Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    Ik moet vanaf nu om de 2 weken. 8-[

2. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    ff snel een berichtje, heb nog niet alles kunnen teruglezen.

@Debke83, gefeliciteerd met jullie ZOON!!!
    Fijn dat alles goed was met de echo!

@Mam85, veel plezier bij de VK met het hartje luisteren. Wel fijn dat ze het zo aanpakken om jou gerust te stellen!

@Sunshine, komt vast en zeker goed morgen, anders hadden ze vorige keer wel het een en ander opgemerkt als het niet gebruikelijk is/was.
    Gefeliciteerd trouwens met je 20 wkn! :D

@Inger, Simoon en Lautje, veel plezier vandaag!

Liefs Anna

3. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

om de 2 al :confused:...jeetje vond om de 3 al zo snel

4. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    Buikje met 18 weken. Krijg hem niet in mijn album. Verkleinen lukt niet.

5. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    Komt omdat mijn dochter te vroeg was en veels te klein. Ze willen het nu goed in de gaten houden. Bij mijn dochter kwamen ze arachter bij 24 weken. Tot nu toe groeit de kleine precies volgens gemiddeld.

6. debsje1977

ookal zo'n lekker bol buikkie :D:D

:thumup: goed te horen dat de kleine nu goed groeit :D

die van ons is aan de grote en stevige kant dus mis dat het daarom om de 3 is nu

7. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    @ namen: Meisjesnaam zijn we overuit. Jongensnaam hebben we nog 2 namen die we mooi vinden. Mijn man vind de ene mooi en ik de ander. We zullen over een tijdje er maar weer eens naar kijken, hihi.

8. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    Zou best kunnen. Ik zou het gewoon de volgende keer even vragen als ik jouw was.

9. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    Wie wil mijn buddy zijn? Ik ben 11 juni uitgerekend.

10. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    Waah Alien wat kl*te! :( :(

Meris ben het helemaal met je eens. Als je zoiets hoort dan zijn alle kleine dingetjes waar we ons mee bezig houden opeens zo nietsbetekenend...

Hee buddy, ook een zoon voor jou! Gefeliciteerd.

Mama1987 (jij was het geloof ik toch), ik ben 1.85m dus inderdaad ruimte zat. Bij de 20 weken echo was onze zoon zelfs al 5 dagen groter dan 20 weken en hij heeft nog plek zat om rond te spartelen in het vruchtwater. Ik zal wel een extra grote kinderwagen kopen zeker ;)

ik vergeet vast weer te reageren op allemaal dingen. Mijn hoofd is echt een zeef. Hebben jullie dat ook?

11. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    He Meris, leuk dat je mijn buddy wil zijn. Ik moet er zelf ook nog even aan wennen aan zo'n buddy maar ja misschien toch wel handig he. ik zie je mail wel verschijnen want ik moet nu echt in huis aan de gang.

Rianne doe rustig aan en misschien toch wel even fijn om van de vk te horen dat het bruinverlies niets te betekenen heeft. Ik bedoel jij voelt je kindje al en het hartje klopte goed dus volgens mij hoe jeje geen zorgen te maken.

Ik voel de kleine helaas nog niet dus ik vind komende vrijdag extra spannend. Als ik de kleine nu wel zou voelen was ik misschien minder zenuwachtig. nog twee nachtjes slapen.

xxx Joyce

12. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

jeeej 19 weken vandaag!

maar nog steeds geen nieuws van tinkerbell?
    maak me toch wel een beetje zorgen...
    vooral omdat ze alles zo abrupt heeft weggehaald!

hier gaat het zijn gangentje vandaag wel een beetje buikpijn we hebben gisteren sinds weken weer eens sex gehad omdat ik best wel zin had :oops: :oops: en nu dus wel een beetje buikpijn maar het zijn meer me banden die ik voel :D en me bekken ook wel hihihihihi

mijn hoofd is ook echt een zeef hoor! vergeet nog net me hoofd niet ! net ook in de supermarkt ik vergeet gewoon 5 dingen te halen ... en het erge is .. het stond gewoon op me lijstje hihihihi

of dat lindsey vandaag naar de pzs moest we waren nog net op tijd hihihi :oops:

ik heb volgende week mijn 20 weken echo... en probeer me er geen zorgen om te maken maar nu ik zo dat verhaal van alien heb gelezen droomde ik er zelfs over vannacht! mijn nachtmerrie maakt zij nu echt door :cry:

en bas waar blijf je nu? ben nieuwsgierig!

en inge mooi buikje meis!

nou ik ga filmpje kijken met lindsey voor de 100ste keer k3 en het verdwenen medalion hahahahah

13. Emme

Emme Niet meer actief

Fijn om te horen dat ik niet de enige ben, TamTam! Ben ook zo nieuwsgierig...

14. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Meiden... hier ben ik dan EINDELIJK :)

En ik kom goed nieuws brengen. Alles zag er hartstikke goed uit! Hij heeft alles nagekeken en alles verloopt naar wens GODZIJDANK!
    Echt mooi om te zien hoor... het beepje lag eerst overdwars schuin waar we heel mooi hebben mogen kijken wat het wordt en toen na een paar minuten ging het beepje om zich heen slaan! zwemmen! druk doen! En toen.. lag beepje met het gezichtje naar mijn rug toe.. en konden we niet veel meer zien behalve het rugje. We waren dus net op tijd binnengekomen. Nu hebben we alles prachtig gezien en ben ik dolgelukkig dat we zo'n mooi bewegend kindje hebben gezien. Dat was het belangrijkste uiteindelijk haha..

En dan nu voor alle vol verwachting kloppende harten :) :

WE KRIJGEN EEN JONGEN!

hihi sorry dat ik zo lang op me heb laten wachten :oops:
    Ben blij dat Aicha me gesmst had. Ik voelde me al zo schuldig dat ik niets kon laten horen.. Aicha dikke kus van me dat je dit leuke moment aan mij hebt overgehouden hihi

15. debsje1977

JAAAAA DAAR IS ZE DAN EINDELIJK :D:D:D

JOEPIIE WEER EEN KNUL ERBIJ :D
    DIKKE GEFELICITEERD MEIS ;)

16. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Jaaaa gefeliciteerd ! Leuk zeg , een zoon :)

Geniet ervan.

17. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Basmalah: gefeliciteerd met je zoontje! Zat je goed he, met je gevoel ;) !

18. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Ik heb de doos toevallig vorige week opgehaald. Hij is erg leuk voor een gratis doos :D

19. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    He verdorie... M'n banner doet de hele tijd raar :(

Over die doos: kreeg ook een berichtje van prenatal dat ik m kan komen ophalen. :)

20. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Basmalah gefeliciteerd leuk een zoon

Deel Deze Pagina