@Sarah: nou meid, je zal wel blij zijn dat je thuis bent. Neem lekker de tijd ervoor en rust lekker uit. Ik hoop voor je dat het een beetje ophoudt met die misselijkheid/overgeven. Beterschap meis! @Inger: Fijn dat alles goed gaat. Geniet ervan!
basmalah/sarah: jemig zeg! wat een gedoe jah! ik heb gelukkig nog niets betaald! (doe ik nooit vooraf bij wehkamp) ik wacht vandaag ff af.. als ze vandag niet komen dat bel ik morgen weer. en anders brengen we het zaterdag naar zo;n kiala punt (zit hier helaas niet in de buurt) sarah: bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik die geloof ik van kraamzorg..(of was het nou van verzekeraar?) ik vind hem geweldig. ook als de kleine eris dan kan ie lekker daarop leunen tijdens het drinken of gewoon lekker slapen
Hier nog 1 die alleen zin heeft in junkfood. Kan wel dagelijks naar McDonalds Daarnaast ook heel veel trek in lasagne... maar ik probeer dat allemaal weer goed te maken om 's avonds 1 appel, 2 mandarijnen, 1 peer en 1 kiwi te eten
@Smiley: Ik eet ook netjes 2 stuks fruit, drink verse sappen en eet een salade bij junkfood . Maar ik wil niet te dik worden, want alles wat eraan komt moet er ook weer vanaf. En dat gaat meestal moeilijker
Thanks meiden voor al jullie felicitaties! Ik ben echt helemaal in de wolken en loop al heel de dag met een smile op mijn gezicht.. @ Sarah84, gelukkig is alles goed nu. Je zal indd wel geschokken zijn.
Wat vervelend allemaal zeg, je schrikt je natuurlijk rot en dan ook nog eens in het ziekenhuis moeten blijven, ik hoop voor je dat dit niet meer nodig zal zijn! Natasja
We hebben de geslachtingsbepalings echo gehad...... En we krijgen........... Een 3e JONGEN.......ben helemaal blij
Thnx, nu krijg je alleen van die stomme reacties, je had vast liever een meid gehad. Nou nee, heb de hele tijd op een zoon gehoopt haha..
Alien: oooooo meis, wat erg voor jullie............heel veel sterkte vandaag in het ziekenhuis.......ik heb er geen woorden voor. Dikke knuffel
Debske: hihi, ik had toch bij jouw buikfoto gezegd: "je draagt naar voren, je weet wat ze zeggen he!" Grappig dat het nu ook echt een jongetje is! Geniet ervan meis!