpt.. @ debke: wat voel je dan? in je darmen of baarmoeder? @ smiley; ja ik heb ook last van mijn bovenbuik, net of het van binnen aan het scheuren is .. soms net of het in de fik staat. Hier gaat alles redelijk. Vandaag weer hoofdpijn gehad, maar na een Finimal ging het weg. vandaag 2 jaar samen met mijn mannetje. Kreeg vanmorgen mooie oorbellen van Tisento. Zoo lief Verder al een dag of 3 hevige ongi-krampen .. echt vervelend. Neem aan dat het de groei van de baarmoeder/baby is. Zo lekker uit eten met mijn mannetje. Kreeg trouwens op mijn werk een lief kaartje van 30 collega's. Ik had afgelopen Oud en nieuw nachtdienst ... en heb voor 40 man verse broodjes, salades en fruitsalade zitten maken van 22:00 uur tot 05:30 ! Er zat een bon bij van de prenatal van 30 euro! Zo lief !
Meiden, hebben jullie dat ook dat je af en toe gewoon echt voelt als je zachtjes op je buik drukt waar je baby ligt? Ik had het gisteravond in bed en nu vanochtend weer, heel eng want dan voel ik echt zo'n hard stuk met allerlei bobbels, weet niet goed of het normaal is dat ik dat zo goed kan voelen?
hallo dames, ben weer terug van de huisarts, deze wijst me door naar de gynicoloog, voor verder onderzoek, hij zegt ook let aub goed op je zelf en je lichaam want je lichaam gaat echt hard achteruit. dus ben benieuwd wat die gaat zeggen. morgen even bellen voor afspraak, dames over vragen van codaine: ik mag die gebruiken vanwege de ernst van de klacht. huisarts schreef vandaag ibibrufen 400 mg voor, maar deze kreeg ik dus niet mee van de apotheek, dus helaas maarja lekker eetse voor de dames die ook zo gaan eten liefs joanita
Oja, ik heb voor mijn zwangerschapsverlof zitten rekenen en ik neem deze keer 6 weken voor de uitgerekende datum verlof op. In eerste instantie zou ik net als de vorige keer 4 weken van tevoren met verlof gaan, maar dat zou nu betekenen dat de hele bouwvak in mijn bevallingsverlof valt. Met 6 weken zwangerschapsverlof pik ik mooi de laatste twee weken bouwvak mee. Toch wel fijn dat deze keer de bouwvak voor regio zuid ENORM laat valt. Geluk bij een ongeluk! Nu maakt het ook niet uit of ik te vroeg of te laat beval. Ik kan toch pas na de bouwvak beginnen met werken. JOEPIE! Ik heb er al echt zin in.
ikke 10 juni ong zo leuk zijn als wij buddy`s worden en wat lief van je collega`s! i toch altijd leuk als je waardering krijgt voor iets wat je gedaan heb! en gefeliciteerd met het 2 jaar samen zijn met je mannetje @Dizzy ja dat had ik van de week ook 1x schrok me een hoedje hihi @joanita sorry hoor maar lekker LOMP van je dokter om je ibuprofen te geven..... zelf een leek weet dat dit product absoluut niet mag tijdens je zwangerschap! gelukkig maar dat je apotheek het niet meegaf! en hoop dat je snel bij de gyneacoloog terecht kan
@ gabester! Oke, leuk, dan zijn we nu buddys! Ik zal je mijn numer pb-en Ik ga eten nu ! Fijne avond nog.
Hmm meis toch, volgens mij is het best da tde gyn jou doorverwijst naar een goede kine en dat je een bekkenband laat maken, die geeft je dan wat verlcihting en steun. Ibrufen tijdens je zwangerschap is echt slecht! Op het eind van mijn vorige zwangerschap zat ik bijna in een rolstoel door mijn BI en ik heb hier in Belgie nooit dergelijk medicatie voorgeschreven gekregen, noch van de HA, gyn of kine...