ik zat te denken aan de verkoop van dingetjes in combinatie met iets creatiefs (ontwerpen van dingen). Met de voorbereiding van onze bruiloft heb ik namelijk heel veel dingen zelf gemaakt (geschenkjes, trouwkaart, etc) en dat vond ik echt geweldig. zoiets zou ik elke dag wel kunnen doen. Maar wat me ook altijd leuk heeft geleken is webdesign. Heb hier nog maar heel weinig ervaring mee en ook nog geen opleiding voor gehad.. maar ja een opleiding is zo gevolgd nietwaar?
leuk! werk je ook vanuit huis? zoiets lijkt me namelijk heerlijk thuis en werk combineren. Doorwerken als het kan en even stoppen en je aandacht aan je kind besteden als dat moet.
Het is heel hard werken idd en helaas met alleen je assu B krijg je geen aanstellingen meer bij de maatschappijen ......je hebt om alles te mogen aanbieden binnen het assurantievak..7 diploma's nodig nu..anders zijn er uitsluitingen van onderdelen...en dat was dat wij zeiden we stoppen ermee want daar kunnen wij niet meer aan voldoen...als assurantiekantoor ( tenminste een goeie) wil je graag je klanten van goed en gedege advies voorzien en niet hoeven zeggen sorry meneer/mevrouw ik mag u alleen adviseren wbt uw inboedel en opstal verzekering maar over u hypotheek en pensioen kan ik het niet met u hebben daar zult u iemand anders voor langs moeten laten komen...de regels werden ons een beetje te gek zeg maar...snap het wel hoor zo proberen ze de polisjagers eruit te krijgen maar ook de kleine kantoortjes zijn er mooi de duppe van. maar het was wel erg leuk die 4.5 jaar
Ja, ik werk inderdaad thuis. Ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje tegenvallen. Ik mis het om mensen om me heen te hebben (collega's) én ik vind het lastig om met te focusen... Maar het heeft zeker ook heel veel voordelen.
@ Rianne: de hoofdpijn kan van ijzer te kort komen. Het kan nooit kwaad om het een keer te laten testen! @ basmalah: Hoe staat het met huizen kijken? groetjes girafje
Net de 20 weken echo gehad en alles was goed! Ukkie was lekker bewegelijk en nog steeds een jongen . Pak van mijn hart hoor. Sanne gefeliciteerd met je dochter!
Sportfondsenbad-Amsterdam-West, Voor iedere doelgroep heeft SportPlaza Mercator een breed aanbod; van zwangerschap zwemmen tot 50plus en van revalidatie tot sport-specifiek. Adres: Sportfondsenbad-Amsterdam-West Jan van Galenstraat 315 1056CB Amsterdam Telefoon: 020 - 618 89 11 Website: http://www.sportplazamercator.nl
@ aichaa: Haha heel herkenbaar hoor ! Mijn ogen lopen ook regelmatig vol omzoiets. Het heeft toch met je kleintje te maken, en dat is emotioneel @ basmalah: Nee heb er geen last meer van gehad... Ik maak me dan ook niet meer zo'n zorgen. Mijn kleine meisje zit op dit moment fanatiek te schoppen Een voedingskussen van de Hema is ook goed hoor ! De Hema heeft hele leuke en goede producten. Mijn hoes van het kussen komt er vandaan, met allemaal leuke kleurtjes. Ik heb er net een imitatie fleeche (100% katoen) dekentje gekocht, met roze en rode en witte strepen, voor in het ledikantje, en een lakentje voor eronder. Zo lief Oh ja, ook een new born spijkerbroekje, maatje 56 hahaha. Zo lief. @ webshop: Ik heb voor de hobby een webshop met hondenkleding. Ik heb zelf een chihuahua en een dwergpinscher. www.hondenboetiekbelle.tk We laten de kleding overkomen uit amerika, tailand etc. Het bestaat nu een paar maanden en hebben ong. 10 truitjes verkocht. Moet even op gang komen @ girafje: thnx, ik ga dan sowieso maar eens die roosvicee halen. is ook nog lekker. @ sunshine: Ow gelukkig zeg. Lekker genieten nu. Oeh ik heb vast de boerenkool op staan voor vanavond, het ruikt nu zooo leker hier. Net even met mama in de stad geweest. Lekker kaaskroketje gescoord, heb nog honger nu ! Ik kan echt de hele dag wel ongezonde dingen eten ...
@Sunshine: Fijn om te horen, nu kun je nog meer genieten! @Rianne: Een lotgenoot.. ik heb ook de hele dag zin in ongezonde dingen. Gelukkig kan ik me redelijk beheersen! Wij eten vanavond lekker rode kool met hachee bij mijn ouders. De kapper komt daar vanavond, dan hoeven we niet zo te haasten!
Meiden ik wil op zoveel dingen hier even reageren nadat ik het topic over thuiswerken heb geopend. maar het is zoooo druk hier nu weer op het werk dat ik echt even hard door moet werken. Ik hoop heel erg dat mijn man het internet thuis kan fixen dan reageer ik dit weekend nog en anders volgende week weer...wordt vervolgd dus. Smiley dank je voor je pb ik zal zeker nog even reageren... tot snel
Hoi meiden, ik kom even snel langswippen: alles was goed bij de vk. Bloeddruk 125-70 en beebje alive and kicking! Tot snel