@inger wat fijn dat de echo goed was, wat een geruststelling! @simoon gefeliciteerd met jullie derde knul!
@dootje wat vreselijk voor je vriendin een derde miskraam! @mama1987 ik heb ook pukkels in mijn gezicht had ik bij mijn eerste zwangerschap niet. @lautje fijn dat alles goed was!
Dankje Mac @Mandy: Misschien krijg je dan nu wel een jongetje, aangezien je het bij je dochter niet had! Jij weet het geslacht toch nog niet, ofwel?
nee ik weet het geslacht nog niet, 28 januari! ik denk wel dat het een jochie wordt want mijn zwangerschap is totaal anders!
Hier nog steeds niks van Tinkerbell gehoord, heb al een paar keer gebeld maar nog steeds geen gehoor... Hebben jullie nog wat gehoord? Morgen probeer ik het nog eens, mocht ik weer niks horen ga ik politie Tilburg informeren...
Het laatste wat ik weet is dat ze Woensdag 7 jan een echo zou hebben waarbij ze het hartje zou horen. En morgen zou ze een Pretecho hebben...
@Sammie: Nee, niks meer gehoord. Raar hoor... Vooral omdat alles opgeheven is. Heb je geen gegevens van haar vriend/man? Dan kunnen we die mss via Hyves of google zoeken...
Nee, ze is geen lid meer. En na wat ik hoorde bestaat haar profiel op hyves ook niet meer. Dat vind ik vreemd...
Haar account bestaat niet meer, heb inmiddels ook contact gezocht met Lotte (beheerder van zwsite)...
Ik heb gezocht op de achternaam van haar vriend op hyves, maar dat zijn er niet zoveel... Is er niemand die haar privé kent en even langs kan gaan ofzo?
misschien kun je in het telefoonboek het nummer van haar moeder achterhalen. Naam staat op de babysite en woonplaats denk ik ook Sammie: kende jij haar beter dan alleen maar van het forum? Vraag me dat af nl, want als dat niet zo is, dan kun je de politie toch ook niet veel info verstrekken? raar blijft het wel