Antwoord van Lotte ( beheerder zw pagina): Hoi, We verwijderen dagelijks een aantal accounts en om je de waarheid te zeggen heb ik geen idee waarom we haar account hebben verwijderd. Meestal zeggen ze alleen om privacy redenen. Lotte
We hadden dagelijks contact... Maar ik sluit zo de computer af, zodra ik meer weet laat ik het jullie weten, mochten jullie iets weten/horen hoor ik dit graag van jullie via pb. Gr Samantha
Hee dames, Terug gelezen maar weet het al niet meer, waren heel wat pagina's bij vanaf vanmiddag. Heel wat mensen weten het geslacht al leuk. Kmoet nog even geduld hebben, word wel een jongens maand volgens mij Wie drinkt er nog meer graag cola light? Kprobeer het te minderen maar lukt niet echt, koffie drink ik nog maar matig ben nu meer een theeleut haha
mmmmh geen nieuws over tinkerbell. wat onwijs raar! zomaar vd aardbodem verdwenen? dat bestaat toch niet? ik hoop zo dat alles goed is!
ik vind maar zo'n raar verhaal. echt.. ik kan niet voorstellen warom zij zou alles verwijderen.. waarom zij de moeite daarvoor zou nemen..
meiden met zoontjes... uhmm basmalaah en simoon.. gefeliciteerd en baasamalah natuurlijk welkom terug. we hebben je gemist. nog meer nieuws hier? heb lange cursus daag aachter de rug,, jullie begrepen dus daat ik nu even niet kan/wil teruglezen haha
Bij mij klopte de chinese horoscoop dus niet en ook niet bij de mensen die gependeld hebben haha, maar je weet het maar nooit. Misschien ondergaat hij in mijn buik nog een geslachtsverandering haha
Iedereen die het geslacht van haar kleintje weet: gefeliciteerd! Alien: ontzettend veel sterkte toegewenst! Wat erg Chinese kalender klopte bij Britt wel, ben benieuwd of ie nu weer klopt... Ik vind het ook wel raar van Tinkerbell, heb de laatste tijd veel pb'tjes met haar uitgewisseld. Ze heeft me veel verteld over haar verleden en haar situatie nu, en das behoorlijk heftig. Maar in haar laatste pb'tje klonk ze nog behoorlijk vrolijk en vertelde ze over haar vriend die weer thuis zou komen want hij was een week weggeweest. Daarna heb ik niks meer van haar gehoord En omdat haar account weg is zijn haar pb'tjes ook uit mijn mailbox gewist, dus kan niets meer teruglezen helaas. Anders had ik misschien nog ergens een aanwijzing uit kunnen halen, maar nee. Ben er niet gerust op
Wat vreemd zeg... hopen dat we snel wat horen van haar! Meiden met een goede echo vandaag: Gefeliciteerd! Ik kom even trots mijn buikje showen haha: Vandaag genomen:19 weken en 3 dgn: Liefs Deb
Ik vind het een prachtig buikje Debke Ennuh wel een beetje spooky van Tinkerbell... Meiden met een jonge zoon in aantocht, proficiat... Ze zijn zo leuk en lief die kleine mannekes ( meisjes vast ook, maar die heb ik niet ) Hier gaat het goed, maar nog steeds een volle agenda, dus kan nog steeds niet al te veel reageren, sorry Kom morgen wel weer even langs...dag...
@ debke: ik vind t een mooi buikje hoor. Mijne wisselt. Soms is ie echt huge en soms is ie best bescheiden. Voor de rest ben ik alweer een uur wakker Lang leve jetlag
ook hier al weer vanaf 5 uur uit bed grrr gaan vanmiddag maar even terug naar me bed ben ik bang, heb vriendlief al weer weggebracht. kan me draai niet meer vinden in bed alles gaat zo zeer doen echt niet normaal achja straks weer ff 2 uurtjes werken van 8 tot 10 en dan naar huis en naar bed denk ik weet het anders ook ff niet meer liefs joanita tot straks dames