Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @depke heel mooi buikje hoor, normaal voormaat hoor!

wat vreemd toch van tinkerbell inderdaad omdat zij echt de moeite heeft gedaan om alles te verwijderen.

ook ik ben steeds vraag wakker, nu is het niet zo erg moet om haf 8 werken.

2. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    yes 18 weken vandaag!
    joanita jij 19 weken, bijna op de helft!

3. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    ja idd 19 weken gaat idd heel snel nog een weekje tot 20 weken echo,
    ben benieuwd,
    heb er zin in heel fijn hoor
    ik moet om 8 uur beginnen ben benieuwd of ik daarna nog wat kan slapen normaal als ikd aar ben geweest ben ik klaar wakker het is daar zo warm altijd maarja die ouwtjes hebben het altijd koud he
    hahahaah

werkse mandy tot vanavond hier he
    liefs joanita

4. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Mooi buikje hoor Debke, ...nou ja buikje..zeg maar buik! haha! :)
    Is echt al groot!
    Die van mij is nog lang niet zover....
    Zal vandaag eens een buikfoto plaatsen.

5. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    ha ben dus niet de enige die elke keer vroeg wakker is! Liep vanochtend om 6 uur ook al rond te spoken. Moet zeggen dat een nacht doorslapen erg welkom is!

Lees dat we nog niets van Tinkerbell gehoord hebben, vreemd. Hopelijk komt er snel meer duidelijkheid hierover.

Vandaag de 20 weken echo ben benieuwd! Vind het toch ook wel spannend.

Hebben jullie trouwens ook als je in bed ligt en je omdraait een harde buik krijgt. Is echt een rotgevoel bah.

Hoe krijg je het forum van de juni 2009 mama website geopend, want mij lukt het niet.

Ben nog op zoek naar een buddie, zijn er nog meiden die ook nog een buddie nodig hebben?

Fijne dag allemaal!

6. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Heb buikfoto's in mijn album gezet..

7. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Toen ik vanochtend wakker werd en het nieuws zag schok ik me rot, er was namelijk een 22 jarige vrouw dood gevonden in een hotel in Tilburg.
    Heb direct gebeld, maar volgens hun was Tinkerbell het gelukkig niet.
    Tot op heden nog geen contact met haar gehad, politie kon verder ook niks doen...
    Ik hou jullie op de hoogte.

8. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Sammie: Gelukkig! Ik schrok me ook rot vanochtend..

9. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ sunshine: ik wil jouw buddy wel zijn hoor ;) Weet alleen niet hoe actief ik daarmee ga zijn... t Kan best dat ik tegen de tijd dat ik ga bevallen er niet aan denk om dat te smsen ofzo... :oops:

@ all: k vroeg me ineens af of de baby het fijn vindt als ik mijn hand op mijn buik leg of juist niet. Hij reageert er erg op, maar ik weet niet of dat is van: 'mama, ga weg met die hand' of 'hoi mama, spelen?'

:D

10. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Marb: Denk dat het juist positief is als de baby je hand op zoekt. Als ie het niet prettig vind zwemt ie wel van je weg denk ik. Dat doet de onze bijv. voor de doptone van de vk ;)

11. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Gefeliciteerd met je 18 weken Mandy1!

Gaan jullie trouwens iets van zwangerschapsgym of yoga doen? Ik twijfel...

12. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Hmm... daar heb je gelijk in. Hij zwemt altijd heel hard weg voor de angelsound :)

Nou, dan ga ik er mooi mee door.

Zwangerschapsgym weet ik nog niet... Denkdat ik het wel wil gaan doen, maar pas als we verhuisd zijn. Mooie manier om mensen te leren kennen ;)

13. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Heerlijk toch als de beeb naar je hand toe komt! Zal wel een goed teken zijn inderdaad.

14. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ja, ik vind het zelf heel erg leuk! Maar ik vroeg me ineens af of de baby t ook wel leuk vindt :D

Maar zal vast wel inderdaad...

15. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    -Gefeliciteerd met je 19 weken!

-Gefeliciteerd met je 18 weken!

A.s maandag de 20 weken echo, ik ga ook weer vragen of ze het geslacht kunnen zien, ik heb het al 2 keer bevestigd gekregen, maar na al jullie verhalen ga ik twijfelen. Ik wil graag alles echt inrichten voor een meisje en ook de maxi-cosi en kinderwagen wil ik in meisjes kleuren bestellen, maar na deze berichten durf ik eigenlijk niet meer. Na 3 jongenskamers lijkt me dit gewoon leuk. Neutraal hoeft bij ons niet, want dit word ons laatste kindje dus ik hoef niets te bewaren voor een eventuele volgende... Het gekke is dat ik bij de geslachtsbepaling van mijn jongste twee jongens helemaal niet getwijfeld heb (bij de oudste wist ik het niet)

Groetjes, Natasja

16. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Voel je de kleine ook al aan de buitenkant Marb?

Ik heb me net maar gewoon aangemeld voor de zwangerschapsgym, het is toch gratis ;)

17. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ja, heel duidelijk al! Placenta ligt aan de achterkant en ik ben erg slank van mezelf dus daar zal t wel mee te maken hebben. M'n man heeft m ook al een aantal keer gevoeld. <3

Ik denk dat ik zwangerschapsgym ook ga doen hoor... Schijnt toch wel nuttig te zijn, ook al kan ik me dat nu nog neit echt voorstellen...

18. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Oh wat leuk! Ik voel alleen nog maar kleine kriebeltjes en plopjes aan de binnenkant. Geen idee waar mijn placenta ligt, maar ik ben ook niet echt dik (volgens mij :))

Ja, ook leuk om mensen te leren kennen die ongeveer even ver zijn :D

19. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    :) Dan heb ik mazzel denk ik.. O:) Ik voel m zelfs bewegen aan de binnenkant (dus niet alleen een schop, maar ook het 'zwemmen' naar de andere kant)... :confused:

20. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Gaaf! Misschien heb ik gewoon wel een hele rustige, relaxte baby in mijn buik ;)
    Alleen als ik nies voel ik dat ie te keer gaat 'Mama, je maakt me wakker!'

Deel Deze Pagina