Poe he ik zit hier echt te nixen op m'n werk. Voel me vet schuldig, word niet betaald om een beetje te googelen... Heb ook slecht geslapen, en heb de raarste dromen. Vannacht heb ik gedroomd dat mijn man de studeerkamer opnieuw had ingericht (het is de bedoeling dat dat de babykamer wordt), en hij zei dat ik maar ergens anders moest gaan wonen met de baby! Onzin natuurlijk maar dan lig je wel weer ff wakker! Mooie poster Smiley, wilde dat ik zo creatief was... Ik ga van het weekend even een foto van m'n buik maken, hij is in een week echt toegenomen tot enorme proporties (vind ik dan)
Hallo allemaal, even alles teruggelezen van vandaag: @ Debke: Mooi buik zeg ! Hij wordt echt steeds mooier! Echt om trots op te zijn. @ Mandy & Joanita: Gefeliciteerd met de 18 en 19 weken ! Bijna op de helft. @ Sunshine: Succes bij de 20-weken echo. @ heide: Mooie buik, vooral bij de foto van vooraf zie je goed dat het een zwanger buikje is. @ mama1987: Hier geen yoga of gym. Is niet echt wat voor mij denk ik. @ Basmalah: Gefeliciteerd! Je zit nu in week 20 Wat betreft zwemmen, ik ga dat denk ik wel doen, maar dan gewoon met vrij zwemmen. Ik heb in het zwembad gewerkt hier, dus ken de mensen sowieso. @ baby voelen: Ik voel haar iedere dag. De ene keer beter dan de andere keer. Ik voel het redelijk laag, ik heb het gevoel dat ze overdwars lig. Als mijn broek te strak zit als ik voorover buik gaat ze altijd bewegen. En als ik mijn warme hand erop leg. @ Sammie: Jeetje, wat raar dat ze alles verwijderd heeft dan. Ik zou dan wel even een berichtje plaatsen hier.. Alles wel goed met haar baby? @ Smiley; Wat leuk dat je met haar speelt hahaha. En leuk dat je man het ook voelt. De mijne nog niet. Ja ik keer, voelde hij een bult onder zijn hand komen. @ marb: Heb soms wel dorst ja. Ik drink op mijn werk altijd veel thee en thuis dubbelfriss. @ vinnies: Mijn 20 wk echo is in het ziekenhuis. @ sanne: gefeliciteerd met je dochter. Fijne dag verder ! @ tamtam: Ik droom altijd heftig. Ik zit elke nacht wel een keer rechtop in bed om me heen te kijken en praat altijd in mijn slaap. Haha schaam me dood voor mijn mannetje. @ zeana: klagen mag hier neem lekker de tijd voor jezelf. als het niet gaat, niet doen. ik zit ook al weer 2 dagen thuis. hoofdpijn... pfff. Ik voel me zo schuldig tegenover mijn werk .. Mooie naam trouwens van je collega, ava. @ Aichaa: Vervelend dat je zo moe bent. Misschien moet je er dan toch toe zetten om dingen te doen. Dat helpt bij mij. Als hang je maar een halve was op, ben je toch even bezig. @ pixie; Vervelend he. Ik heb het nu ook met sommige broeken. Heb tot nu toe 2 zwangerschapsbroeken die lekker zitten. Die derde zakt van mijn reet af ! Hhaha, misschien zit bhij straks mooier als ik een wat dikkere buik heb. Ik heb bij de H&M weer een spijkerbroek gekocht, die is echt leuk, een skinny jeans. Denk dat ik ze zelfs na mijn zwangerschap kan dragen, niemand die die band ziet Wa betreft de steken, gelukkig ... ik ben dus niet de enige. Heb regelmatig steken in mijn baarmoeder .. @ girafje: Fijn dat je je weer beter voelt! Zal wel een geruststelling zijn dat je je kleintje weer gezien heb. Wat betreft ijzertekort. Ik heb elke dag hoofdpijn, zou dat daar ook door kunnen komen? @ aichaa: jaah ik huil echt zo snel. ik hou het wel in hoor. Ik had tranen in mijn ogen toen ik gister na een uurtje werken weer naar huis ging. En gister lieten ze op animal planet een kleine bambi inslapen, pfooee tranen zoveel haha. @ sarah; Ik slaap nu ook al 2 dagen met mijn voedingskussen. Zo heerlijk. Inderdaad lekker als je er helemaal tegenaan kan liggen en tussen je benen. Ik heb een leuke gekleurde hoes van de hema erom gekocht. Kussen zelf van een collega gekregen. @ kim; Welkom! Leuk dat je er nog bij komt. We kletsen veel, dus wees voorbereid haha @ smiley; leuk zo'n poster! origineel zeg. @ aankomen: ik ben sinds week 8 ong. 5 kilo aangekomen haha. Ik merk het niet hoor, alleen mijn buik is dikker.. veel he? @ buik: zaterdag maag ik weer een foto, ben dan 20 weken Nou volgens mij heb ik alles wel zo'n beetje gehad haha.
