Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    Gefeliciteerd met je dochter Sanne! Al weer 2 jaartjes! Maak er een leuke dag van

2. simoon312

simoon312 Actief lid

Oct 5, 2008
    262
    0
    0
    Sanne gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter...

3. tamtam78

tamtam78 VIP lid

Jul 12, 2008
    5,303
    41
    48
    Female
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Gelukkig is tinkerbell terecht.
    Sanne gefeliciteerd met je dochter.
    De verhalen over verkeerde geslachtsbepaling heb ik ook al een paar keer gehoord.
    Ik had het er gisteren met mijn man over dat ik helemaal geen gevoel heb wat het wordt.
    Ik hoop een beetje op een meisje, maar een jongetje is ook goed hoor.
    Verder droom ik heel veel en heel raar en ook best wel eng.
    Vannacht droomde ik dat ik heel moe was en ergens ging liggen bleek dat het op een treinspoor was :(
    Keek naar boven en zag de trein aankomen en stopte net op tijd.
    Meer mensen last van dromen?

4. debke83

debke83 Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    3,588
    0
    36
    Beek-Limburg
    @sanne: gefeliciteerd met je dochter! fijne dag vandaag!

5. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Ja hoor tamtam schijnt er allemaal bij te horen helaas :(
    ik werd vannacht ook weer wakker van een vreselijke droom..heb ze helaas meerdere keren per week

6. zeana

zeana Actief lid

Jul 27, 2008
    389
    0
    0
    Zo, ben weer bij. Wat was dat gisteren met al die pukkies die niet wilde slapen; hier ook al zo! (en om 17:45 eten klaar ligt madam op de bank te pitten) :(

Fijn dat we iets weten van Tinkerbell.

@ Basmalah, Simoon en Debske allemaal in verwachting van een manneke, proficiat

@Mandy, al mijn zwangerschapppen zijn anders.... Ik heb een jongen en een meid, en nu ga ik toch echt weer 1 van de 2 krijgen! Dus het hoeft niet perse van het andere geslacht te zijn.

@Sarah, hopelijk hoef je niet meer terug naar het zh, jij hebt die nu ondertussen wel genoeg van de binnenkant gezien!

@Inger; fijn dat alles goed is en we horen in juni wel wat het wordt!

@Vinnies; hopelijk blijft die misselijkheid nu weg en hoef je ook niet meer over te geven :)

@Mama1987; die steken heb ik bij al mijn zw gehad, het schijnt dat je botten daaronder verschuiven en af en toe kan dat lelijk steken (auwie)

Hier heb ik gisteren een aanhoudende pijnlijke harde buik gehad, moet ik goe din de gaten houden ivm mijn werk. Ze zijn mijn weken nu echt belachelijk vol aan het plannen, net of ik geen eigen leven meer heb!
    Nog ff en ik blijf voor de helft thuis, emotioneel en lichamelijk trek ik dat nu even niet.
    Sorry, voor mijn geklaag moest het effe kwijt!

O ja, mijn collegaatje heeft een dochtertje, na 7 weken "oefenweeen" is ze met 39 weken eindelijk tevoorschijn gekomen.
    Het is een prachtig meiske en ze heet Ava. Mijn zoontje wilde haar de hele tijd vasthouden, en mijn dochtertje bleef maar mooie pop zeggen :)

Ik ga beneden even wat opruimen, gisteren niet aan toegekomen...

Liefs Jacqueline

7. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    plannen ze je nu dan meer uren in, dan normaal Jacqueline?
    dat is toch ook raar?

8. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Hoi allemaal,

Goed om te lezen dat Tinkerbell boven water is.

@ zeana, let je wel goed op jezelf!

Hier nog steeds zo moe,ik kan wel huilen van vermoeidheid.
    Heb vandaag zelf 'n afspraak verplaatst omdat ik zo moe was opgestaan.
    Ik ben ook meteen weer maar bed gegaan vanmorgen.
    Ik heb het al 'n x doorgegeven in het ziekenhuis maar het enigste wat ze zeggen is dat je er maar aan moet toegeven.
    Iemand nog 'n tip?

