bij mij is mn baarmoeder bovenkant heel duidelijk te voelen, gewoon iets harder drukken, kan geen kwaad
Wat raar idd, dat alles van Tinkerbell verdwenen is. Hopelijk is er niets ernstigs aan de hand... @Mac: Ik ga vanavond ook eens goed voelen! Ik wil een buikfoto uploaden maar het lukt niet . Krijg hem hier via het forum niet verkleint en krijg hem ook niet verkleint via picturetrail. Kan iemand me helpen?
Jeetje, ik ben bang dat er iets is misgegaan met Tinkerbell... Ik ben wel bezorgd. Dat ze zomaar alles verwijders heeft, is niet goed. Sommige schrijven dat ie de beeb al voelt boven de navel.. ik voel het nog veel lager! Nog meer meiden? Straks groeit het niet goed !
kun je ook voelen als je zit of staat door kleren heen, of als je ligt foto verkleinen kan ook via easyrezise, kun je gratis downloaden! succes!
Boh er is weer veel gepraat zeg. Ehm mama 1987 gefeliciteerd met jullie ondertrouw. Fijn Marb dat je weer heelhuids en getrouwd terug bent. Ehm wie wil mijn buddy zijn? Ik ben 8 juni uitgerekend. Oh is Tinkerbell er niet dat is wel vreemd idd. Ze was echt veel actief ook bij de tempers want daar kom ik ook nog regelmatig. Tja niet echt positief als we haar niet meer kunnen vinden. Ik ben bang dat er dan toch wat fout is gegaan. Ik ben benieuw wat debje krijgt. we wachten weer in spanning. xxx Joyce
@Mac: Ik denk dat ik em voel tot ietsje onder mijn navel, kan dat? En ik ga even googlen op easyresize, thnx
helaas heb ik niet echt goed nieuws.... Vandaag 20 weken echo gehad en het is helemaal niet goed. Het kindje (meisje) heeft een heleboel ernstige afwijkingen en is waarschijnlijk niet eens levensvatbaar. Morgen gaan we weer naar het ziekenhuis en weten we meer. Groetjes Maral
Wat verschrikkelijk Alien, heel veel sterkte en ik duim dat jullie morgen beter nieuws mogen krijgen..
Hey Alien, hier ben ik nou ook zo bang voor..... Heel veel sterkte morgen en de tijd daarna want het zal echt niet gemakkelijk zijn. Knuffels van Jacqueline
Wat erg Alien. Heel veel sterkte meis. Heb nog even mijn baarmoeder gezocht en die zit ietsje boven mijn navel dus.
Marb, gelukkig weer terug of zit je de hele dag op de kachel op te warmen Ik vind het ook vreemd van Tinkerbell hoop dat er niks mis is....ze is vlgns mij 8 jan voor het laatst geweest en alles is idd weg.... Euh, er vroeg iemand over een voorkeur ed; ik wilde bij de 2e zwangerschap erg graag een meisje en heb het 4x laten bevestigen voor ik het zelf ging geloven. Bij de eerste maakte het me niets uit en nu eigenlijk ook niet, maar ja ik ben al erg verwend met een meid en een jongen Een draagzak kan fijn zijn, dan moet deze niet alleen aan de schouder hangen, da's niet te doen. Volgens mij is die van babybjorn met meer steun/hang punten. Mijn zoontje vond ik al snel te zwaar om op die manier te dragen..... Ga nu bankhangen, kinderen liggen op bed dus paps en mams hebben rust 8) Groetjes Jacqueline
dat nieuws van alien zet je toch weer met beide benen op de grond. hebben jullie dat ook? ik heb vrijdag de 20 weken echo vind het zo spannend, zeker nu ik dit lees. Dan vraag ik me af hadden ze dat niet eerder kunnen zien en waarom zien ze het nu pas. bah ik vind het zo erg voor je Alien. xxx joyce
Ow Alien meid, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Ik denk dat niemand zich hier ook maar enigzins voor kan stellen waar jullie nu doorheen moeten. Ik wens jullie alle kracht toe, denk aan jullie!
@mandy: ik ben nou toch wel heel erg nieuwsgierig naar jullie naam hoor! kan je niet vertellen ? en dat van dat fabeltje over de naam.. hihi wij waren zeker van de meisjesnaam, en ook volgens de chinese kalender is het een meisje, maar nee het is toch echt een jongetje! @mam85: ik heb ook die gedachten... vind het ook erg van mezelf! ik had wel een voorkeur voor een meisje, maar nu het een jongen is vind ik het net zo geweldig en zie ik er ook de voordelen van in, oa. dat hij een grote broer wordt voor zn evt. kleine broertje of zusje. maar straks is de tweede weer een jongen, en dat is nog heel ver weg, maar ik ben toch wel bang dat ik dan teleurgesteld zou zijn.. ik wil zo graag ook een dochter! die gedachten spoken elke dag door mn hoofd, ik hoop dat ik het wat los kan laten. @debsje: ik heb dezelfde buikklachten als jij.. best vervelend! @mac: wat fijn voor jullie dat je nog zo'n zin in sex hebben, bij ons is het echt heel weinig, we vinden het allebei gewoon een raar idee en worden daardoor minder opgewonden.. nou ja, gelukkig vinden we het allebei niet zo erg. we knuffelen en "handsexen" wel haha! @mama1987: gefeliciteerd met jullie ondertrouw, leuk hoor! @meiden die 20-weken echo goed doorgekomen zijn: gefeliciteerd! ik hoop dat er bij niemand van ons iets ergs wordt gezien bij de echo! @alien: ik schrijf net bovenstaande en nu lees ik dit.. ik heb er geen woorden voor, behalve dat ik het heel heel heel erg vind.
Kennissen hier op het dorp hebben laatst ook iets vreselijks meegemaakt en sinsdien heb ik me geen 1 dag meer druk gemaakt over wat voor geslacht het zou zijn. Vind het ineens allemaal grote onzin. Het is ook niet echt terecht, maar bij alles over jeuk hier, uitslag daar denk ik: en? Klinkt heel hard, maar denk dat dat een logische reactie is als je net zelf zulk hard nieuws hebt gehoord. Of klink ik nu echt als een ontzettende mega-bitch? Ben ik niet hoor!
anna: denk je wel om de verf dampen? (al maakt het tegen woordig niet meer uit. maar in dampen zitten is nooit fijn nelly: brr wat spannend allemaal voor hun! fijn dat je 20 weken echo er goed uit zag! rianne: gefeliciteerd! joanita: beterschap! goed dat je ff heen bent gegaan! mac: ik zal eens een foto maken (moet hem eerst wel ff opzoeken. we zijn net verhuist. haha) buddys: suc6! huh? is er iets mis met tink? nee toch? waaaaaaaar ben je! misschien weten de moderators er iets van.. hun kunnen alleen alles wissen toch? marloes: mooi buikje! mijne is vergelijkbaar alien: heb er geen woorden voor. wat erg! heel veel sterkte! ((knuffel)) ik duim ook voor beter nieuws morgen! madelon: lief dat jij er ff op reageerd. volgens mij lezen er veel mensen ove rheen haha. ik vind het best vervelend van me zelf.. gelukkig begrijp je me haha ooh wat hefitg nieuws he.. pfff maandag zijn wij aan de beurt. vind het verschrikkelijk spannend.. zo bang ook!
Goed idee mam85, misschien kan iemand contact opnemen met een mod. Heb een buikfoto in mijn album gezet, ben echt héél hard gegroeid de laatste 2 weken. Schrik er zelf van