Hoi, Hier ook weer een teken van leven! Sommige van jullie zijn alweer 20 weken, wauw! Wat gaat dat hard zeg! En leuk dat jullie de geslachten al weten! Wij moeten nog even wachten tot 10 feb, lijkt wel eeuwigheid te duren! Daarna ga ik de babykamer inrichting bedenken en indien het een meisje is, iets ROZE kopen! Voel me prima, slaap heerlijk....alleen savonds wat brandend maagzuur. Hier ook al een tijd positiekleren, maar komt door gevoeligheid van ksnee litteken. Verder weinig klachten. Kleine beweegt af en toe al lekker, is net zo`n rustige baby als zijn/haar broertje! Ga snel Luuk maar eens uit bed halen!
eindelijk maar toch is min pakketje opgehaald van de wehkamp haha.. wat een gedoe... vandaag ook de loopfiets binnengekregen voor ons zoontjes 2e verjaardag
@ Rianne1984, Lief van je dat je altijd zo goed op iedereen reageerd! Ik huil ook echt om alles, ik moest net 'n herhalingsrecept aanvragen en dan heb ik opgehangen en dan ga ik gewoon heel hard huilen En waarom,ik zou het echt niet weten... Echt heel vreemd die hormonen!
Hi meiden, Gelukkig is tinkerbell terecht. Sanne gefeliciteerd met je dochter. Maak er een leuke dag van. Anna, foto's willen we zien Hier gaat alles goed. Ik ben nog steeds in dromenland... Ik wil gaan zwangerschapszwemmen. Ik heb bij H&M een badpak besteld ik ben benieuwd Zo'n angelsound is toch niet schadelijk ofzo? Ik heb hem een paar dagen te leen dus lig ik heel de tijd met dat ding op me buik, hihi xx Inger
Zo, wat hebben jullie veel gekletst in een paar uurtjes @Snieke: Geen idee, maar ik kan hem gratis doen via het kraamzorgbureau. Dus als het tegenvalt maakt het niet uit als ik niet meer ga! Kan dat bij jou in de buurt niet? @Sanne: Gefeliciteerd met je dochter! @Tamtam: Ik droom ook hele vreemde en enge dingen, zal er wel bijhoren @Pixie: Ik heb veel jurkjes en tuniekjes met een legging aan, zit lekker en kan je na de bevalling ook nog aan. Misschien ook een ideetje voor jou? @Mac: Zelf een foto maken moet lukken na een poging of 10 voor de spiegel @Sarah: Dan ga ik er ook een halen! @Mac: Als ik eenmaal slaap, slaap ik ook heel diep en lang . Maar het in slaap vallen gaat niet altijd even makkelijk, lag altijd op mijn buik en dat gaat nu niet meer @Kiimmurd: Welkom! We zijn op dezelfde dag uitgerekend zoals Mac al zei, leuk ! En ik ben ook niet veel meer dan een kilo aangekomen hoor! @Aichaaa: Ik heb ook van die dagen dat ik overal om moet huilen. Gelukkige niet iedere dag @Inger: Het is niet bewezen of het schadelijk is, maar voor de zekerheid gebruik ik em niet vaker dan 2x per week. En dan ook maar een minuutje per keer. Ik zit ook te nixen op mijn werk, heb al mijn werk al af en moet nog tot 17.00u en morgen tot 12.00u. s Middags gaan we naar Antwerpen, trouwringen uitzoeken :-D
Aicha: vervelend dat je zo moe bent. Ken dat wel hoor.. ik ben ook zo blij dat vandaag mijn laatste werkdag van de week is.. ben van plan om morgen de hele dag in bed te gaan liggen.. dat je zo moe bent maakt je natuurlijk ook alleen maar minder resistant tegen je verdriet zeg maar.... kan ook niet meer boos worden zonder te gaan huilen... houd me dus echt heel erg in steeds.. Snieke83: ik zit ook altijd op het werk te zpen hoor... jammer dan.. mijn concentratie is al tot het minimum dus die