Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

Jan 20, 2008
    3,375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    ja dat zal er wel bijhoren...
    zijn jullie ook zo emotioneel?
    ik moet snel huilen als ik tv kijk of lees in een boek of tijdschrift... bij het kleine huis op de prairie, ingang oost en bij een zielig waargebeurd verhaal in de ouders van nu...

2. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

Aug 4, 2007
    1,409
    1
    0
    Breda
    Morgen! Weer een waardeloze nacht achter de rug, de darmen waren flink aan het werk. Was ook om 5 uur klaar wakker ben maar even blijven liggen om toch nog een beetje rust te krijgen.

Lig ook te malen hoor ellen, bij elk steekje oid wat ik voel denk is dit wel goed! Maar ook als ik niets voel ben ik bang dat het verkeerd is.

Je bent dus niet de enige hoor!

Ga weer aan t werk, fijne dag vandaag!

3. makey

makey Fanatiek lid

Feb 16, 2006
    1,999
    0
    0
    Nou meiden hier gaat het denk ik niet goed, ik heb sinds gisteravond ineens bruinverlies nu ook nog steeds.
    BIj mijn eerste zwangerschap (werd een ma) had ik dit ook in week 5 a6 en dat was niet goed!

Jane ik zie dta jij dot ook hebt nu ,we zitten in dezelfde week

Bij mn tweede (gezonde zoon) had ik in week 4 in ene helderrood bloedverlies maar dit stopte na een paar uur.

Ik ben bang dta dit toch niet goed komt, ik heb 23 een afspraak bij de gyn , ik bel ook maar niet voor eerder want dat heeft weinig nut dat was d evorige keer ook met 5 weken je ziet niks en moe tje alsnog terugkomen met 7 weken.

4. jent

jent Fanatiek lid

Jul 12, 2007
    1,850
    0
    0
    Limburg
    makey je zou kunnen overwegen om de afspraak een week naar voor te schuiven, maar idd wat je zegt in week 7 krijg je de meeste zekerheid.

xxx joyce succesmeiden hopelijk stopt het allemaal en is het een innesteling.

5. mam85

mam85 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    1,729
    0
    0
    mama!
    goedemorgen

ik lees dat jullie allemaal vroeg wakker zijn. nou hier niet hoor. ik kan zoooo moeilijk in slaap komen. dan lig ik maar te turen en te denken over wat er mis kan gaan .. ook heb ik savonds vaak steken als ik op bed lig. er zijn dus nu echt wel wat kwaaaltjes aan het komen
    sochtends ben ik er niet uit te branden (gelukkig is mijn zoontje ok een lang slaper)

makey: ik duim!

ellen: emotioneel? bij mijn vorige zwangerschap was ik dat idd wel.. en al helemaal als je kindje is geboren en na die tijd.. eigenlijk is dat nog niet weer verdwenen hahahaha

fijne dag vandaag allemaal!

6. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    Hier ook een aanstaande juni mama :)

Behoorlijk spannend allemaal, gezien de eerdere miskramen hopen we nu dat alles goed zal lopen. Ik heb 20 oktober mijn 1e echo in het ziekenhuis.

Alle andere a.s. mama's: gefeliciteerd met de zwangerschap en geniet ervan! :)

7. Anna83

Anna83 Bekend lid

Aug 12, 2008
    558
    0
    0
    Gefeliciteerd Smiley!

Ik kan me goed voorstellen dat het spannend is voor jullie.

Liefs Anna

8. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Hoi meiden, wat fijn al die herkenning :)

ik ben ook zo emo en vooral savonds moe en heel erg misselijk.

Vanacht weer om 04.00 uur wakker, maar goed ik ben alleen maar blij dat ik bevestiging heb ;)

Hoe gaat het met jullie allemaal?

@ makey bruinverlies is oud bloed dus dat is niet erg hoor.
    @ jane mijn borsten wisselen ook heel erg, de ene dag wel en de andere dag niet. Is het bruin bloed wat je verlies? Ik zou de VK bellen.
    Succes!

