ik maak me toch een beetje zorgen om missco die zou gister naar de gyn zijn geweest, maar daarna is ze niet meer geweest. ik hoopzo dat alles goed met haar is. dootje bij ons is ook niet uit de standaard onderzoeken gekomen. in het academisch zh hadden ze wel een kleine bloedstollingafwijking gevonden, maar daar gaan ze niets aan doen. Eerst zou ik moeten spuiten, maar dat hoeft niet meer. verder hier alles rustig. ik heb wel weinig last van kwaaltjes het enige waar ik bang voor ben is dat ik een schimmelinfectie heb. maargoed ik wil eerst even de echo van maandag afwachten, nog maar een klein weekje wachten. pff wat duurt dat lang. ben zobang dat het weer niet goed is.
Ik heb al 6dgn last van bruinbloed, elke dag 2 druppeltjes ik krijg een vervroegde echo als ik het donderdag nog steeds heb
Goedemorgen dames, Proficiat met je zwangerschap Smiley. Ik kan even niet alles teruglezen, maar dames met bruinverlies: bruin = oud. Ik ga heel hard voor jullie duimen dat het gewoon lekker goed blijft gaan. Knuffel, ik ga snel weer aan het werk
Hoi hoi, Bruin is inderdaad oud, dus kan innestelingsbloeding zijn, hoop dat het niets is voor jullie! Dikke kus
kom net bij dokter vandaan, en ben misschien toch al verder dan ik zelf dacht... misschien ben ik al rond de 7 weken zwanger, maar dat betekent dat ik niet bij jullie hoor... mijn laatste ongie was 22 aug, maar ik ben uitgegaan van een cyclus van 36 dagen. de dokter gaat gewoon uit van 28 hooguit 30 dagen en dat betekent dat ik eind mei ben uitgerekend... 20 okt intake bij de verloskundige, en 5 nov echo!mag ik zolang nog gezellig hier komen kletsen?(tot ik meer weet?) liefs ellen
Ik geloof er niks van als ik even nadenk, heb op dag 37 en 40 van de cyclus negatief getest en pas op dag 45 positief! nou ja, afwachten dan maar...
Lijkt me ook heeeeeel sterk, zeker gezien je vorige cyclussen en het late positieve testen...en by the way, ik vindt het veels te gezelllig dat je bij de juni mama's zit, dus je mag niet eens weg (beetje een kortzichtige dokter zeg) Liefs Anna
Wacht in elk geval de echo maar af, daarop kunnen ze wel opmeten hoe ver je bent. En ach eind mei kan als nog begin juni worden
weet je wanneer je een ei had? doe ze dit altijd? of gaan ze uit van een ei... want dan ben ik ook veel verder...shock
Hier nog steeds geen moed. Heb net dus ff duopack kruidvattesten gehaald. Ben wel benieuwd. ik ga nu écht pas vrijdag testen. Help me herinneren
gewoon hier blijven... maar ook wel gek, want in je onderschrift staan geen cycli van 28 of 30... denk dat je zelf wel goed zit met je datum
ze gaan uit van je laatste eerste men. dag.. en de duur van je cyclus.. mijn laatste dag was op 27 juli.. dan zou ik nu 9 weken zijn ofzo.. maar had een hele lange cyclus van 60 dagen... dus nog maar 6 weken
wil je op onze juni-mama lijst? staat in het onderschrift van pixie en van mij.. geef alles maar door, dan zet een van ons je in de lijst
als je de vk belt dan vraagt ze dat... als jij dan zegt dat je cyclus onregelmatig was, dan zul je waarschijnlijk een vroege echo krijgen om te bepalen hoe ver je al bent. heb jij ovu testjes gebruikt of je temp bij gehouden? Ik het laatste en kon dus zeggen wanneer mijn eisprong was.. daarop heeft ze de datum berekend. klopte met die van mij...