afleiding van de site heb ik wel nodig Smiley: leuke poster! Echt origineel hoor! Rianne: ik ben blij dat de rust naar omstandigheden redelijk is teruggekeerd thuis. Hoe was nou nog met je bruinverlies afgelopen? Geen last meer van gehad? Sanne: gefeliciteerd met je dochter. dromen: ook hier veel last van rare dromen.. kan ook niet zo goed meer tegen alleen zijn/slapen.. wordt er altijd een beetje bangig van.. heb laatst een hele nacht wakker gelegen omdat ik muizen hoorde op het balkon en dacht dat het misschien inbrekers waren (*schaam schaam) Ik heb 1 keer een droom gehad dat ik met 20 weken een miskraam heb gehad.. zal dus blij zijn als de 20 weken straks voorbij zijn en alles gaat nog goed . Was zo levensecht. Lekkende borsten: bij mij kwam gisteren ook na drukken vocht uit mijn tepels... maar het was niet wit.. heb transparante melk denk ik hihi. maar serieus vraag me af wat dat is. Iemand die het weet? voedingskussen: wilde eentje van de hema kopen zou die goed zijn? Heb zo straks tijdens de pauze aardig inkopen gedaan trouwens.. nog wat hydrofiele luiers en washandjes gekocht, nagelschaartje en andere kleine dingetjes en... heb alvast luiers gekocht (hoezo vroeg ) maar had er zin in en ze waren goed in de aanbieding nog 1 vraagje en dan houd ik op... wie werkt hier thuis of heeft een eigen bedrijf?
eigen bedrijf gehad...telt dat ook? nog geen vocht uit borsten te zien hier...moet ook eerlijk zeggen dat ik van ze af blijf want ze doenn zoo zeer..dus drukken doe ik niet zwaar vervelend he al die nare dromen..als ze nou eens leuk zouden zijn maar nee hoor moet je per see dromen zijn het nog nare dromen ook...na ja over 20 weken ongeveer zijn we er weer vanaf zullen we maar denken
leuk! Ik moet alleen eerlijk gezegd nog even denken hoe en wat ik ga doen. moet op dit moment nog zo veel regelen maar ik houd mijn ogen wel zeker open. Ik woon in Amsterdam West maar heb nog geen zwembad kunnen vinden waar ze zwangerschapszwemmen geven (woon hier ook nog maar net). woon jij ten westen van Amsterdam? @ Kim: welkom meid! en natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap.
ja nou weet je. ik heb altijd al mijn eigen bedrijf willen hebben, maar dan (zeker gezien de huidige situatie) vanuit huis en klein beginnen. Iets leuks beginnen als een webshop ofzoiets.. weet nog niet wat... maar begin daar nu steeds meer aan te denken vooral om dat ik zo'n ontzettende k**** baan heb.
webshop kan een suc6 zijn...wij hebben naast ons eigen bedrijf ook een tijdje een webshop gehad en liep lekker..maar konden het niet meer combineren met ons bedrijf dus zijn we er mee gestopt. nu is manlief zelf weer bezig om een webshopje op te zetten. aan wat voor webshop heb je zitten denken?
we hebben geen eigen bedrijf meer ( werk nu voor een baas) maar hebben 4.5 jaar een assurantiekantoor gehad. en daarnaast een webshop met luxe "merk" artikelen. Manlief is nu weer bezig een webshop op te pakken met macchetknoppen en sieraden.
Oke leuk, assurantiekantoor lijkt me ook heel leuk. Ik zelf heb Assurantie B gestudeerd en dacht er aan om ook een assurantiekantoor (vanuit huis) te starten, maar het lijkt me wel pittig hoor.
@ Basmalah: mijn vriend heeft een eigen bedrijf en op dit moment ben ik bij hem in dienst Als je vragen hebt: shoot!