Bij de AH hebben ze inderdaad verschillende cranberry producten. Ze hebben ook gedroogde cranberry's, lijken een beetje op rozijnen zeg maar. Erg lekker en gezond als je vaker blaasontstekingen hebt!
ben ik weer, ben weer ontwaakt, grr heb denk ik 3 uur op bed gelegen maar daarvan heeft 2 uur de hond lopen vervelen hahahaa. achjah, maakt nie uit WIE WIL MIJN BUDDY ZIJN? heb de herhaling van uri geller gezien, en korenslag en ben toch nog ff in slaap gevallen, oww vent lief belde net op, hijs weer lekker laat thuis tegen 6e of zo pas, normaal is hij nu al thuis maar hij is van morgen om 4 uur al begonnen achjah hoort erbij zeggen ze wel eens toch tot snel liefs joanita
Oke ga ik straks ff de Albert heijn plunderen, hij is hier alleen zo groot dat ik nooit wat kan vinden hihi!.
Meiden, ff een vraagje. Ik las een paar dagen geleden iets over natte onderbroeken. Ik kom net terug van de boodschappen en echt mijn halve onderbroek was nat.........maak me dan gelijk weer zorgen (diepe zucht) of het vruchtwater is. Maar ja, het ruikt gewoon zuur (heb het zelfs aan mijn mannetje laten ruiken, schaam schaam, haha) en als ik op mijn hand blaas komt er niets uit. Dus eigenlijk weet ik wel dat het geen vruchtwater is, maar het voelt gewoon niet fijn......ik had echt een topdag en dan wordt ik door zoiets ineens weer onzeker Dus ja, hoe is dat bij jullie? Knuffel
ik had het gister ...en idd ook ik was er erg onzeker door...vandaag weer helemaal niks....dus denk dat het miss met druk op de blaas te maken heeft ofzo
@ Basmalah: Lief dat je ernaar vraagt. Mijn moeder woont nog steeds hier, en soms bij mijn zus. Met mijn vader gaat het ook heel erg slecht en hij is ook onder behandeling bij een psycholoog. Ze hebben maandag de eerste confrontatie gehad bij een maatschappelijk werker, maar daar kwam niet veel uit. Ze gaan nu samen in relatietherapie. Of ze met elkaar verder gaan of niet. Hij schijnt er alles voor over te hebben maarja, het vertrouwen is geschaadt he .. Hoop dat het allemaal goed komt want het geef me nog steeds behoorlijk wat stress.
@Dootje: ik had ook hetzelfde vandaag. Toen ik thuis kwam was het slipje echt nat. Dus ik had me maar weer gewassen en een nieuwe slip aangedaan, en nu nergens last van. Ik heb ook de test *blaas op je hand gedaan* maar er kwam niks meer uit. Door sit soort dingen ga je idd twijfelen.
@Inger, verstandig dat je het niet opschrijf i.v.m. meelezers. Wilde ik eerst ook niet doen, maar was zo enthousiast dat ik het er gelijk op had gezet en achteraf dacht ik pas aan eventuele meelezers. De kleuren van het kamertje zijn antraciet grijs en zilver en witte meubeltjes. Straks willen we wat meer jongenskleuren gaan toepassen in de accessoires. Je hebt in ieder geval al wel hele leuke meubeltjes, vindt ze echt nog steeds super! Liefs Anna
Ik hoorde me net toch een verhaal.... Een stel wat ik ken had ook een geslachtsbepaling gedaan en alles met blauwe kleuren in de babykamer. Is het een meisje.. Liefs Simone
' En toch blijf ik het vreemd vinden, met meisjes snap ik het wel, maar jongens dat lijkt me toch zo duidelijk...of zie ik iets over het hoofd
Jeetje dames... Ga ik even een uurtje ligen en dan zijn er 5 pagina's bij @ Rianne: tjee, dat is een lastige situatie zeg... Kan me voorstellen dat je daarmee zit. Sterkte. @ simoon: oh, leuk zeg... 3 jongens! Ik ken een gezin met 3 knulletjes en ik vind dat altijd erg leuk! En als mensen zeuren hebben ze pech gehad. Mensen zeuren altijd wel ergens over @ all: zo leuk, heb net wel 3 kwartier met de kleine liggen 'spelen'. Ergens op m'n buik duwen en dan 2 seconden later een flinke tik krijgen. Op een gegeven moment voelde ik ook een hard 'bolletje'. Ben benieuwd wat dat was, misschien het hoofdje of de billetjes?
Voor de gene die Tinkerbell zoeken,als je brusje van jace googled kom je op haar babysite. Daar is ook 'n gastenboek,misschien dat je daar 'n berichtje kan achterlaten.(Ze krijgt daar bericht over op haar hotmail) Ze heeft 4 januari voor het laatst geschreven en morgen de 15e 'n geslachtsbepaling volgens haar dagboek. Laten jullie het weten als jullie nieuws hebben?
@ Simoon,gefeliciteerd met je jongen (ik had dat ook steeds,van die stomme opmerkingen terwijl ik bij de derde echt 'n jongen wou)
ik heb een berichtje bij tinkerbell21 in haar gastenboek achter gelaten (.brusje van jace ) ben benieuwd of we wat terug krijgen vand er liefs joanita