Nou ik ga maar even douchen en dan proberen iets in het huis te doen.

Fijne dag allemaal!

9. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Haha, die ken ik! Das Siwan! Lieve meid he? Heb Ava nog niet gezien helaas, maar geloof meteen dat het een mooi meiske is! Leuke reactie van je dochtertje :)

Wel rustig aan doen trouwens!

Sanne, gefeliciteerd met de verjaardag van je dochtertje!

Over dromen: hou op zeg! Ik word elke nacht geplaagd door nachtmerries, en niet zo zuinig ook! Bah :cry: Maar het hoort erbij. Komt wel weer goed. Straks als de kleine er is heb ik geen tijd meer om te dromen!

10. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    gelukkig is tinkerbell weer terug gevonden. Jammer daat ze het helemaal verwijderd.

Ik kan nu echt niet meer mijn spijker broek aan. doet zo zeer.. maaar ik heb maaaar een zw broek tot nu toe en die is weer in de was. ik heb een ander broek die nog enigzins lekker zit, dus moet wisselen tussen die twee. allebei zwart. jammer. maar in nieuwe maand even speuren naar zw spijkerbroek.

verder heb ik best last van mijn buik.. steken voornamelijk maar ook af en toe een'zwaar gevoel ineens alsof ineens mijn hele buik naar beneden valt ..raar is dat.. kennen jullie dat?

sanne gefeliciteerd met je dochters verjaardag.
    Andere meiden.. sorry.. ik heb wel terug gelezen maar ben het weer helemaal kwijt.
    iemand vroeg naar juni mama lijst.
    http://juni2009.come2me.nl/.. geen www ervoor..

begrjp ik het goed zeana en inger dat jullie niet willen weten wat het word? kan ik het namelijk invullen op lijst

11. girafje

girafje Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    2,136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    Hoi meiden.

Daar ben ik weer, na een paar dagen afwezigheid :oops:
    Mijn donkere wolken zijn weer verdwenen :D !
    Vanochtend bij de vk geweest en ben weer helemaal gerustgesteld.
    Alles groeit goed en ik blijk de kleine tot nu toe in de breedte te dragen!
    Ben zelf wel breed en daarom heb ik ook nog niet echt een buik!
    Hartje ook weer gehoord en de kleine schopte ook nog even.
    Helaas voel ik het schoppen nog niet bewust, maar daar maak ik me geen zorgen meer over!
    Afgelopen paar nachten waardeloos geslapen, ook hier last van nachtmerries! De vermoeidheid begint weer wat toe te nemen, net als het duffe gevoel in mijn hoofd. Geen echte hoofdpijn gelukkig, maar wel vervelend. De vk heeft mijn ijzer nog getest en ik blijk net op de grens te zitten :( Moet dus maar weer aan de appelstroop en de roosvice ferro en daarnaast weer extra op mijn eten letten.

@ jongens en meiden mama's: gefeliciteerd!
    Wij gaan nog steeds voor de verrassing en sta weer helemaal achter het besluit om het een verrassing te laten!

@ zwangerschapsgym: ik ga het wel doen. Hoor van mijn zus en schoonzus goede berichten erover. Vind het een leuk idee om met andere zwangere in de buurt in contact te komen en vind het ook een goede voorbereiding! Schijnt best leerzaam te zijn, vooral als het je eerste is (volgens mijn zus dan). Zwem zelf al 1x in de week en blijf dit gewoon doen, ga niet voor zwangerschapszwemmen.

Ga nu nog ff relaxen, voel kramp in mijn bovenbeen die maar niet weg wil!