Liefs Inger

9. Maidin

Maidin VIP lid

Jan 24, 2008
    8,121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    moggûh dames,

mooi zo natjes dat je het nu gelooft. Ik geloof het toch echt sinds gisteren. Ben heel erg emo, maar vooral mijn boobs doen pijn en naast de test nog geen ongi... hihi daar doe je het toch voor.

Na de problemen van gisteren hebben we een onwijs goede avond gehad. Onwijs gezelli en vanmorgen weer gezelli... hihi hubbie loopt continu met me te dansen en gek te doen. Volgens mij is hij wel blij...

10. Anna83

Anna83 Bekend lid

Aug 12, 2008
    558
    0
    0
    @Jane, hoe is het nu met je, nog steeds bloedverlies? Als je geen pijn in je buik hebt, kan het nog goed zijn en dat er gewoon een adertje is gesprongen b.v.
    Ik hoop dat het allemaal goedkomt!

@Makey, elke zwangerschap is anders en bruinverlies hoeft heus niet te betekenen dat het een MA is, misschien stond dat bruinverlies er vorige keer ook wel los van, en is het een dag later b.v. een MA geworden. Bel anders gewoon de VK, je hoeft niet perse weer een afspraak te maken, maar dan weet ze er in ieder geval van en kan ze je advies geven of geruststellen.

Kom op meiden, ik ga voor jullie duimen [-o< [-o<

Liefs Anna

11. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    Jane en Makey: hoe is het nu? Hoop dat het toch nog allemaal goed gaat

12. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    1,461
    0
    0
    Groningen
    *zwaai*
    Ik ben er ook nog steeds hoor :D Lees alles mee.

Smiley: gefeliciteerd!

13. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    hier vanmorgen echt zooo misselijk... moest overgeven, maar er zat niks in m'n maag..
    bah.

nu nog niet helemaal over...

gisteren tijdens a. next topmodel in slaap gevallen op de bank. helaas bridget gemist, ga eens kijken of ik een herhaling kan vinden, en tot 8 uur geslapen... was weer wel even lekker.

14. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    goed zo.

15. Maidin

Maidin VIP lid

Jan 24, 2008
    8,121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    owh arme jij... ik hoest hoogstens mijn longen uit mijn lijf...

16. Maidin

Maidin VIP lid

Jan 24, 2008
    8,121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    *zwaait terug*

17. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    hoop voor je dat je niet misselijk wordt!

vorige zwangerschap ben ik het tot 36 weken geweest... bah..
    dus vrees weer hetzelfde

18. Maidin

Maidin VIP lid

Jan 24, 2008
    8,121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    ben ook wel misselijk, maar het hoesten is voor mij heel irri... moet er soms bijna van overgeven
    :(

19. mam85

mam85 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    1,729
    0
    0
    mama!
    beterschap allemaal!

hier ook niet fit maar geloof niet dat dit door de zwangerschap komt..

heb een ontstoken oog en last vd keel.. bleh!

20. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Was wel leuk bij de huisarts. Ze heeft niks bijzonders gezegd (had stiekem op nog een test gehoopt), maar ze was oprecht blij voor me. Ook vond ze de echo eigenlijk niet echt nodig, maar ze vond het wel leuk voor me om een vroege echo te krijgen :) Nou ja, en voor de zekerheid vond ze t toch wel handig.

Wat ik alleen ben vergeten (zwanger? Neuh...) te vragen is: er staat overal dat je niet mag tillen als je zwanger bent. Waarom is dat?

@ Jane en Makey, ik duim voor jullie hoor! Ik hoop dat t gewoon goed gaat bij jullie...

@ Marloes, wat irritant dat je zo misselijk bent... Ben je al s naar je huisarts geweest? Er is een vrij goed middeltje tegen, volgens mij...

@ JedidJah, fijn dat jullie t gisteravond leuk hebben gehad. Wel balen van t hoesten! Hoop dat t snel over is...

@ rest: sorry, kan t allemaal niet onthouden :oops:

Share This Page