Liefs girafje

12. McGyver

McGyver Niet meer actief

vervelend dat je af en toe je kotsbakje nog moet gebruiken, daar en tegen wel super dat je ze kleine zelfs van de buikenkant ziet bewegen, daar heb ik eigenlijk nog niet op gelet!

ik moet ook weer nieuwe fotos maken, maar vandaag komt mn man vanavond laat pas thuis, bedrijfsuitje, dus kijk ik ff of ik er zelf 1 kan maken.

xxx

13. McGyver

McGyver Niet meer actief

bij ons zijn de geslachtsfotos zowel in 2d als in 3 d erg duidelijk!
    super mooi, als daar nog een meid uit komt, eet ik mn moederkoek op, haha

14. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Ik heb morgen trouwens mijn 20 weken echo en ik ben zo bang :cry:
    Hoop dat alles goed gaat met de kleine.

Hebben jullie ook zo last van jullie hormonen?
    Ik kan echt om alles huilen.

15. McGyver

McGyver Niet meer actief

gefeliciteerd met je dochter, fijne dag!

16. McGyver

McGyver Niet meer actief

meis denk aan jezelf en de kleine!
    doe rustig aan, geef het gewoon aan op je werk,
    ik merk ook dat mn werk in de verstandelijk gehandicapten zorg steeds zwaarder wordt.

xxx

17. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @ Pixie...volgens mij begrijp ik wat je bedoelt...ik heb soms echt het idee dat er een "steen" in mn buik zit...echt zo'n hard en zwaar gevoel! Net alsof alles helemaal vol zit! (zit ook wel iets in natuurlijk :oops: ) Maar het is erg vervelend!

Gisterenavond heb ik volgens mij ook een klein beetje een harde buik gehad...leek een beetje op kramp...of is dat ies heel anders?

Heb wel heeeeeeeeeeeeerlijk geslapen met mn voedingskussen! Heb echt geen last gehad van mn gewrichten (door mn reuma) en het voordeel was ook nog eens dat ie voor me lag en toen vriendlief de dekens pikte (zoals elke nacht) kreeg ik geen koude wind over me heen...had een soort van tochtstrip :) Nee is echt aan te raden als je niet zo fijn meer slaapt!
    Vind het vooral fijn dat er iets tussen mn benen lag...dat ze niet zo op elkaar geklemt liggen!

Strange van Tinkerbell...maar ja...er is dus niets an de hand...gelukkig!

Over het geslacht...het lijkt me zoooo stug dat een jongentje in een meisje "veranderd" Waar blijft zn piemel dan? Die van ons heeft echt duidelijk een piemel en balletje...in het ziekenhuis vandeweek zag je het ook echt superduidelijk! Dus hier ga ik er echt niet vanuit dat t nog veranderd! En ik heb natuurlijk steeds al gedroomt dat t een jongen is...dus dat zit vast goed!

@aichaa...rot dat je zo moe bent...ik heb maar 1 tip...en dat is idd toegeven aan je moeheid! Als je dat niet doet wordt het denk ik alleen maar erger!

@Zeana...ik vind het zo lief dat wat je dochter zei! echt superschattig!

ik weet trouwens nog niet helemaal of ik een cursus ga doen...heb het idee dat ik me daar niet echt helemaal op mn plek voel...maar ik ga dinsdag bij de vk wel vragen wat er allemaal is en wat dan het beste bij mij zou passen! Ga wel zwemmen met twee vriendinnen...3 walvissen bij elkaar ;) Hahaha

18. McGyver

McGyver Niet meer actief

ik heb vanaf week 7 alleen maar zwangerschapsbroeken aan, heb er dan ook een stuk of 6 gekocht.
    eigen kan ik nu echt niet meer aan maar zaten ook niet lekker,
    soms heb ik ook het gevoel alsof er een kei in mn buik ziit zo zwaar. hoort erbij.

19. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    @Mac: hey buddie, tja het is helaas niet anders. Ik denk dat het komt doordat de kleine tegen mijn maag ofzo schopt en dat ik daardoor moet overgeven. Voel jij jouw kleine al?

Ik heb nog een leuk boek gekocht: Contact maken met de baby in je buik. Een heel leuk boek.

20. McGyver

McGyver Niet meer actief

ik lees dat er veel zo slecht slapen, hier gelukkig juist heel goed, soms zo goed dat ik er snachts niet uithoef om te plassen omdat ik zo diep slaap

Share This Page